TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter




TUI, Itaka i Neckermann razem

Międzynarodowa organizacja The Superbrands Ltd. działająca od 18 lat, obecnie w ponad 87 krajach, po raz kolejny wyłoniła najsilniejsze marki konsumenckie. My prezentujemy te najważniejsze z punktu widzenia branży turystycznej, czyli kategorii "podróże".


W tegorocznej edycji Superbrands na liście marek, przedstawionych do oceny, znalazły się 1863 marki konsumenckie w 30 kategoriach, które następnie przeszły dwuetapowy Proces Certyfikacji, składający się z badania konsumenckiego przeprowadzonego na próbie 15 000 respondentów oraz z oceny eksperckiej prezentowanych marek przez przedstawicieli Rady Marek.

Wśród laureatów Superbrands 2013 znalazły się takie biura turystyczne jak: Neckermann, Itaka oraz TUI. Wśród linii lotniczych nie mogło zabraknąć naszego flagowego przewoźnika LOT-u, a zagranicznych Lufthansy oraz British Airways. Wysokim standardem usług mogą poszczycić się: Sheraton, Hilton, Hotel Dr Irena Eris oraz Marriott.

Zgodnie z założeniami twórców Superbrands wyróżnione marki odznaczają się następującymi cechami: mają wysoką rozpoznawalność na polskim rynku (silna obecność i znajomość marki), oferują produkty i usługi wysokiej jakości i są polecane przez konsumentów oraz mają dużą siłę wizerunkową w oczach ekspertów.

Począwszy od 2005 roku, w Polsce odbyło się sześć edycji projektu Superbrands i trzy - Business Superbrands. Statuetki trafiły do 34 marek biznesowych i 192 konsumenckich, powstało 6 edycji Albumu Superbrands. Tak, jak na całym świecie, projekt Superbrands w Polsce składa się z dwóch etapów: wyłonienia i nagrodzenia laureatów oraz Klubu Superbrands, obejmującego m.in.: publikację Albumu - kompendium wiedzy na temat sukcesów marketingowych laureatów - i uroczystą Galę, podczas której wręczane są statuetki Superbrands. Wyłącznym przedstawicielem Superbrands w Polsce jest agencja New Communications.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Superbrands 2013 certyfikat wyróżnienie New Communications Business Superbrands Gala Album kompendium wiedzy uroczysta gala statuetka laureat marketing TUI Itaka Neckermann Sheraton Hotel Dr Irena Eris


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję