Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Poszukiwany pilot 14.10.2024 Krakow-Wygielzow, 20...
- Zatrudnię pilota wycieczek
- Szukamy Pracownika do sprzedaży usług...
- Specjalista ds turystyki
- Pracownik działu agencyjnego
- PASJONAT TURYSTYKI POSZUKIWANY
- AIRBUS.pl - domena na sprzedaż
- ZAKOPANE Specjalista ds. Obsługi Klienta
- PRZEWODNIK KOLOSEUM(RZYM) 9.10.2024
- SPECJALISTA D/S TURYSTYKI DO DZIAŁU OBSŁUGI...
Marcin Luter twarzą nowej kampanii DZT
Niemiecka Centrala Turystyki z okazji obchodów jubileuszu reform Marcina Lutra wprowadza do sieci nową kampanię tematyczną.
Nazwa najnowszej kampanii DZT to - "Luter 2017 - 500 lat reformacji w Niemczech". W ramach przygotowań do startu kampanii już 5 października DZT wyniosła Lutra na arenę globalną, w postaci instalacji holograficznej, przy okazji głównych obchodów rocznicy zjednoczenia Niemiec, w rezydencji ambasadora w Waszyngtonie.
Marcin Luter jako postać symboliczna jest znakomitą "twarzą kampanii, wzbudzającą zainteresowanie wśród cudzoziemców, w tym 800 milionów protestantów, udających się do Niemiec z pobudek kulturoznawczych i religijnych. Nasza kampania tematyczna skupiona wokół jubileuszu reformacji konsekwentnie wpisuje się w cyfrową strategię DZT. W jej realizacji korzystamy z różnych, specyficznych dla rynku platform internetowych i wszystkich istotnych kanałów mediów społecznościowych. Tą kampanią rysujemy nowoczesny obraz Niemiec i umacniamy ich pozycję jako celu turystycznego wśród międzynarodowej konkurencji. - informuje Petra Hedorfer, Przewodnicząca Zarządu DZT.
Użytkownicy strony www.germany.travel już teraz mogą oglądać film animowany prezentujący w zabawnej formie istotne pod względem turystycznym dane i fakty z życia Lutra. W marketingu światowym zostaną wykorzystane okulary do rzeczywistości wirtualnej. W sześciu filmach 3600 zbudowany z klocków Playmobil Luter zabiera użytkowników w wybrane miejsca ze swego życia demonstrując ich walory historyczne i turystyczne. Lokalizacje najważniejszych ośrodków życia i działania Lutra - Miasto Lutra Wittenberga oraz Eisleben i Mansfeld, Torgau, Schmalkalden, zamek Wartburg w Eisenach, Erfurt, Augsburg, Coburg, Wormacja i Heidelberg - są dodatkowo przejrzyście rozmieszczone na interaktywnej mapie. Osiem "szlaków Lutra" ilustruje w 30 językach etapy życia reformatora. W internetowym centrum prasowym DZT przedstawiciele mediów znajdą przygotowane specjalnie pod kątem docelowego odbiorcy informacje i materiały zdjęciowe związane z tym tematem.
Zbudowany z klocków Playmobil Luter, zaprojektowany we współpracy z Centralą Kongresowo-Turystyczną w Norymberdze, działa w formatach ruchomych obrazów jako sugestywna postać wzbudzająca sympatię i jako taka posłuży celom kampanii w rozmaitych mediach w licznych globalnych akcjach marketingowych.
Oprócz wyjazdów prasowych przeznaczonych dla dziennikarzy reprezentujących media klasyczne w planach są podróże blogerów i influencerów do niezwykłych miejsc na szlakach Lutra, którzy potem będą dzielić się swoimi wrażeniami na wszystkich istotnych platformach społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram, Youtube i Snapchat. Hashtag #luthercountry jest łącznikiem wszystkich akcji w mediach społecznościowych.
Główną swą uwagę w tej kampanii DZT kieruje ku ważnym rynkom źródłowym wykazującym silne związki z reformacją: Holandii, Szwajcarii, Danii, Szwecji, Norwegii, Finlandii i Węgrom oraz rynkom zamorskim: Stanom Zjednoczonym, Kanadzie i Korei Południowej. W toku realizacji kampanii DZT współpracuje z licznymi partnerami, takimi jak Agencja "Luter 2017 , Kościół Ewangeliczny w Niemczech (EKD) i organizacje turystyczne w poszczególnych krajach związkowych oraz ważne miasta w Niemczech, w których żył i działał Luter.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Starsze aktualności:
Dokąd polecieli Polacy z Join
Ceny wycieczek delikatnie w
UNWTO: Turystyka bliska przekroczenia poziomów sprzed
Niskie zadowolenie klientów w
Komisja Europejska pracuje nad wzmocnieniem praw
Gdzie polecą Polacy na Święta i Nowy
Maroko promuje swoją kulturę w
Hotelarze obawiają się kosztów i niskiego
Wizz Air chwali się 100 milionami
Airhelp ocenił linie i
EXIM nagradza swoich najlepszych
Polska Organizacja Turystyczna będzie współpracować z IGHP
Sztorm na Bałtyku uszkodził molo w Sopocie
Za jakie wyjazdy turyści zapłacą najmniej?
TPN wydłuża zakaz poruszania się po parku nocą
Starbucks podpowie, jak znaleźć pracę
Czy warto inwestować w personel hotelowy?
Nowa kampania przekona turystów o bezpieczeństwie w Tunezji?
Na co klienci zwracają uwagę przy wyborze restauracji?
Ryanair ogłasza rozkład lotów na lato 2017 z Gdańska Szczecina i Krakowa
MSZ informuje o stanie bezpieczeństwa we Francji
AccorHotels rozpoczął negocjacje w sprawie zakupu spółki z branży concierge
Jakie są preferencje Polaków rezerwujących zimowy wypoczynek?
Muzeum Auschwitz walczy z określeniem`polskie obozy śmierci`
Hotel Dubravka ** Funclub Triada
Sanepid organizuje bezpłatne szkolenie dla biur
Starbucks podwyższy płace w USA
McDonald`s testuje w Polsce nowy koncept
Ministerstwo Rozwoju wprowadza ułatwienie dla przyszłych przedsiębiorców
Jordania zmienia przepisy wizowe
Lotnisko Chopina partnerem plebiscytu `Najlepsza Linia Lotnicza`
Nie ma pozadnego polskiego biura podrozy ?