Wielka Brytania walczy z otyłością
Już w przyszłym tygodniu w menu około 1200 barów sieci McDonald`s w Wielkiej Brytanii pojawią się dodatkowe informacje o kaloryczności dań.
Inicjatywę podjęto w ramach rządowego programu walki z otyłością i promowania zdrowszego odżywiania.
Na stronach internetowych i w materiałach papierowych w lokalach, McDonald's już zamieszcza informacje na temat kalorii w swoich produktach. Po raz pierwszy jednak pojawią się one na wiszących w restauracjach podświetlonych tablicach z menu.
Takie tablice z kaloriami po raz pierwszy pojawiły się w 2008, w Nowym Jorku. Kierownictwo brytyjskiego McDonalda obiecało, że z produktów zostaną również usunięte zwierzęce tłuszcze nasycone. O zmniejszeniu ilości soli na razie nie ma mowy.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Dział dla turystów:
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
LOT zapowiada nowe połączenie z
Starsze aktualności:
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
POT podpisała deklarację w sprawie promocji
Bliskowschodni przewoźnik rekrutuje w Polsce
Liderzy rozrywki na pokładzie samolotu
Wypreparowane koty nad wejściem do restauracji
Travelplanet sprzedaje kolonie
Rainbow Tours podaje wyniki sprzedaży
planowanie wakacji za granicą, wakacje w Tunezji, na Rodos
przemyslenia zwiazane z branza i studiami z nia zwiazanymi
Osoba z mega pozytywnym nastawieniem i usmiechem szuka pracy
Hotele podrożały w czasie euro 2012 bardziej niż na olimpiadę
Rzymskie Koloseum jak Krzywa Wieża w Pizie
Alfa Star proponuje orientalnie
Pierwsze Bombardiery w Eurolocie
Lufthansa rozszerza siatkę połączeń do Ameryki Południowej