Indie wyprzedzą inne państwa
Okazuje się, że to właśnie Indie zyskają miano najszybciej rozwijającego się państwa pod względem turystyki online. Tak wynika z badań firmy eMarketer.
Do 2016 roku liczba rezerwacji online ma wzrosnąć w Indiach o 30 procent. Na drugim miejscu uplasowała się Korea Południowa (20 procent). Kolejne miejsca zajmą: Brazylia (18 procent), Chiny (14 procent) i Rosja (10 procent).
Inne, starsze rynki będą się rozwijały wolniej. Przykładowo w USA i Australii wzrost sięgnie 7 procent rocznie.
Według badań eMarketera, Brazylia, Rosja, Indie i Chiny przejdą zdecydowanie do turystyki online. Brazylia skupi się na turystyce wewnętrznej. Rosja, według prognoz, powalczy o turystów w sieci, podobnie jak w Indiach, gdzie niechętni do e-handlu mieszkańcy skorzystają z turystycznych ofert za pośrednictwem internetu. Najwięcej środków na turystykę będą wydawać Chińczycy, w 2016 roku suma ta może sięgnąć nawet 48 mld dolarów.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Dział biura turystyczne:
Polacy dalej zainteresowani
Dział hotele, pensjonaty:
Nowe centrum konferencyjne w
Polacy dalej zainteresowani
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
Dział dla turystów:
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
LOT zapowiada nowe połączenie z
Starsze aktualności:
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
POT podpisała deklarację w sprawie promocji
Jak wygląda turystyka przyjazdowa do Niemiec
Rusza kampania wizerunkowa Scandic w Polsce
Hotel Metropol w Moskwie sprzedany
Nikt nie chce zainwestować w Szczecinie
Kolejka na Nosal będzie czynna również latem?
Ubezpieczenie od kosztów rezygnacji z imprezy turystycznej
Pracownicy Lufthansy podejmą strajk?
Motyl przemienił się w Mercure
Pociągi jadą, ale w nieznanym kierunku