Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Wychowawca kolonijny + ratownik
- pilotaż Wiedeń - Kras Morawski
- Pilot - Szlak Piastowski 05-07.06.2024
- Kraków- specjalista d/s turystyki 1/2 etatu
- Specjalista ds. Turystyki - Warszawa
- Specjalista ds. Turystyki - Krasnystaw
- wychowawca-lektor języka angielskiego
- SPECJALISTA DS.TURYSTYKI
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. turystyki wyjazdowej z...
EasyJet wprowadza system przydziału miejsc (płatny)
Z początkiem listopada 2012 roku easyJet wprowadzi system przydziału miejsc na wszystkich trasach. Od kwietnia 2012 roku system przetestowano podczas 6 tysięcy lotów próbnych. W tym czasie skorzystało z niego ponad 800 tysięcy pasażerów. Testy odbywały się w sezonie letnim, czyli w okresie największego ruchu pasażerskiego, aby sprawdzić system i procedury w warunkach największego obciążenia. Rozwiązanie zostanie wprowadzone na stałe na wszystkich trasach w sezonie zimowym, gdy podróżuje mniej osób, aby zapewnić sprawne przejście ze starego systemu na nowy.
W tym czasie przeprowadzono badania wśród pasażerów w celu poznania ich opinii na temat nowego rozwiązania. Wyniki pokazały, że ponad 70% podróżujących uważa system przydziału miejsc za lepszy od systemu obecnie wykorzystywanego przez linię, ze względu na ułatwienia związane z wchodzeniem na pokład samolotu. Ponad 60% respondentów przyznało, że po wprowadzeniu nowego rozwiązania chętniej skorzysta z usług easyJet.
Jeżeli po wprowadzeniu systemu przydziału miejsc na wszystkich lotach pasażerowie nie będą chcieli skorzystać z płatnej możliwość dokonania wyboru miejsca, easyJet bezpłatnie dokona przydziału za nich. Pasażerowie podróżujący w ramach jednej rezerwacji zostaną usadzeni obok siebie, jeśli taki wybór miejsc będzie nadal dostępny na dany lot. System wykorzystywany przez easyJet to najbardziej zaawansowany na świecie system przydziału miejsc wykorzystywany w lotnictwie.
Komentarz easyJet Carolyn McCall, Dyrektor Generalnej easyJet:
- "Wprowadzenie systemu przydziału miejsc to dowód na to, że easyJet zawsze dokłada wszelkich starań, aby nasi pasażerowie odczuwali komfort podczas podróży. To właśnie oni zwrócili się do nas z prośbą o wprowadzenie takiego rozwiązania. Dlatego też, jako linia jesteśmy bardzo zadowoleni z pozytywnych opinii podróżujących. Udowodniliśmy, że jesteśmy w stanie wprowadzić nowy system zachowując jednocześnie wiodącą na rynku punktualność - najważniejszy element zadowolenia pasażera. System przydziału miejsc zapewnia wszystkim podróżującym sprawniejsze wchodzenie na pokład, oferując możliwość wyboru miejsca tym, którzy sobie tego życzą. Najlepiej sprzedającymi się miejscami były te z przodu samolotu, wybierane przez pasażerów chcących szybko wysiąść po dotarciu do celu oraz miejsca przy wyjściach - zapewniające więcej miejsca na nogi. Jesteśmy pewni, że dzięki tej inicjatywie pasażerowie będą chętniej korzystać z usług easyJet, a nowi klienci przekonają się do korzystania z naszych usług w przyszłości."
Statystyki wyboru miejsc podczas testowania nowego systemu:
· miejsce 6A sprzedawało się najlepiej w przypadku krótkich przelotów. Natomiast w przypadku długich lotów największą popularnością cieszyło się miejsce 1A.
· miejsce 16B cieszyło się najmniejszą popularnością w przypadku krótkich przelotów. Natomiast w przypadku długich lotów było to miejsce 19B.
· Pasażerowie wybierali miejsca po lewej stronie samolotu - miejsca A, B i C sprzedawały się lepiej niż D, E i F.
Podczas rezerwacji obowiązują trzy wysokości opłat w zależności od wybranego miejsca:
· 12 GBP za miejsce z dodatkową przestrzenią na nogi (pierwszy rząd i rzędy przy wyjściach)
· 8 GBP za miejsce z przodu samolotu (rzędy 2-5 w samolocie A319 i 2-6 w A320)
· 3 GBP za pozostałe miejsca
Stanowiska odprawy Speedy Boarding (odprawy przyspieszone):
· Właściciele rocznej karty easyJet Plus oraz klienci korzystający z taryfy Flexi Fare są uprawnieni do nieodpłatnego wyboru miejsc oraz korzystania ze stanowisk odpraw przyspieszonych.
· Pasażerowie którzy wykupią miejsce z przodu samolotu lub miejsce z większą przestrzenią na nogi są uprawnieni do odprawy przy stanowisku Speedy Boarding.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Wsparcie także turystyki w północno-wschodniej
Starsze aktualności:
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Ciekawostki na temat PKP Intercity
Funpass - karta rabatowa do parków rozrywki
Jak efektywnie sprzedawać usługi hotelowe?
Największa turystyczna inwestycja regionu
Klienci Sky Clubu mają związane ręce?
Dobry hotel w centrum Warszawy
Bułgaria - Wczasy - Sun Rise ***ALL INCLUSIVE, AUTOKAR, LAST
Przewoźnik zlikwiduje 3000 miejsc pracy?
Sky Club i Triada: Cenobicie na Dzień Kobiet
Wizz Air poleci do Kristiansand
Izba wytrzeźwień na miarę hotelu?
Branża konferencyjna spotka się na Stadionie Narodowym
Hotelapp - nowe rozwiązanie dla branży hotelarskiej