TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

McDonalds: mniejsza sprzedaż w Europie

McDonald's opublikował swoje wyniki za II kwartał 2013 roku. Ku niezadowoleniu zarządu są one niższe niż prognozowano. Sprzedaż w Europie w omawianym okresie spadła o 0,1 proc.


Przychody amerykańskiego potentata na rynku fast food wyniosły 7,08 mld dolarów. Zysk wyniósł 1,38 dolara na akcję. Spodziewano się natomiast przychodów na poziomie 1,4 dolara na akcję, a także przychodów w wysokości 7,09 mld dolarów.

"Biorąc pod uwagę ostatnie trendy w sprzedaży, spodziewam się, że osiągnięcie prognozowanych na pozostałą część roku wyników będzie wyzwaniem " - komentuje dyrektor generalny McDonald's Dan Thompson.

Globalna sprzedaż w lokalach działających od co najmniej roku zgodnie z prognozami wzrosła o 1 proc.

To już trzeci z rzędu kwartał, kiedy sprzedaż spółki w Europie spada. Spadki sprzedaży zanotowano także na rynkach Azji i Pacyfiku, Bliskiego Wschodu oraz Afryki. Natomiast wzrost zanotowano w Stanach Zjednoczonych, choć był to wzrost niższy od przewidywanego o pół punktu procentowego.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
McDonalds fast food wyniki finansowe Dan Thompson Europa Azja Pacyfik Bliski Wschód Stany Zjednoczone




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję