Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot-przewodnik Berlin
- Specjalista ds Turystyki
- Specjalista/Specjalistka ds. turystyki
- Pilotaż 4 grup
- Poszukujemy pilota do Włoch 08-16.07.2025
- Poszukuję zdalnego stażu specjalisty...
- Wakacje.pl Kraków
- Pilot wycieczki 30.06 Czarnków i Goraj
- Pilot Wycieczek Degustacyjnych (piwo / wódka /...
- PILNIE - specjalista ds. turystyki


Portal turystyczny fly.pl reklamuje się za pomocą widgetu
Już jest dostępny jest interaktywny widget reklamowy internetowego biura podróży - fly.pl. Widget Fly.pl umożliwia użytkownikowi sieci spersonalizowane wyszukiwanie ofert wakacyjnych. Widget przygotowała dla portalu firma 8fish.
- Reklamodawcy dostrzegają możliwości komunikacyjne mini aplikacji. Viralowy charakter widgetów czyni z nich idealny kanał reklamy on-line. Widgety są skuteczniejsze niż banery, nie są inwazyjne, każdy internauta indywidualnie decyduje o pobraniu widgeta - mówi Bartosz Kwaśniewski, Dyrektor Zarządzający 8fish Sp. z o.o.
Wbudowana w mini aplikację wyszukiwarka to podręczne narzędzie planowania urlopu. Widget idealnie wpisuje się w charakter komunikacji firmy z klientami - nowoczesny, interaktywny, bazujący na szybkiej, aktualnej informacji, ułatwiającej podejmowanie decyzji. Dużym atutem widgetu w kontakcie z grupami celowymi jest jego prosta implementacja - trzema kliknięciami można dodać go do swojej strony czy profilu, a wystarczy jeden, żeby skasować.
8fish przeprowadził i kontrolował całość prac związanych z powstawaniem widgetu, jego instalacją oraz zarządzaniem treścią. Widget fly.pl dostępny jest na platformach iGoogle, Netvibes, Widgetpot, Widgetbox, Clearspring.
- Narzędzie kierujemy przede wszystkim do internautów, którzy podjęli już decyzję o kierunku planowanego urlopu i szukają najlepszej okazji do kupna oferty. Aktualizacja ofert w trybie online, sprawia, że użytkownik na bieżąco otrzymuje informacje o cenie i dostępności wybranego hotelu. Dzięki temu internauta sam decyduje o momencie zakupu. Może zarezerwować ofertę możliwie najwcześniej, korzystając ze zniżek i rabatów za wcześniejszą rezerwację lub czekać do ostatniej chwili licząc na atrakcyjną ofertę last minute - powiedziała Anna Zielińska fly.pl.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Rainbow celuje w segment
Oszuści sprzedający fałszywe bonu turystyczne
Dział dla turystów:
Oszuści sprzedający fałszywe bonu turystyczne
Nowy nabór do konkursu prac
NIK: PAŻP niewystarczająco zapewniała bezpieczeństwo ruchu
Starsze aktualności:
Renesans gastronomii na Pomorzu
Rzeczniczka MŚP apeluje o podniesienie kwoty limitu zwolnienia z
Kraków powołał nocnego
Rosną przychody greckich firm
Ogrody Łazienek Królewskich częściowo
Austriacka turystyka wychodzi z propozycją do
Nowa atrakcja turystyczna w
PPL: Polskie lotniska poradziły sobie pomimo awarii systemów
Miliony pasażerów przewiezionych przez PKP Intercity w II
Na co zwrócić uwagę wybierając polisę turystyczną w
Wielkopolska stawia na
Włoskie linie lotnicze Volare Airlines i Air Italy będą latać z Pyrzowic
Fiński prom pasażerski uwiązł na lodach Bałtyku
Norwegian wprowadza do swojej floty samoloty przyjazne dla środowiska
Pierwsze restauracje północnokoreańskie
Wizz Air wznawia loty Poznań - Mediolan
Grillowanie w restauracjach szkodliwe dla środowiska?
Nocne zwiedzanie browaru już w ofercie Poznania
HIP (Hiszpania i Portugalia)opinia o wycieczce
Targi Intourex w Sosnowcu: oferta specjalna dla członków PIT
Na kolonie? Obóz? Czy zieloną szkołę?
Podróżni postanowią o uruchomieniu lotów ze Szkocji do Polski!
50 tysięcy brytyjskich urlopowiczów czeka na powrót z wakacji
Zysk McDonalds w III kwartale wyższy od oczekiwań
Dobry klient zza wschodniej granicy
W Poznaniu, Gdańsku i Warszawie brakuje hoteli dla VIP-ów