Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot - Szlak Piastowski 05-07.06.2024
- Kraków- specjalista d/s turystyki 1/2 etatu
- Specjalista ds. Turystyki - Warszawa
- Specjalista ds. Turystyki - Krasnystaw
- wychowawca-lektor języka angielskiego
- SPECJALISTA DS.TURYSTYKI
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. turystyki wyjazdowej z...
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystki Siemianowice Śląskie
Kim jest typowy klient restauracji?
Firma OpenCard opublikowała raport, w którym scharakteryzowała klientów restauracji.
Eksperci tworzący raport stworzyli przeciętną sylwetkę osoby, która jada w restauracjach. Okazało się, że przeciętny klient korzysta z restauracji kilka razy w miesiącu i zazwyczaj wybiera sieciowe lokale. średnio wydaje od 20 do 40 złotych. Istotnym czynnikiem dla niego jest bezpłatne wifi. Ponadto chętnie korzysta z wszelkich rabatów. Sam o sobie mówi, że nie jada w lokalach typu fast food.
Zgodnie z danymi zawartymi w raporcie więcej niż 50% ankietowanych wychodzi do restauracji kilka razy w miesiącu. Aż 30% badanych korzysta z restauracji częściej niż raz w tygodniu , zaś 12% jada w restauracji raz w miesiącu lub rzadziej. Największa popularnością cieszą się lokale sieciowe i to właśnie je wybiera największa liczba osób.
"W Polsce coraz więcej osób zwraca uwagę na to co i jak je. Do wzrostu świadomości w tym wymiarze przyczynia się widoczny w ostatnim czasie trend slow food. Zrozumieliśmy, że to co jemy wpływa na naszą kondycję fizyczną oraz psychiczną, dlatego tak ważne jest abyśmy w miarę możliwości dbali o jakość produktów, które spożywamy. Wyniki naszej ankiety jasno wskazują, że konsumenci coraz częściej wybierają restauracje zamiast fast foodów." - skomentował Aleksander Buchacz, dyrektor zarządzający OpenCard.
Najwięcej osób wychodzi do restauracji popołudniami, średnio w godzinach od 16 do 20. Klienci dobierają lokale sugerując się opinią znajomych, menu, ceną jedzenia oraz opiniami znalezionymi w Internecie. Czynnikiem, który skutecznie przyciągnąłby do lokalu badanych wcześniej jest stały rabat oraz wysoka jakość jedzenia. Duże znaczenie ma także poziom obsługi klientów.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Jak Polacy jadają w restauracjach?
[2014-06-16 11:06 77.252.178.*]
Miasto/region w którym było prowadzone badanie i grupa wiekowa/dochodowa respondentów. Bez tych danych raport opisuje jakąś wirtualną rzeczywistość. odpowiedz »
Dział gastronomia:
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Starsze aktualności:
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Bliskowschodni przewoźnik rekrutuje w Polsce
Liderzy rozrywki na pokładzie samolotu
Wypreparowane koty nad wejściem do restauracji
Travelplanet sprzedaje kolonie
Rainbow Tours podaje wyniki sprzedaży
Rzymskie Koloseum jak Krzywa Wieża w Pizie
Alfa Star proponuje orientalnie
Pierwsze Bombardiery w Eurolocie