Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystyki, GH Sarni Stok
- Specjalista ds turystyki
- poszukiwany przewodnik po Pradze 28.05
- pilot Rumunia oraz Włochy-Francja-Monako
- Specjalista ds. Turystyki Itaka Galeria Łódzka
- Animator dla dzieci - TUNEZJA
- Pilot wycieczek
- Koordynator rejsów czarterowych
Kulinarna przygoda w Portugalii
Seafood Experience - pierwsze, całkowicie poświęcone najlepszym na świecie rybom i owocom morza kulinarne warsztaty wyjazdowe na polskim rynku.
Według Ferrana Adria, jednego z największych kucharzy świata, najlepsze na świecie ryby i owoce morza pochodzą z Portugalii. Doskonała jakość, smak i tekstura portugalskich produktów rybołówstwa jest efektem zespołu czynników charakteryzujących portugalską, wyłączną strefę ekonomiczną (strefa połowów Portugalii) i sektor rybołówstwa w tym kraju. W portugalskich wodach mieszają się elementy tropikalnych środowisk środkowego Atlantyku z zimnymi, północno europejskimi, tworząc strefę o niespotykanej bioróżnorodności. Portugalskie tradycyjne, zrównoważone rybołówstwo, utrzymuje zaś krajowe łowiska w doskonałej formie.
Portissimo, organizator utrzymanych w konwencji turystyki rybnej przygód kulinarnych w Portugalii, poprzez warsztaty Seafood Experience oferuje możliwość bliskich spotkań z tymi najlepszymi rybami i owocami morza na świecie, na trzech kulinarnych płaszczyznach:
COOK - czyli zajęcia kulinarne. Każdy z uczestników przy indywidualnym stanowisku kuchennym w stylowej kuchni treningowej, pod okiem wyspecjalizowanego trenera i z kieliszkiem wina w dłoni, przyrządzi najbardziej niesamowite żywe lub ultra-świeże okazy ryb i owoców morza. Własnoręczne przyrządzenie homara z buerre blanc to tylko jedno z wielu kulinarnych przeżyć podczas warsztatów.
EAT - czyli fenomenalne posiłki w kultowych restauracjach sygnowanych nazwiskami największych stacjonujących w Portugalii szefów kuchni. Dania o wyglądzie dzieł sztuki, zaskakujące koncepcją, np. odwzorowujące środowisko życia morskich stworzeń, wykonane z użyciem najznamienitszych surowców i wymagających wielkiego kunsztu technik kulinarnych.
TRAVEL - czyli program kulinarnego zwiedzania, nierzadko w miejscach niedostępnych szerokiej publice, np. na aukcji rybnej, a także intrygujących degustacji lokalnie otrzymywanych produktów, np. podczas wizyty na farmie ostryg połączonej z degustacją i szkoleniem z otwierania tych małży.
Wszystkie trzy kulinarne płaszczyzny uzupełnione są o przystępną wiedzę na temat morskich organizmów, rybołówstwa i oceanu, pozwalającą lepiej zrozumieć, czym są ryby i owoce morza w dzisiejszym świecie.
Warsztaty organizowane są w Lizbonie dla grup składających się z maksymalnie 12 osób (w trakcie zajęć kulinarnych na stanowisko przypada jedna osoba), lub 24 osób (w trakcie zajęć kulinarnych na stanowisko przypadają dwie osoby). Aby zamówić warsztaty Seafood Experience należy skontaktować się z Portissimo podając informację o liczbie zainteresowanych osób i preferowanych datach.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
NIK: Działalność człowieka zagraża Półwyspowi
Zachodniopomorscy przedsiębiorcy zadowoleni z ferii
Dział dla turystów:
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Turyści zastosowali się do instrukcji touroperatora, ale nie zostali wpuszczeni na
Starsze aktualności:
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Ukraińskie stowarzyszenie touroperatorów przyjęte do
Wakacje latających
Rewitalizacja szansą dla kolei?
Hotel Gdańsk znów będzie gościł gwiazdy
Niewinne grzeszki czeskiej stolicy dla Ciebie
Seminarium - Przewodnictwo w prawodawstwie polskim i europejskim
Polska atrakcyjna dla inwestorów hotelowych?
Go Hot: wakacje w klimacie gay/les - friendly
PAŻP nie wie co zrobić z pieniędzmi
Awaryjne lądowanie Boeinga 767 - wstępny raport już w czwartek
Jak wygląda turystyka przyjazdowa do Niemiec
Rusza kampania wizerunkowa Scandic w Polsce
Hotel Metropol w Moskwie sprzedany