Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot - Szlak Piastowski 05-07.06.2024
- Kraków- specjalista d/s turystyki 1/2 etatu
- Specjalista ds. Turystyki - Warszawa
- Specjalista ds. Turystyki - Krasnystaw
- wychowawca-lektor języka angielskiego
- SPECJALISTA DS.TURYSTYKI
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. turystyki wyjazdowej z...
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystki Siemianowice Śląskie
Travelist.pl wchodzi na zagraniczne rynki
W połowie kwietnia br. Travelist.pl rozpoczął działalność na 3 kolejnych europejskich rynkach: na Słowacji, Węgrzech i w Czechach. W tym samym czasie grupa Secret Escapes ruszyła z nowymi oddziałami w Singapurze, Hong Kongu, Malezji, Indonezji i Filipinach.
Mimo przejęcia przez grupę Secret Escapes, Travelist.pl nadal będzie działać w Europie jako oddzielna marka, odpowiedzialna za rozwój grupy w tej części świata (Travelist.pl ma w planach dalszą ekspansję na rynki europejskie: turecki, rumuński, bułgarski oraz nieco dalszy - izraelski).
Wejście na kolejne rynki, zarówno Travelist.pl jak i Secret Escapes, to echo m.in. zeszłorocznej inwestycji w grupę Secret Escapes i Travelist.pl od Google Ventures i Octopus Ventures - firmy otrzymały w rundzie C finansowanie na kwotę 60 mln$.
Budujemy obecnie lokalne struktury sprzedażowe, otworzyliśmy cztery nowe biura - w Pradze, Bratysławie, Budapeszcie i Zagrzebiu, gdzie będą pracować i podpisywać kontrakty z nowymi hotelami lokalni managerowie. Promocje tych hoteli będą wyświetlane na wszystkich serwisach Travelist.pl (w tym Polsce) oraz w serwisach Secret Escapes. Duża część operacji będzie robiona z Warszawy, gdzie zespół ma już ponad 60 osób - mówi Tomasz Nowiński, CEO Travelist.pl. Nowiński dodaje, że zarówno w Polsce, jak i w nowych krajach przewiduje mocny, ponad 100% wzrost rok do roku. W tym roku klienci Travelist.pl wykupią pobyty warte już ponad 200 mln złotych.
Czechy, Słowacja i Węgry to rynki podobne do Polski, jeżeli chodzi o grupę docelową. Poza tym same w sobie są atrakcyjnymi destynacjami turystycznymi dla naszych obecnych użytkowników z Polski, Niemiec, Austrii czy Skandynawii. Te trzy rynki mogą być łącznie większe pod względem przychodów od Polski - wyjaśnia Agata Arciszewska, dyrektor marketingu Travelist.pl. Jak dodaje, Travelist.pl wyda w tym roku kilka milionów złotych na ekspansję, w szczególności marketing na nowych rynkach. Już prowadzimy kampanie w Google i na Facebooku. Korzystamy również z lokalnych baz mailingowych oraz sieci afiliacyjnych do promowania naszego serwisu - komentuje. Wszystkie działania marketingowe prowadzone są z Polski i są częścią strategii całego Travelist.pl CEE (w tym Polski).
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Nowe centrum konferencyjne w
Polacy dalej zainteresowani
Dział dla turystów:
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
Starsze aktualności:
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Dokąd turyści latają najczęściej z wrocławskiego lotniska?
Nowa funkcjonalność dla użytkowników platformy TOM24
Śmieszny zwrot dla turysty - sąd wskazuje winnych
Jak zmieniają się ceny w najpopularniejszych kierunkach turystycznych
Touroperatorzy sprzedają zimowe kierunki
PKP wprowadza kategoryzację dworców
LOT Travel dołącza do programu LOT Dla Firm
LOT prognozuje zysk z działalności podstawowej
Nagrodzono popularną wśród Polaków miejscowość SPA
Biura nie będą musiały szacować marży od zaliczek?
O ponad 30% wzrosła sprzedaż w grupie AmRest
PIT o niewypłacalności biura podróży Intertour
We wrześniu więcej klientów biznesowych w hotelach
Wizz Air poleci z Katowic do Dubaju
W Merlinie X spada sprzedaż imprez autokarowych
Będą utrudnienia na lotnisku w Gdańsku
Restauratorzy spotkali się na Mazurach
Wzrasta liczba turystów, którzy odwiedzają kopalnię soli w Wieliczce
Komercjalizacja w turystyce tematem szkolenia POT
Neckermann wprowadza nowości na lato