TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Marketing internetowy dla hotelarzy

Według wspólnego badania firm Forrester Research oraz Google 84% planujących podróż prywatną i 79% osób przymierzających się do wyjazdu służbowego używa internetu do poszukiwań miejsc odpowiednich do odwiedzenia.


To tylko jedno z wielu badań pokazujących potencjał i znaczenie sieci w branży turystycznej. Internet to jednak nie tylko jedno z głównych źródeł pozyskiwania informacji, ale również bardzo istotny kanał dystrybucji usług noclegowych i turystycznych. Rosnąca konkurencja oraz zbliżające się poprzez organizację EURO 2012 pobudzenie rynku turystycznego powodują, iż działania promocyjne wielu hoteli wymagają wiedzy oraz umiejętności. Serwis ekspercki Socjomania.pl wprowadził do swojej oferty szkolenia z marketingu internetowego dla hotelarzy. Szkolenia mają formę warsztatów - może w nich uczestniczyć maksymalnie 7 osób.

"To co wyróżnia nasze warsztaty to przede wszystkim interdyscyplinarna wiedza szkoleniowców. Uczestniczyłem już w wielu szkoleniach i często zdarza się, że szkoleniowiec pomimo imponującej wiedzy marketingowej nie zna specyfiki danej branży, co powoduje, że udział w takich spotkaniach nie ma większego sensu. W naszym przypadku szkolenie jest przygotowywane i prowadzone przez hotelarza we współpracy z ekspertem ds. e-marketingu. Dzięki temu podczas warsztatów nie pojawią się treści, które nijak mają się do branży hotelarskiej" - mówi Kamil Maroszek, jeden z prelegentów - hotelarz. "Przystępna cena szkoleń, którą proponujemy hotelarzom jest odpowiedzią na wygórowane ceny innych tego typu inicjatyw, które często, pomimo średniej przydatności, kosztują dużo ponad 1000 zł." - dodaje. W cenę (250 zł.) wliczone są również przerwy kawowe, obiady, a także dwie godziny indywidualnych konsultacji z marketingu internetowego.

Podczas dwudniowych warsztatów "Marketing internetowy dla hotelarzy" uczestnicy dowiedzą się jak od podstaw zadbać o wizerunek obiektu w sieci, jakie działania warto podjąć, by zachęcić Internautów do wyboru ich obiektu oraz jak zbudować strategię komunikacji w Internecie. Poruszone zostaną również tak modne ostatnim czasem tematy związane z mediami społecznościowymi i e-mail marketingiem. Warsztaty adresowane są do osób zainteresowanych tematyką marketingu hotelowego, a zwłaszcza właścicieli i osób zarządzających obiektami hotelowymi oraz specjalistów odpowiedzialnych za sprzedaż i marketing usług hotelarskich.

Najbliższe warsztaty odbędą się w Krakowie w dniach 16, 17 lipca bieżącego roku.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
marketing internetowy dla hotelarzy Forrester Research Google badania wyjazd służbowy internet Socjomania.pl szkolenia warsztaty wizerunek obiektu


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję