Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Katowice - Incentive Manager
- Viktoria Travel szuka -od 7500 zł brutto
- Praktykant z angielskim do biura podróży w...
- Pilot oraz przewodnik na wycieczkę do Malborka i...
- Szukam wychowawców 14-21.07
- pilot wycieczek - Andaluzja
- Specjalista ds Turystyki
- Specjalista ds Turystyki Gliwice
- Stażysta / Stażystka ds. Turystyki
- Specjalista / Specjalistka ds. Turystyki


Co przygotowali organizatorzy Targów EuroGastro?
Oferta wystawców 20. edycji Międzynarodowych Targów Gastronomicznych EuroGastro będzie bardzo różnorodna, szykuje się również wiele nowości. W jednym miejscu będzie można zapoznać się z najnowszym asortymentem produktów i rozwiązań potrzebnych do prowadzenia lokalu gastronomicznego.
Targi EuroGastro przyciągają przedstawicieli branży HoReCa, którzy na co dzień zarządzają hotelami, restauracjami, barami i kawiarniami. Licznie przychodzą również szefowie kuchni, barmani, bariści, kelnerzy, a także profesjonaliści z sektora cukierniczego i piekarskiego. To branżowe wydarzenie umożliwia im zapoznanie się z innowacyjnymi rozwiązaniami i trendami oraz skorzystanie ze szkoleń i warsztatów prowadzonych przez specjalistów.
Podstawą sprawnego funkcjonowania punktu gastronomicznego jest wyposażenie zaplecza kuchennego w specjalistyczny sprzęt. Na Targach EuroGastro dostępne będą urządzenia i akcesoria gastronomiczne, takie jak piece piekarnicze oraz konwekcyjno-parowe, grille, krajalnice z pakietem technologicznym "Illumination", frytkownice, sprzęt cateringowy, zmywarki, wędzarnie czy schładzarko-zamrażarki. Nie zabraknie tam ofert kuchni typu monoblock oraz mobilnych punktów tworzonych według wizji klientów, m.in.: foodtrucków, rowerów i przyczep gastronomicznych, a wśród nich pierwszej w Polsce przyczepy z rozsuwanymi ścianami.
Wystawcy przedstawią warzelnie przeznaczone do pubów czy restauracji, a także bemary, kostkarki i kruszarki do lodu, krajalnice i szatkownice, blendery, miksery, maszyny do lodów, sorbetów i kremów, filtry do wody, ekspresy i perkolatory do kawy. Będzie można obejrzeć meble, witryny czy innowacyjne blaty wykonane w technologii bezklejowej.
Z kolei przedstawiciele hoteli, firm cateringowych i organizujących pokazy i wesela zwrócą uwagę na składane podłogi taneczne zaprojektowane do użytkowania wewnątrz i na zewnątrz. Klienci będą również mogli zapoznać się z ofertą niezbędnych akcesoriów, tj. odzieży roboczej czy kart menu w innowacyjnym systemie KLIPS. Dostępne będą także nowoczesne narzędzia, takie jak urządzenia POS oraz oprogramowanie dla gastronomii, np. systemy kolejkowe usprawniające obsługę klientów, optymalizację kosztów i prowadzenie statystyk. O sukcesie lokalu gastronomicznego decydują też takie elementy wyposażenia sal restauracyjnych jak dekoracje, tekstylia, nakrycia i zastawy stołowe, w tym porcelana i szkło.
Dużą część oferty wystawców EuroGastro stanowią produkty i półprodukty spożywcze dla wszystkich sektorów gastronomii, w tym cukiernictwa i piekarnictwa. Wystawcy proponować będą szeroką ofertę żywności dedykowanej sektorowi HoReCa: świeże ryby, owoce morza, mięsa, wędliny, owoce, również egzotyczne, warzywa, zioła, przyprawy i nabiał. Zaprezentują oni także paletę gotowych wyrobów słodkich i słonych, świeżych i mrożonych produktów do częściowego lub pełnego wypieku, w tym wiele produktów na bazie przetworów jajczarskich. Nie zabraknie dodatków do ciast, lodów i gofrów. Branżowi odwiedzający z pewnością docenią różnorodność wyboru mrożonych i porcjowanych produktów, tj. sosów, maseł smakowych czy zup, także cukru, słodzików, miodów, śmietan, soli i pieprzu.
W tym roku właściciele i zarządzający kawiarniami, importerzy, eksperci kawowi oraz bariści będą mieli okazję do zaczerpnięcia wielu informacji o kawie. Organizator targów, firma MT Targi Polska wraz z Apro Trade/ Akademia Kawy urządzą specjalną strefę Coffee Village. Znajdzie się tam kompleksowa oferta produktów, odbędą się też spotkania poświęcone kawie oraz sposobom jej przygotowywania. Zainteresowani czarnym złotem dokonają tam przeglądu ofert firm posiadających m.in. kawy brazylijskie, jamajską Blue Mountain i inne egzotyczne gatunki. Obecni będą także wystawcy oferujący krótkie serie kaw jednorodnych wypalanych według indywidualnego profilu. Na targach nie zabraknie szerokiej palety smaków gorącej czekolady, w tym klasycznej, gorzkiej, białej, o smaku orzechów laskowych, truskawki, rumu czy amaretto.
W gastronomii duże znaczenie odgrywają opakowania, które pozwalają na ciekawą ekspozycję dań jednocześnie zapewniając świeżość i właściwe warunki przechowywania produktów spożywczych. Wśród prezentowanych rozwiązań znajdą się wysokiej jakości pojemniki cateringowe, maszyny do zgrzewania oraz folie. W ofercie będzie można również znaleźć jednorazowe kubki do napojów, na których można umieścić fotograficznej jakości nadruk promujący markę.
Targi EuroGastro odbędą się w dniach 6-8 kwietnia 2016 roku w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Ekologia może się opłacać w
Nad morzem czekają na
Przewodnik Michelin - 22 nowe lokale w
Tylko co piąty Polak nie planuje
Dział targi, konferencje, workshop:
Nabór do Programu Ambasadorów Kongresów
Urlop.pl zaprasza nowych i obecnych partnerów na
Nowe wydarzenie dla branży
Starsze aktualności:
Małopolska rozpoczyna nowy projekt
Wieliczka osiąga już milion
Organizacja kongresów wpisana do Zintegrowanego Systemu
PARP rozszerza grupę odbiorców wsparcia w ramach
Rzecznik Praw Obywatelskich zwraca uwagę na problemy z lex
Rainbow uruchomił nowy program
Turcja notuje turystyczne
Pierwszy przewoźnik rezygnuje z celu
Gigantyczna kara dla
Wakacje.pl podsumowują półmetek
Koniec z dymkiem na plażach
Biura podróży zabezpieczają się na wypadek zmian kursowych
Poznański Sheraton partnerem IX Ogólnopolskiego Festiwalu Dobrego Smaku
Konferencja dotycząca organizacji rejsów wycieczkowych
Wielka Brytania wprowadza kontrole paszportowe przy wyjeździe
Zbliża się termin przedawnienia roszczeń dla klientów Summerelse
Zakup Fly Away Travel sfinalizowany
Praca w nadgodzinach - kto ma zbierać dowody?
Polacy chętnie podróżują autokarami
Wczasy na własną rękę niekoniecznie tańsze niż te z biurem
Qtravel.pl chce nagrodzić aktywnych turystów
Znany piłkarz z licencjatem z turystyki
Turcja i Bułgaria zamiast Tunezji i Egiptu - dokąd turyści jeździli w lipcu?
Rainbow Tours buduje własną sieć hotelową
Co wybierają turyści na krajowych wakacjach?
MSZ ostrzega przed wyjazdami do krajów afrykańskich
Szara strefa w turystyce - dlaczego lepiej kupić wyjazd w biurze?
Wynajmujesz miejsca noclegowe, albo znasz wynajmujących - koniecznie przeczytaj!