Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. Turystyki - Krasnystaw
- wychowawca-lektor języka angielskiego
- SPECJALISTA DS.TURYSTYKI
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. turystyki wyjazdowej z...
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystki Siemianowice Śląskie
- Wychowawcy na obóz we Włoszech
- Kupię funkcjonujące biuro podróży
- GRECJA - REZYDENT
Lublin: po co aktualizować stronę internetową?
Port Lotniczy Lublin nie radzi sobie najlepiej z komunikacją. O tym co dzieje się na lubelskim lotnisku łatwiej dowiedzieć się z forów internetowych lub od pracowników obsługi innych lotnisk niż ze strony internetowej portu.
Kiedy w podlubelskim Świdniku nie wylądował samolot z Dublina, który został przekierowany do Łodzi próżno było szukać o tym informacji na stronach Portu. Choć wiadomo było, że lot się nie odbędzie, pasażerowie czekający na wylot do Dublina byli przez długi czas trzymani na odprawie.
"Rozumiem zdenerwowanie ludzi, ale nie możemy informować o zmianach w rozkładzie, dopóki linia lotnicza nie skasuje lotu. Priorytetem jest dla nas pasażer w terminalu, a nie podglądacze. Pani z informacji zajmuje się osobami na lotnisku, bo to one są najważniejsze. Nie może równocześnie odbierać telefonów - mówi rzecznik portu Piotr Jankowski.
Nowa witryna internetowa lubelskiego portu miała poprawić komunikację pomiędzy lotniskiem a pasażerami, jednakże nic takiego nie nastąpiło. W sumie nic dziwnego, skoro rzecznik lotniska nazywa korzystających ze strony internetowej "podglądaczami". Lekceważące podejście do internautów zdecydowanie nie sprzyja rozwojowi komunikacji społecznej i przedstawiciele lotniska mają w tej kwestii jeszcze dużo nauki przed sobą.
Komentarze
Tagi:
Starsze aktualności:
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Łódź: nowy terminal ruszy prawdopodobnie w maju
Wizz Air zamyka swoją stronę internetową
Sfinks Polska: ponad 5 mln zł straty
Hotele podrożały w czasie euro 2012 bardziej niż na olimpiadę
Rzymskie Koloseum jak Krzywa Wieża w Pizie
Alfa Star proponuje orientalnie
Ceny w biurach - gdzie wzrosty, gdzie spadki?
Marriott Hotels & Resorts: poszerza ofertę
Wielka Brytania walczy z otyłością
Kim jest typowy klient restauracji?
Jakie kierunki wybierają klienci TUI?
Biuro podróży Explorer odświeża swój wizerunek
PRACA LICENCJACKA / MAGISTERSKA ...pomogę...