TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Triada - rewolucja ofertowa?

Tegoroczny katalog "Lato 2012 - Zwiedzanie" marki Triada to efekt prawdziwej programowej rewolucji. Znalazło się w nim 16 nowych wycieczek autokarowych i 9 samolotowych. Do wyboru Klienci mają 30 krajów i łącznie 53 imprezy ze zwiedzaniem - informują twórcy nowego katalogu.


- Wycieczki autokarowe i samolotowe organizowane pod marką Triada mają swoje stałe grono zwolenników. Z każdym rokiem staramy się urozmaicać i udoskonalać naszą ofertę "Zwiedzanie", aby móc zaskoczyć Klientów czymś nowym, a także urozmaicić programy najbardziej znane i lubiane - mówi Maciej Truskolaski, Prezes Sky Club, organizatora imprez turystycznych dla marek Triada i Sky Club.

Spośród nowości Klientom najbardziej spodobały się programy "Toskania Liguria Cinque Terre" oraz "Szwajcaria - czekolada, ser i zegarki". Po raz pierwszy na rynku pojawiła się propozycja wyjazdu na zakupy podczas słynnych wyprzedaży w Londynie.





- Dużą satysfakcją jest dla nas znakomita sprzedaż nowego kierunku samolotowego - Petersburga - mówi Marta Zwierzchlewska, Supervisor ds. Imprez Autokarowych w Sky Club. - Wprowadziliśmy go do sprzedaży dwa lata temu jako nowość autokarową i jak dotąd wszystkie założone przez nas grupy - zarówno w 2010, jak i 2011 roku - zostały potwierdzone. Dlatego w tym roku, widząc zainteresowanie tym kierunkiem, wprowadziliśmy program typu "City Break" - Petersburg 5 dni samolotem - i już zauważamy rosnącą sprzedaż tego produktu.


Ponadto, w czołówce sprzedaży jak co roku znalazły się imprezy typu City Break - "Zakochany Paryż 5 dni" i "Londyn five o`clock" (obie pięciodniowe). Wszystkie imprezy zawierają zakwaterowanie w hotelach zlokalizowanych w centrach miast bądź ich okolicy oraz bogaty program zwiedzania.

- W przypadku imprez autokarowych, nowością, która zanotowała wysoką sprzedaż, jest impreza "Toskania Liguria Cinque Terre" - mówi Marta Zwierzchlewska. - To zasługa ciekawie skonstruowanego programu, ponieważ oprócz standardowego zwiedzania miast i miasteczek proponujemy w niej spacer malowniczym, mało znanym wybrzeżem Cinque Terre, przejażdżkę pociągiem do położonej w skalnej zatoczce Veranzzy oraz rejs statkiem wzdłuż wybrzeża - dodaje.

Dużym zainteresowaniem Klientów cieszy się także impreza "Szwajcaria - czekolada, ser i zegarki", która, jak prognozują przedstawiciele Sky Club, prawdopodobnie stanie się hitem tego sezonu. Ponadto, kolejny rok z rzędu bardzo dobrą sprzedaż zanotowano na imprezach "Bawaria - Alpy - Austria" oraz "Europa - 6 stolic". Pierwsza z wymienionych imprez oferuje przede wszystkim kontakt ze wspaniałymi zabytkami i architekturą takich miast jak Salzburg, Wiedeń czy Monachium, a także zwiedzanie baśniowych zamków bawarskich oraz kontakt z przyrodą Alp i wizytę na lodowcu.

Drugi z nich to program dla ciekawych i wytrwałych, bo zawiera niemal całą Europę w pigułce. W zaledwie 6 dni można dzięki niemu zobaczyć to, co w Europie jest obowiązkowe i najważniejsze do zwiedzenia - czyli Paryż, Londyn, Amsterdam, Luksemburg, Brukselę i Berlin.

Spośród nowości autokarowych w katalogu znajdziemy wyczekiwaną przez Klientów Chorwację, gdzie przygotowano dwa różne, intensywne pod względem zwiedzania programy - Chorwacja i Bałkany autokarem w 9 dni (od 2078 zł/os). Kierunek w zbliżonym klimacie, czyli dopiero odkrywana, piękna krajobrazowo i ciekawa historycznie Rumunia dostępna jest dla Klientów już od 1785 zł od osoby (również 9 dni). Miłośnikom kultury północnej z pewnością spodoba się nietuzinkowy program "Bursztynowy szlak bałtycki" posiadający w swojej ofercie m.in. Kłajpedę, Tallin, Sztokholm czy Bornholm (od 2558 zł/os).

Z kolei dla tych, którzy nie mogą wybrać się w dłuższą podróż, a chcą skorzystać z oferty, która zapozna ich z bogactwem kultury, sztuki i krajobrazów europejskich przygotowano imprezy krótsze, takie jak "Praga, Wiedeń, Budapeszt" (od 1078 zł/os), czy "Praga, Brno i Baśniowe Morawy" (od 958 zł/os).

Również zwolennicy podróżowania samolotem będą zadowoleni mając do wyboru największe stolice i najciekawsze miast europejskie, takie jak Barcelona, Lizbona, Madryt, Petersburg i Nicea, a także hity sezonu 2011 - Paryż, Londyn i Rzym. - Szukając ciekawych nowości, nie tylko w naszym biurze, ale również na rynku, przygotowaliśmy ponadto programy "Dublin-Belfast" i "Paryż na Bis" - mówi Truskolaski.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Triada touroperator biuro podróży oferta rewolucja Sky Club zwiedzanie lato 2012 lato Maciej Truskolaski Marta Zwierzchlewska imprezy autokarowe city break organizator wypoczynku samolot zakwaterowanie nowości nowa oferta katalog wakacje Toskania Szwajcaria klienci preferencje zwiedzanie wycieczka


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję