Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds turystyki
Portal turystyczny fly.pl reklamuje się za pomocą widgetu
Już jest dostępny jest interaktywny widget reklamowy internetowego biura podróży - fly.pl. Widget Fly.pl umożliwia użytkownikowi sieci spersonalizowane wyszukiwanie ofert wakacyjnych. Widget przygotowała dla portalu firma 8fish.
- Reklamodawcy dostrzegają możliwości komunikacyjne mini aplikacji. Viralowy charakter widgetów czyni z nich idealny kanał reklamy on-line. Widgety są skuteczniejsze niż banery, nie są inwazyjne, każdy internauta indywidualnie decyduje o pobraniu widgeta - mówi Bartosz Kwaśniewski, Dyrektor Zarządzający 8fish Sp. z o.o.
Wbudowana w mini aplikację wyszukiwarka to podręczne narzędzie planowania urlopu. Widget idealnie wpisuje się w charakter komunikacji firmy z klientami - nowoczesny, interaktywny, bazujący na szybkiej, aktualnej informacji, ułatwiającej podejmowanie decyzji. Dużym atutem widgetu w kontakcie z grupami celowymi jest jego prosta implementacja - trzema kliknięciami można dodać go do swojej strony czy profilu, a wystarczy jeden, żeby skasować.
8fish przeprowadził i kontrolował całość prac związanych z powstawaniem widgetu, jego instalacją oraz zarządzaniem treścią. Widget fly.pl dostępny jest na platformach iGoogle, Netvibes, Widgetpot, Widgetbox, Clearspring.
- Narzędzie kierujemy przede wszystkim do internautów, którzy podjęli już decyzję o kierunku planowanego urlopu i szukają najlepszej okazji do kupna oferty. Aktualizacja ofert w trybie online, sprawia, że użytkownik na bieżąco otrzymuje informacje o cenie i dostępności wybranego hotelu. Dzięki temu internauta sam decyduje o momencie zakupu. Może zarezerwować ofertę możliwie najwcześniej, korzystając ze zniżek i rabatów za wcześniejszą rezerwację lub czekać do ostatniej chwili licząc na atrakcyjną ofertę last minute - powiedziała Anna Zielińska fly.pl.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Dział dla turystów:
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
Starsze aktualności:
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Włoskie linie lotnicze Volare Airlines i Air Italy będą latać z Pyrzowic
Fiński prom pasażerski uwiązł na lodach Bałtyku
Norwegian wprowadza do swojej floty samoloty przyjazne dla środowiska
Pierwsze restauracje północnokoreańskie
Wizz Air wznawia loty Poznań - Mediolan
Grillowanie w restauracjach szkodliwe dla środowiska?
Nocne zwiedzanie browaru już w ofercie Poznania
HIP (Hiszpania i Portugalia)opinia o wycieczce
Targi Intourex w Sosnowcu: oferta specjalna dla członków PIT
Na kolonie? Obóz? Czy zieloną szkołę?
Podróżni postanowią o uruchomieniu lotów ze Szkocji do Polski!
50 tysięcy brytyjskich urlopowiczów czeka na powrót z wakacji
Zysk McDonalds w III kwartale wyższy od oczekiwań
Dobry klient zza wschodniej granicy
W Poznaniu, Gdańsku i Warszawie brakuje hoteli dla VIP-ów