Restrukturyzacja zasobu hoteli Grupy Orbis
W dniu 6 lipca 2011 roku, zgodnie z planem restrukturyzacji portfela hotelowego Grupy Orbis, została zawarta przedwstępna umowa sprzedaży hotelu Francuski w Krakowie. Nabywcą działki, budynku wraz z wyposażeniem oraz znaku towarowego "Hotel Francuski" jest firma EMIR 19 Sp. z o.o. Łączna cena nabycia to 20 mln zł netto.
Orbis planuje zakończenie działalności hotelowej 23 września 2011 roku, a umowa przyrzeczona zostanie zawarta w dniu 26 września 2011 roku. Przekazanie nieruchomości nabywcy nastąpi w dniu 30 września 2011 roku.
Zawarta umowa sprzedaży jest wynikiem realizacji strategii "Orbis" S.A., mającej na celu restrukturyzację portfela nieruchomości. Jednym z kluczowych elementów strategii jest koncentracja działalności spółki na zarządzaniu średnimi i dużymi obiektami hotelowymi. Hotel "Francuski" to obiekt mały (42 pokoje). Budynek hotelu przestał także odpowiadać wymogom jakościowym przewidzianym dla hoteli Grupy Orbis. Środki uzyskane ze sprzedaży zostaną zainwestowane m.in. w rozwój hoteli ekonomicznych, w tym na dokończenie trwającej budowy nowych obiektów, zlokalizowanych na strategicznych dla "Orbis" S.A. rynkach, takich jak np. Warszawa i Kraków.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Nowe centrum konferencyjne w
Polacy dalej zainteresowani
Starsze aktualności:
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
Orbis: 1,4 zł dywidendy na akcję
Balice kontra inwestor: cd. wyjaśnień
Opłata za bagaż droższa od biletu lotniczego
4 miesiące minęły jak jeden dzień
Nieoprocentowane kredyty podciągną wyniki sprzedaży biur podróży w górę?
Grupa Ambra chce promować spożycie cydru
Sympozjum poświęcone marketingowi miejsc
PKP Intercity zwiększa liczbę pociągów z usługą WiFi
Włoskie, greckie i hiszpańskie restauracje są drogie
Oni biorą udział w święcie gęsiny