TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Vienna International zmienia wizerunek

Grupa hotelowa VI Hotels & Resorts na nowo definiuje swoją pozycję na rynku. 1 lutego 2016 r. ta austriacka grupa hotelowa całkowicie zmieni wizerunek swojej marki. Vienna International Hotelmanagement AG stanie się Vienna House.


"Gdy ponad rok temu przejmowałem ster grupy VI, postawiłem sobie za cel wypozycjonowanie firmy na rynku od nowa, zbudowanie jasnej strategii marki i wprowadzenie wszystkich związanych z tym zmian jak najszybciej", wyjaśnia Rupert Simoner, prezes zarządu VI Hotels & Resorts. "Proces ten rozpoczęliśmy od wewnątrz. Od początku zaangażowaliśmy we wszystko naszych pracowników, aby stworzyć solidny fundament przyszłego wzrostu i dalszych sukcesów" - dodaje.

Na początku przyszłego roku 38 hoteli wraz z pozostającą raczej w cieniu spółką macierzystą utworzy nowe przedsiębiorstwo. Zmiany dotkną kultury i tożsamości korporacyjnej oraz struktur we wszystkich obszarach. Wprowadzone zostaną nowe technologie. Na nowo zdefiniowane będą wszystkie obszary usług oraz standardy obsługi hotelowej. Ponadto część hoteli grupy zostanie poddanych przebudowie, rozbudowie lub renowacji.

Do końca stycznia na stronie internetowej www.viennahouse.com, będzie można śledzić na bieżąco proces budowania nowej architektury marki i stopniowo poznawać korporacyjne logotypy, koncept kolorystyczny i wizerunkowy, oprawę graficzną i język.

"Nie jesteśmy kolejną marką usiłującą wpisać się w obecnie panujące na rynku trendy" - zauważa Simoner. "Mody przychodzą i odchodzą. Swoją pozycję rynkową opieramy na naszych podstawowych wartościach, takich jak: radość, finezja, naturalność i odkrywczość" - kontynuuje prezentację strategii korporacyjnej Simoner.

Marka parasolowa Vienna House, skupiająca indywidualne hotele w miastach i kurortach, przyjmuje wiodącą rolę i pod tym jednym wspólnym szyldem jednoczy marki andel’s (linia Design), angelo (Concept) oraz nową markę Vienna House Easy (w Polsce hotel Chopin Cracow).

Pierwszy człon nowej nazwy grupy, "Vienna", nawiązuje do miejsca pochodzenia firmy, związanej z nim jakości życia, słynnej wiedeńskiej gościnności i energii miasta. Drugi człon, "House", symbolizuje miejsce, z którym jesteśmy mocno związani, gdzie możemy czuć się sobą. Miejsce, gdzie spotyka się rodzina i dokąd jako gospodarze zapraszamy przyjaciół i swoich gości. Dlatego we wszystkich hotelach będzie można poczuć atmosferę współczesnego, nowoczesnego Wiednia i odnaleźć europejskie korzenie i tradycje.

Proces rebrandingu zakończy się 1 lutego 2016 r., ale już1 stycznia 2016 r. pojawi się nowa submarka Vienna House Easy. Skupia ona proste hotele typu bed and breakfast.

W pierwszym etapie rebrandingu dla wszystkich linii hotelowych wyznaczone zostaną obiekty flagowe, które poddane zostaną przebudowie i renowacji, zgodnie z nowym wizerunkiem marki. Kolejne hotele będą sukcesywnie modernizowane według tych samych standardów. W hotelach Vienna House Easy Günzburg i Landsberg już zaczyna się przebudowa, a w kolejce czekają już Neckarsulm, Braunschweig i kolejne.

Naczelną zasadą dla wszystkich marek jest idea gościnności i bycia prawdziwym gospodarzem zamiast automatyzacji procesów. Równie ważnym motywem przewodnim jest radykalne uproszczenie standardów i pozostawienie wszystkim pracownikom możliwie dużej swobody działania.

W przypadku hoteli Vienna House Easy najważniejsze zmiany to nowy projekt wnętrz uwzględniający lokalne wpływy, możliwość samodzielnego wyboru wzoru pościeli, koncepcja spotkań w przestrzeni sprzyjającej kreatywności, śniadania jak w wiedeńskiej piekarni i restauracje z bufetami urządzonymi w duchu lokalnych ryneczków.

Część zmian obejmie wszystkie hotele, niezależnie od marki i z uwzględnieniem ich indywidualnych potrzeb. Wśród nich znajdą się przede wszystkim darmowy dostęp do szybkiego Internetu, mobilne zameldowanie/wymeldowanie, kultura osobistego witania gości oraz otwarte lobby z salą lub strefą relaksu. Sale konferencyjne uzyskają nowy wystrój i zostaną zmodernizowane, tworząc wielofunkcyjne przestrzenie spotkań. Restauracje i bary hotelowe, wraz z bufetami śniadaniowymi będą bazować na regionalności. Goście będą mieli zapewnioną większą mobilność dzięki stacjom wypożyczania rowerów, stacjom ładowania pojazdów elektrycznych oraz wypożyczalniom samochodowym. Minibar zostanie zastąpiony przez mały sklep w publicznej przestrzeni hotelu. Wysokiej jakości wyposażenie wnętrz, przestrzeń dla dzieci, wprowadzenie nowych i prostych rozwiązań technicznych i nowoczesnych technologii, takich jak ładowarki na wszystkich stołach czy internetowe usługi concierge - to kolejne z rozwiązań przewidywanych dla gości Vienna House.

Spółka Vienna International Hotelmanagement AG pozostaje pełnoprawnym podmiotem na rynku, podobnie jak jej spółki zależne. Od stycznia dawne hotele Arcadia oraz hotele Chopin zaczną działać jako hotele Vienna House Easy.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
rebranding Vienna International Hotelmanagement vienna house nowa marka zmiany rupert Simoner




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję