TUI Poland wyróżnione przez konsumentów
TUI Poland zostało laureatem tegorocznej edycji Programu Jakość Obsługi i tym samym znalazło się wśród 100 najbardziej przyjaznych firm w Polsce! To już IV edycja programu, w którym decydujący głos należy nie do ekspertów, ale do konsumentów na co dzień korzystających z usług tych firm.
O przyznaniu Godła Jakość Obsługi 2011 zadecydowała 3 milionowa społeczność konsumentów z 2 tysięcy miejscowości z całej Polski. TUI Poland po raz kolejny znalazło się na liście TOP 100 najbardziej przyjaznych firm w Polsce.
W skali od -5 do +5 konsumenci ocenili TUI Poland na +4,33. Oznacza to, że doceniają touroperatora za dbałość o jakość obsługi każdego dnia oraz za otwartość na potrzeby rynku. Warto dodać, że w gronie zdobywców Godła Jakość Obsługi znajdują się tylko firmy cieszące się największym zaufaniem i uznaniem konsumentów.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Dział dla turystów:
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
LOT zapowiada nowe połączenie z
Starsze aktualności:
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
POT podpisała deklarację w sprawie promocji
Ile kosztuje własne biuro podróży?
Jak będzie wyglądać kolejna edycja Targów HoReCa?
SPA & WINE - spotkanie branży turystycznej
Nowe rozwiązanie dla biur podróży
Były prezes Anwilu nowym szefem PKP PLK?
Dlaczego turyści unikają tej destynacji?
Nietrzeźwy instruktor narciarstwa uczył turystów
Klienci upadłego biura wracają do kraju
KE ogłasza konkurs dla branży turystycznej