TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Meldunek jeszcze przed wejściem do hotelu

Od niedawna goście hotelu Marina Bay Sands w Singapurze korzystający z bezpośredniego transportu z lotniska Changi do hotelu meldowani są już w wiozącym ich autobusie. Hotel w ten sposób chce ukrócić kolejki w recepcji, w których niekiedy trzeba odstać nawet 30 minut. Nie ma się co dziwić, hotel dysponuje 2,5 tys. pokoi, stąd pomysł na szybki i sprawny meldunek.


Kiedy pasażerowie wygodnie sobie siedzą na swoich miejscach podchodzą do nich agenci wyposażeni w tzw. handheldy, za pomocą których odbywa się uzupełnianie gości w systemie hotelowym oraz weryfikacja kart kredytowych.

Plusem bez wątpienia jest fakt, iż po przybyciu do hotelu, goście bezpośrednio kierowani są do swoich pokoi.

Takie rozwiązanie na pewno przyciągnie uwagę klientów z sektora MICE, podróżujących w celach biznesowych. Taki klient bardzo często nie ma po prostu czasu, żeby stać w kilometrowej kolejce i wypełniać zbędne papiery. Zdarza się, że po przybyciu do hotelu musi zaraz udać się na spotkanie z klientem. Wcześniejszy meldunek pozwala zaoszczędzić nie tylko czas ale i nerwy.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Marina Bay Sands hotel w Singapurze hotelowy meldunek Changi lotnisko meldunek weryfikacja karty kredytowej handheldy pokój hotelowy MICE klient biznes




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję