TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Dla kogo 13 okaże się szczęśliwa?

Sieć hoteli Best Western rozwija się w Polsce intensywnie. Jeszcze w tym roku szeregi marki zasili pierwszy hotel położony w stolicy województwa opolskiego. Szacowany koszt powstającego właśnie obiektu wynosi niemal 7 mln zł.


Obiekt aktualnie do dyspozycji gości oddaje 20 hoteli, oferujących łącznie 1761 pokoi. Obiekt powstający w Opolu będzie reprezentował sieć już w 13. województwie.

- Dążymy do tego, aby nasi goście mieli możliwość nocowania w hotelach Best Western w każdym województwie w Polsce - mówi Gheorghe Marian Cristescu, Dyrektor Best Western na Polskę. - Przez ostatnie 20 miesięcy otworzyliśmy 10 obiektów. Oznacza to, że średnio co niespełna 60 dni do naszej rodziny oficjalnie dołącza kolejny hotel - dodaje Gheorghe Marian Cristescu.

Rodzina hotelowa Best Western podpisała kontrakt z obiektem powstającym w samym sercu Opola. Mieści się on w doskonałej lokalizacji, przy ulicy Waryńskiego 17, zaledwie 600 metrów od rynku oraz 800 metrów od słynnego amfiteatru opolskiego, w którym co roku odbywa się największy i najstarszy festiwal muzyczny w kraju. Trzygwiazdkowy hotel jest adaptacją kamienicy, a jego projekt przygotowała "Pracownia Architektury Zbigniew Bomersbach". Oficjalnie rozpocznie działalność pod marką Best Western jesienią tego roku. Udostępni gościom 28 pokoi oraz dwa apartamenty (łącznie 61 miejsc noclegowych), 20 miejsc parkingowych oraz restaurację i pub. Część rekreacyjna obiektu zaoferuje saunę, wannę spa i gabinet masażu. Dla gości biznesowych przewidziano klimatyzowaną, w pełni wyposażoną salę konferencyjną.

- Rynek hotelowy w naszym regionie nie jest jeszcze dostatecznie nasycony i ma przed sobą ogromne możliwości rozwoju. Opole to wspaniałe miasto, mogące pochwalić się nie tylko organizacją imprez kulturalnych, ale także wieloma wyjątkowymi zabytkami. Jesteśmy przekonani, że obiekt oferujący wysoką jakość za niewygórowaną cenę, działający pod międzynarodową marką, szybko zyska uznanie gości - mówi Adam Olszewski, inwestor hotelu.

Specjalnie z myślą o często podróżujących osobach, sieć oferuje członkostwo w jednym z najdłużej działających programów lojalnościowym w branży - Best Western Rewards, który aktualnie liczy ponad 14 milionów aktywnych członków na całym świecie. Podczas pobytów we wszystkich obiektach należących do Best Western zbierają oni punkty, które później mogą wykorzystać m.in. na kolejne noclegi bądź usługi dodatkowe.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Best Western obiekt hotelowy hotel rodzina hotelowa marka program lojalnościowy Opole




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję