Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. turystyki wyjazdowej z...
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystki Siemianowice Śląskie
- Wychowawcy na obóz we Włoszech
- Kupię funkcjonujące biuro podróży
- GRECJA - REZYDENT
- Praca u multiagenta
- Poszukiwani piloci/przewodnicy od połowy maja
- Warszawa - Specjalista ds turystyki
- Sales Manager at RateHawk
Rainbow Tours podaje wyniki sprzedaży
Rainbow Tours w oficjalnych komunikatach dla inwestorów, chwali się wzrostem ilości rezerwacji w stosunku do 2010 roku.
Zarząd Rainbow Tours S.A. informuje, że wielkość przedsprzedaży imprez turystycznych z oferty LATO 2011 (wycieczki realizowane w miesiącach: kwiecień - październik 2011) wyniosła na dzień 30 kwietnia 2011 roku 61 033 rezerwacje, co oznacza wzrost o 21 % w porównaniu do 2010 roku, gdy zanotowano w tym samym czasie 50 458 rezerwacji.
Jednocześnie Spółka informuje, że w samym kwietniu wzrost sprzedaży wyniósł 54 %, co wg. niej zapowiada dobrą sprzedaż na kolejne miesiące.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Wyniki Rainbow Tours
[2011-05-20 22:03 91.192.196.*]
ale wciskają ludziom ciemnotę odpowiedz »
Wyniki Rainbow Tours
[2011-05-21 18:41 31.60.20.*]
chyba jedyne biuro w kraju, któremu się tak dobrze wiedzie. A niech powiedzą ile imprez jest anulowanych. odpowiedz »
Wyniki Rainbow Tours
[2011-05-21 19:33 195.69.80.*]
Kiedyś koleżanka pracująca w tym biurze opowiadała mi jak to się odbywa. Załóżmy wyjazdy do Skandynawii w katalogu przykładowo jest 10 terminów (żeby dobrze wyglądąło) faktycznie rezerwują hotele i autokary na 2 terminy, reszte zgodnie anulują przerzucając pozostałe osoby na wybrane dwa.
Generalnie ciekawy sposób odpowiedz »Wyniki Rainbow Tours
[2011-05-25 16:21 83.21.147.*]
bzdura wiekosc terminow skandynawii w zeszlym sezonie pojechala wiec cos kolezanka mija sie z prawda :) odpowiedz »
Wyniki Rainbow Tours
[2011-05-22 17:53 95.49.70.*]
Skoro jest tak dobrze to dlaczego jest tak fatalnie? odpowiedz »
Rainbow Tours podaje wyniki sprzedaży
[2011-05-26 17:18 91.121.193.*]
Duzo biór stosuje nieuczciwe zasady zeby zdobyc jak najwiecej klientów i zarobic przy tym jak najwiecej pieniedzy co chyba jest oczywiste.
Hotel Orlik Zaprasza na wypoczynek w górach! odpowiedz »Rainbow Tours podaje wyniki sprzedaży
[2011-05-30 12:20 83.3.121.*]
niech poda wyniki naleznosci niezaplacone w grecji dla wlascicieli hotei
za 2011 i poprzednie lata odpowiedz »
Rainbow Tours podaje wyniki sprzedaży
[2011-06-13 23:46 87.119.7.*]
Niestety tak nie powinno być. Na pierwszym miejscu powinno stać dobro klienta - to się przekłada w głównej mierze na zysk. A jeżeli ktoś postępuje inaczej, nie powinien znaleźc miejsca w branży.
Wakacje-Gdansk_pl - wakacje nad morzem odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Starsze aktualności:
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
POT podpisała deklarację w sprawie promocji
Polska i Grecja nie przestrzegają przepisów dot. lotnictwa
Rynek turystyczny Czarnogóry znajdzie się w światowej czołówce?
Wypadek polskiego autokaru w Niemczech
Hotel Bryza w Juracie liczy na singli
Starbucks wchodzi na włoski rynek
Oni otrzymali Skrzydła Sukcesu
Nowa aranżacja i wystrój hoteli marki Novotel
Niesforni pasażerowie czarterów
Przyjaciele gotowali w łódzkim hotelu andels
Wzrośnie przepustowość lotniska w Gdańsku