TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter








Klienci biura podróży wracają na raty

W sobotę 51 klientów polskiego touroperatora Mati World Holidays miało problemy. Turyści z winy przewoźnika spóźnili się na lot powrotny do Polski. W efekcie tylko cztery osoby wróciły do domów planowo w niedzielę. Jak poinformowała rzeczniczka śląskiego urzędu marszałkowskiego, pozostałym organizator opłacił dodatkowe noclegi w pięciogwiazdkowym hotelu z pełnym wyżywieniem.


Wczoraj do kraju powróciło 32 niefortunnych turystów. Pozostałe 15 osób wróci najprawdopodobniej w czwartek. O tym kto ma pozostać jeszcze w Egipcie zadecydowali sami podróżni.

Pomimo, iż to nie pierwsza "wpadka" tego touroperatora - z innego turnusu jego klienci również wrócili z opóźnieniem - Mati World Holidays zapewnia, iż nie ma kłopotów finansowych. Według przedstawicieli biura powodem problemów były przedwczesne powroty do Polski turystów, którzy wykupili wczasy u innych, upadających organizatorów, co spowodowało brak miejsca w samolotach.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Mati World Holidays touroperator turyści samolot powrót do kraju problemy wpadka Egipt upadek bankructwo urząd marszałkowski przedwczesny powrót opóźnienie wakacje urlop turyści z Polski nocleg hotel


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję