Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot-przewodnik Berlin
- Specjalista ds Turystyki
- Specjalista/Specjalistka ds. turystyki
- Pilotaż 4 grup
- Poszukujemy pilota do Włoch 08-16.07.2025
- Poszukuję zdalnego stażu specjalisty...
- Wakacje.pl Kraków
- Pilot wycieczki 30.06 Czarnków i Goraj
- Pilot Wycieczek Degustacyjnych (piwo / wódka /...
- PILNIE - specjalista ds. turystyki


Jak przyciągnąć klienta do hotelu?
Dostęp do nowoczesnych usług to w dzisiejszych czasach podstawa przy wyborze hotelu. Bezpłatny dostęp do internetu traktowany jest na równi z takimi usługami jak: wyposażenie, lokalizacja, a nawet wyżywienie.
Według przeprowadzonych badań, dla turystów równie ważny jak jakość wyżywienia czy darmowy parking jest dostęp do darmowego Wi-Fi. Turyści przebywający na wakacjach korzystają z internetu w celu pozostania w kontakcie ze znajomymi, przekazywania na bieżąco wrażeń z podróży lub po prostu w celach rozrywkowych. Nieco inaczej wygląda sytuacja w przypadku klientów biznesowych, dla nich najważniejszy jest po prostu dostęp do internetu.
Według badań tylko 11 procent turystów byłoby skłonnych zapłacić za korzystanie z internetu. W dobie darmowego Wi-Fi w wielu miejscach publicznych, takich jak lotniska, galerie handlowe czy restauracje, wielu turystów uważa za oczywiste fakt bezpłatnego dostępu do internetu także w hotelu.
Hotele w których opłaty za Wi-Fi są na porządku dziennym spotykają się z falą krytyki, jednakże nie zamierzają zmieniać swoich działań. Ceny za dostęp do internetu w dużych sieciach hotelowych wahają się od 10 do 15 euro za dobę.
W dzisiejszych czasach bezpłatne Wi-Fi jest takim samym wymogiem jak ciepła woda pod prysznicem, zatem brak takiego udogodnienia negatywnie wpływa na opinię o danym hotelu.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Darmowe Wi-Fi przyciąga klientów
[2013-02-27 19:11 79.191.211.*]
zaciekawil mnie temat, czy w hotelu pobieranie oplat za wifi jest zgodne z prawem? Urszula Ślusarczyk odpowiedz »
Darmowe Wi-Fi przyciąga klientów
[2013-02-28 17:23 80.52.226.*]
ustawa z 2011r nakazuje hotelarzom darmowe usługi internetowe.
A rzeczywistość - jest taka jak zawsze - inna. odpowiedz »
Dział hotele, pensjonaty:
Oszuści sprzedający fałszywe bonu turystyczne
Nowy nabór do konkursu prac
Dział badania rynku i analizy:
Kto wybierał małe obiekty noclegowe w 2024
Ilu turystów odwiedziło
Ceny w biurach jak przed dwoma
ETC: Silne wzrosty w europejskiej turystyce w I
Mniej miast, więcej tlenu -wzrost zainteresowania wypoczynkiem na łonie
Starsze aktualności:
Renesans gastronomii na Pomorzu
Rzeczniczka MŚP apeluje o podniesienie kwoty limitu zwolnienia z
Kraków powołał nocnego
Rosną przychody greckich firm
Ogrody Łazienek Królewskich częściowo
Austriacka turystyka wychodzi z propozycją do
Nowa atrakcja turystyczna w
PPL: Polskie lotniska poradziły sobie pomimo awarii systemów
Miliony pasażerów przewiezionych przez PKP Intercity w II
Na co zwrócić uwagę wybierając polisę turystyczną w
Wielkopolska stawia na
Friuli-Wenecja Julijska kusi touroperatorów
Która destynacja najpopularniejsza?
DreamTours uruchamia stronę Luksusowe-hotele.pl
ois Livigno - kampania turystyczna - poraszka
Podsumowanie konferencji Nowe Trendy w Turystyce
Bezpłatne szkolenie dla członków PIT
Szkoła hotelarsko-gastronomiczna w zamku krzyżackim
Wrocławskie lotnisko prawie jak Heathrow
6 powodów, dla których Polacy odwiedzają Bułgarię
Best Western dla miłośników jednośladów
Nieproszeni pasażerowie, czyli karaluchy na pokładzie samolotu
Menu Bez Glutenu, czyli nowe lokale przyjazne osobom z celiakią
Wspólny konkurs Rainbow Tours i Tanie-Loty.com.pl
Najgorsze Jstrzębskie biuro- Waszym zdaniem