Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista d/s turystyki biuro franchisingowe...
- Szkolenie "Dostępność usług...
- Biuro podróży zatrudni Specjalistkę do spraw...
- Pilot wycieczek na Zakynthos
- pilot/tłumacz j. francuskiego
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystyki, GH Sarni Stok
- Specjalista ds turystyki
- poszukiwany przewodnik po Pradze 28.05
Zobacz także
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to zwrócić?
Turyści zastosowali się do instrukcji touroperatora, ale nie zostali wpuszczeni na pokład
TSUE:Pasażerowie mają prawo do odszkodowania, nawet jeśli nie stawili się na odprawę
Nieproszeni pasażerowie, czyli karaluchy na pokładzie samolotu
Para młodych ludzi z Charlotte w Karolinie Południowej pozwała do sądu linie lotnicze AirTran, ponieważ na pokładzie samolotu, którym podróżowali były... karaluchy.
Harry Marsh i Kaitlin Rush lecieli do Houston na ślub, kiedy w pewnym momencie z otworów wentylacyjnych wyszły insekty. Harry, pobiegł do załogi, aby powiadomić ją o wydarzeniu, ale niewzruszona stewardessa położyła jedynie palec na ustach, czym jednoznacznie uciszyła zdegustowanego mężczyznę.
Ponieważ państwo Rush nie byli tak tolerancyjni jak załoga samolotu, udokumentowali obecność nieproszonych gości za pomocą kamery w telefonie, a po powrocie do domu wnieśli sprawę do sądu. W pozwie napisali m.in. o "niedbalstwie i lekkomyślności, celowym wywoływaniu stresu oraz zwodniczych praktykach zawodowych".
Jak to w USA - para domaga się od linii lotniczych 100 tysięcy dolarów rekompensaty.
Komentarze
Tagi:
Dział transport:
Ruszyła budowa centrum symulatorowo-treningowego
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Starsze aktualności:
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Ukraińskie stowarzyszenie touroperatorów przyjęte do
Która destynacja najpopularniejsza?
DreamTours uruchamia stronę Luksusowe-hotele.pl
TravelProfit wspiera Polską Akcję Humanitarną
Kolejna edycja konkursu Hotel Przyjazny Rodzinie
Szkoła hotelarsko-gastronomiczna w zamku krzyżackim
SAS: będą cięcia w wynagrodzeniach pracowników?
Gdańskie lotnisko portem przesiadkowym
Olsztyński hotel dołączy do Best Western
Berlin straci najbardziej znaną atrakcję turystyczną?
Menu Bez Glutenu, czyli nowe lokale przyjazne osobom z celiakią
Wspólny konkurs Rainbow Tours i Tanie-Loty.com.pl
Zmalały przychody z turystyki biznesowej
Pyrzowice-Gdańsk strzałem w dziesiątkę
Jubileuszowy sukces EuroGastro 2011
ois Livigno - kampania turystyczna - poraszka