Ogłoszenia
Ogłoszenia
- SPECJALISTA DS.TURYSTYKI - PRACA ZDALNA
- Praca 100 % zdalna, sprzedaż z ledów internetowych
- Sun & Fun Holidays zaprasza do teamu...
- Manager Działu Relacji z Klientem i Obsługi...
- Kierownik biura podróży
- Specjalista ds Turystyki
- Praca w Biurze Podróży w Rudzie Śląskiej
- praca 100% zdalna dla biura podróży, elastyczne...
- Szukam Rezydenta zimowego na sezon 2026
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Samoobsługa na lotnisku w Nicei
Wraz z uruchomieniem trzech samoobsługowych bramek do samolotów, Nicea jest pierwszym lotniskiem w ofercie Air France, które oferuje w pełni zautomatyzowany i samoobsługowy system od momentu przybycia na lotnisko, aż do odlotu.
Wcześniej na innych lotniskach linie Air France KLM oferowały pojedyncze usługi, m.in. bezobsługowe nadawanie bagażu czy kioski do transferu. Obecnie w Nicea podróżni mogą już doświadczyć e-usług na terenie całego lotniska.
Aktualnie lotnisko w Nicei spełnia wszystkie 6 warunków, aby mogło zostać zakwalifikowane przez lotniczą organizację IATA w programie “Fast Travel". Są to:
- bezobsługowa odprawa i samodzielny druk kart pokładowych,
- bezobsługowa kontrola dokumentów podróżnych i paszportu,
- samodzielne nadanie bagażu i druk wywieszek bagażowych,
- kioski do samodzielnej zmiany lotów i druk nowych kart pokładowych,
- bezobsługowe wejście do samolotu,
- bezobsługowa możliwość zgłoszenia reklamacji bagażowej na lotnisku.
W porcie w Nicei już 80 procent wszystkich lotów jest obsługiwanych za pomocą powyższych e-usług. Pilotażowy projekt Air France wprowadzony na lotnisku w Nicei został pozytywnie oceniony przez podróżnych, którzy docenili przede wszystkim płynność, jak i niezależność oferowaną przez nowy system.
"Podróżowanie samolotem staje się coraz bardziej "samoobsługowe". 15 lat temu istniała jedynie możliwość samodzielnej rezerwacji biletu lotniczego online. Z biegiem czasu, pasażer stopniowo otrzymywał coraz więcej narzędzi do odprawy i zarządzania swoją rezerwacją, tak aby spersonalizować swoją podróż. Teraz przed wylotem można się nie tylko odprawić online, ale też za pośrednictwem internetu dokupić miejsce z większą przestrzenią na nogi, zafundować sobie specjalny posiłek tematyczny, czy z góry zapłacić za nadbagaż. Cały czas staramy się iść o krok dalej, aby jeszcze bardziej usprawnić podróż i ograniczyć czas oczekiwania w kolejkach na lotnisku" - powiedziała Chloé Marchand, dyrektor generalna Air France KLM w Polsce.
Na stronie www.airfrance.pl (oraz na jej mobilnej wersji) pasażerowie mogą odprawiać się i wybrać miejsce na pokładzie (najpóźniej na 30 godzin przed wylotem, do momentu zakończenia odprawy online). Mogą również wydrukować swoją kartę pokładową lub przesłać ją mailem lub SMS-em bezpośrednio na smartfon. Na stronie przewoźnika znajdują się także wszystkie ważne informacje na temat przelotu, limitu bagażu i formalności na lotnisku.
Ponadto na niektórych trasach średniego zasięgu, podróżni linii Air France mogą również samodzielnie wydrukować w domu na kartce A4 niezbędne dane do nadania bagażu rejestrowanego razem z kartą pokładową. Następnie wydruk umieszcza się w transparentnej zawieszce, dostępnej na lotnisku i oddaje bagaż w stanowisku check-in/drop-off.
Komentarze
Tagi:
Starsze aktualności:
eSky rozbudowuje aplikację
Zakopane znów przeżyje
Długie weekendy w 2025 zachęcają do
Powstaje wielka grupa serwisów
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Zrównoważony rozwój ważny dla
Nastroje wśród kwaterodawców nie
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Etykieta emisja lotniczych przyjęta przez Komisję
Gospodarka turystyczna w Polsce
Promocja regionu pomorskiego na rynku chińskim
Dubaj chce przyciągnąć turystów z Polski
Jak zapowiada się sezon jesienno-zimowy w branży winiarskiej?
Przybywa członków Izbie Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego
Turyści coraz częściej spędzają Sylwestra pod palmami
Zwrot w sprawie strajków pracowników niemieckich linii lotniczych
Unieważniono referendum w sprawie budowy lotniska
Singapore Airlines i Lufthansa będą współpracować
Lufthansa udostępni Wi-Fi na krótkich i średniodystansowych trasach
Jakie hotele były najpopularniejsze we wrześniu?
Nominacje dla ambasadorów RP w Argentynie i Uzbekistanie
