Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilotaż 27-30.05.2024 do Warszawy
- Junior Reservation Manager
- Pilot na wycieczkę do Wiednia 3 - 4 maja
- Pracownik biura podróży od kwiecien - maj 2024...
- Junior Reservation Manager
- Instruktor kitesurfingu/windsurfingu
- Specjalista ds Turystyki Itaka
- Praca na Zielonych Szkołach CHRIS
- Specjalista ds turystyki Katowice
- Sprzedawca produktu turystycznego
Niedźwiedź nauczy turystów szacunku?
Niedźwiedzie brunatne w roli tatrzańskich ultrasów. Szaliki klubowe, które przypominają, komu należy się "szacun na dzielni". Reguły i zasady poruszania się po górach wykładane na transparentach i na kibicowską nutę. Rusza kampania społeczna Tatrzańskiego Parku Narodowego.
Narratorem przewrotnej kampanii społecznej są Niedźwiedzie z TPN-u - szczególnie zagorzali fani dzikiej przyrody. W swoich hasłach domagają się od ludzi szacunku dla ich ukochanej drużyny: dzikiej natury. Żądają ciszy i spokoju, a przy tym zapewniają, że przestrzeganie reguł dyktowanych przez naturę wszystkim - ludziom i zwierzętom - pozwoli uniknąć niebezpiecznych sytuacji.
Niedźwiedzie z TPN-u będą szerzyć "dzikie treści" zgodnie z duchem kultury kibicowskiej. Flagi, murale, szaliki, fany będą przypominały o tym, że reguły Tatrzańskiego Parku Narodowego należą do tych, o których przestrzeganiu nie powinno się zapominać.
"Niedźwiedź brunatny to największy drapieżnik w naszym parku" - mówi Szymon Ziobrowski, dyrektor Tatrzańskiego Parku Narodowego. "Wchodząc na jego teren, musimy pamiętać, że my, ludzie, jesteśmy tylko gośćmi w domu niedźwiedzia. Nie jest to żaden misiek, tylko srogi i niebezpieczny gospodarz" - dodaje.
W przestrzeni Tatrzańskiego Parku Narodowego udostępnianej dla turystów żyją dzikie zwierzęta, w tym duże drapieżniki, jak wilki, rysie czy niedźwiedzie. Zwierzęta te są widywane w pobliżu szlaków. W wyniku kontaktu z turystami zauważalne są zmiany np. w zachowaniu niedźwiedzi, które rezygnują z naturalnego pokarmu, decydując się na wykradanie odpadków ze śmietników. Choć zwierzęta te atakują ludzi niezmiernie rzadko, nie wolno zapominać o tym, że bez problemu mogą wyrządzić człowiekowi krzywdę. Jednym uderzeniem łapy niedźwiedź jest w stanie przerwać kręgosłup żubrowi.
Kampania społeczna "Nauczymy was szacunku" ma charakter edukacyjno-informacyjny. Oprócz działań o charakterze promocyjnym w prasie, radiu, internecie i kinach przewidziano cykl warsztatów dla dzieci i młodzieży czy specjalne wydawnictwo poświęcone niedźwiedziowi brunatnemu.
Niedźwiedzie z TPN-u można śledzić m.in. na profilu http://facebook.com/niedzwiedzieztpnu
Tatrzański Park Narodowy to jedyny park w Polsce o charakterze alpejskim. Tatry, jako jeden z najpiękniejszych zakątków naszego kraju, przyciągają rzesze turystów z kraju i z zagranicy. Z utrzymującą się w ostatnich latach liczbą turystów przekraczającą 2,5 mln rocznie należą do najczęściej odwiedzanych regionów kraju. TPN o powierzchni 21197 ha jest jednym z największych parków narodowych w Polsce. Najbardziej charakterystycznymi gatunkami zwierząt dla TPN są kozica, świstak oraz niedźwiedź brunatny. Park udostępniany jest dla różnych form aktywności człowieka. Do dyspozycji odwiedzających jest 275 km znakowanych szlaków turystycznych o różnych stopniach trudności
Kampanię "Nauczymy Was szacunku" na rzecz niedźwiedzia brunatnego dla Tatrzańskiego Parku Narodowego wykreowała i realizuje katowicka Agencja PR Pan Pikto. Kampania zakończy się 15 września 2015.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
TUI stawia na sztuczną
Można składać oferty w Programie wsparcia
Dział centra informacji i promocji:
Stary Rynek i ratusz w Poznaniu znów
Niemcy stawiają na turystykę kulturalną i zrównoważone
Wyróżnienie dla Niemieckiej Centrali
Wyremontowano terminal na Lotnisku Chopina w Warszawie
Kraków podsumowuje sezon turystyczny
Grecja najpopularniejsza w systemie Merlin X
Ruszyły przygotowania do listopadowego spotkania branży hotelarskiej
TUI Poland odwołuje wycieczki do Egiptu
Poprawa sytuacji w biurach podróży
Merlin.pl wchodzi na rynek turystyczny
Powstała nowa aplikacja KLM dla Apple Watch
Qtravel.pl ma nowego prezesa zarządu
O czym dyskutowano na Meetings Week Poland?
Fałszywy alarm bombowy na lotnisku w Modlinie
Sphinx otworzył kolejny lokal w Bydgoszczy
Wizz Air odnosi się do komentarzy ACI
AmRest sfinalizował transakcję kupna operatora niemieckiego Starbucksa
Znamy najlepsze restauracje w Polsce
Rainbow rozpoczął sprzedaż oferty narciarskiej
Które hotele zostały uznane za przyjazne rodzinie?
Jak wyglądały wyjazdy narciarskie Polaków?