TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

TUI Poland wyróżnione przez konsumentów

TUI Poland zostało laureatem tegorocznej edycji Programu Jakość Obsługi i tym samym znalazło się wśród 100 najbardziej przyjaznych firm w Polsce! To już IV edycja programu, w którym decydujący głos należy nie do ekspertów, ale do konsumentów na co dzień korzystających z usług tych firm.


O przyznaniu Godła Jakość Obsługi 2011 zadecydowała 3 milionowa społeczność konsumentów z 2 tysięcy miejscowości z całej Polski. TUI Poland po raz kolejny znalazło się na liście TOP 100 najbardziej przyjaznych firm w Polsce.

W skali od -5 do +5 konsumenci ocenili TUI Poland na +4,33. Oznacza to, że doceniają touroperatora za dbałość o jakość obsługi każdego dnia oraz za otwartość na potrzeby rynku. Warto dodać, że w gronie zdobywców Godła Jakość Obsługi znajdują się tylko firmy cieszące się największym zaufaniem i uznaniem konsumentów.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:
TUI Poland Program Jakość Obsługi IV edycja konsumenci eksperci przyjazna firma TOP 100 zaufanie uznanie obsługa otwartość potrzeby rynku firma decydujący głos




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję