TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

TUI Poland wyróżnione przez konsumentów

TUI Poland zostało laureatem tegorocznej edycji Programu Jakość Obsługi i tym samym znalazło się wśród 100 najbardziej przyjaznych firm w Polsce! To już IV edycja programu, w którym decydujący głos należy nie do ekspertów, ale do konsumentów na co dzień korzystających z usług tych firm.


O przyznaniu Godła Jakość Obsługi 2011 zadecydowała 3 milionowa społeczność konsumentów z 2 tysięcy miejscowości z całej Polski. TUI Poland po raz kolejny znalazło się na liście TOP 100 najbardziej przyjaznych firm w Polsce.

W skali od -5 do +5 konsumenci ocenili TUI Poland na +4,33. Oznacza to, że doceniają touroperatora za dbałość o jakość obsługi każdego dnia oraz za otwartość na potrzeby rynku. Warto dodać, że w gronie zdobywców Godła Jakość Obsługi znajdują się tylko firmy cieszące się największym zaufaniem i uznaniem konsumentów.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję