Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. turystyki - biuro w Poznaniu
- specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista d/s turystyki biuro franchisingowe...
- Szkolenie "Dostępność usług...
- Biuro podróży zatrudni Specjalistkę do spraw...
- Pilot wycieczek na Zakynthos
- pilot/tłumacz j. francuskiego
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystyki, GH Sarni Stok
We wrześniu więcej klientów biznesowych w hotelach
Wrzesień charakteryzował się dynamicznym, ponad 40%, wzrostem liczby rezerwacji w stosunku do sierpnia br - wynika z danych serwisu Hotele.pl. Odpowiada za to zwiększona aktywność klientów biznesowych, dla których wrzesień jest tradycyjnie bardzo aktywnym okresem w roku.
Warto odnotować, że ponad 40% wzrost plasuje bieżący rok znacznie powyżej średniej. Przykładowo, w roku 2014 wzrost rezerwacji we wrześniu w stosunku do sierpnia wyniósł 28,8%.
Również w ujęciu rok do roku we wrześniu br. zanotowano wzrost liczby rezerwacji, o prawie 9%.
Za wzrostem liczby zarezerwowanych noclegów podążył również wzrost średniej ceny pokojonocy, która w stosunku do sierpnia br. była wyższa o 5,8% (w ujęciu rok do roku wzrosła z kolei o 5,5%).
We wrześniu klienci Hotele.pl wykupili najwięcej noclegów w hotelach o standardzie 3* (48% udziału w ogólnej liczbie rezerwacji). Najrzadziej wybierano najdroższe hotele o standardzie 5* oraz apartamenty (po 3% udziału w rynku).
W odniesieniu do sierpnia br. największy przyrost liczby rezerwacji miał miejsce w przypadku hoteli 1* (aż o 83%). W najmniejszym stopniu, o 33%, wzrósł popyt na hotele4*.
We wrześniu najwięcej trzeba było wydać na nocleg w hotelu 5*, gdzie średnia cena pokojonocy wyniosła 326,19 zł. Za noclegi w hotelach 1* i 2* płacono najmniej, średnio 151,85 zł i 151,88 zł. W przypadku najpopularniejszych obiektów o kategorii 3* należało się liczyć z wydatkiem w wysokości 184,83 zł za pokojonoc.
W stosunku do miesiąca poprzedniego, średnia cena pokojonocy wzrosła we wszystkich kategoriach obiektów, z wyjątkiem hoteli 5*, gdzie zanotowano 5% spadek. Największy wzrost miał miejsce w hotelach 1*, o prawie 30%. Rezerwując nocleg w najchętniej wybieranych hotelach 3*, należało się liczyć ze wzrostem ceny w stosunku do sierpnia o 6,30%.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Turystyka z gorszą obsługą
Dział badania rynku i analizy:
Turystyka z gorszą obsługą
Nocowanie.pl: Zimowy wypoczynek w Polsce przyciąga węgierskich
Starsze aktualności:
Plażowanie nad Bałtykiem, a polskie
Dwie gwiazdki Michelin w
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Neckermann wprowadza nowości na lato
easyJet o wynikach sprzedażowych za sierpień
Costa Coffee otworzyła nowy lokal w Warszawie
Zmiany dotyczące zasad organizacji wypoczynku dzieci i młodzieży
Wzrasta popularność egzotycznych wyjazdów
Touroperatorzy z nowymi gwarancjami
LOT Travel dołącza do programu LOT Dla Firm
`Poznań za pół ceny` przyciąga coraz więcej turystów
Bez większych wahań w cenach imprez turystycznych
Utrudnienia na krakowskim lotnisku
Jakie inwestycje przewiduje Hilton?
Nowe połączenie lotnicze z Lublina
Europejski przewoźnik rozszerza ofertę w Polsce
Wizz Air poleci z Katowic do Dubaju
Wyrok w sprawie publicznego wylewania Ciechana
Polskie lotniska podsumowują ostatni miesiąc wakacji
Merigo zaprasza na webinaria poświęcone dynamicznemu pakietowaniu
Wstępne wyniki Orbisu w III kwartale 2016
Rainbow: Sprzedaż zimy ze wzrostem
Odradzam nocleg w Zakopanem (ul. Kasprusie 10 i ul. Strążyska 2g)