TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Neckermann startuje z nową kampanią reklamową

"Rezerwuj wakacje pełne słońca i beztroski - Neckermann taniej niż myślisz" - pod takim hasłem ruszyła dziś wakacyjna kampania reklamowa biura podróży Neckermann, która swoim zasięgiem obejmie szerokie działania w telewizji, outdoorze, internecie, a także sieci sprzedaży na terenie całego kraju.


Kampania prowadzona jest na poziomie ogólnopolskim i lokalnym. "Celem kampanii jest przede wszystkim zwrócenie uwagi na bardzo atrakcyjne ceny wakacji z Neckermannem, które prezentujemy na przykładzie kluczowych kierunków z naszej oferty: Bułgarii, Turcji oraz Grecji" - mówi Efe Türkel, dyrektor ds. transformacji Neckermann Polska. "Chcemy także wzmocnić nasz wizerunek jako organizatora beztroskich wakacji dla klientów szukających różnorodnej oferty wypoczynku" - dodaje.

15-sekundowy spot reklamowy będzie emitowany do 19 lipca w telewizji publicznej, TVN, Polsacie a także kanałach tematycznych. Przez dwa miesiące do 31.08.15 reklama Neckermanna pojawi się także na 150 autobusach w największych miastach Polski: Warszawie, aglomeracji Śląskiej, Krakowie, Poznaniu, Trójmieście, Wrocławiu, Łodzi oraz Szczecinie. Strategią komunikacji oraz zakupem mediów zajął się dom mediowy Havas Media. Produkcję spotów telewizyjnych powierzono agencji NADAL Studio.

Biuro podróży Neckermann przygotowało też specjalny konkurs dla klientów "Zostań Gwiazdą Neckermanna", w którym mogą stworzyć własny katalog turystyczny. Aby zostać twarzą jego okładki, wystarczy do 15 września przesłać zdjęcie za pomocą specjalnej aplikacji konkursowej - http://gwiazda.neckermann.pl/. Najlepsze pojawi się na okładce katalogu Lato 2016 lub Zima 2016/17 a jego autor pojedzie na atrakcyjne wakacje.

"Nie ma lepszej wizytówki biura podróży niż klient na okładce jego katalogu. Mamy nadzieję, że zabawa aplikacją i kreacja własnej okładki sprawi wiele frajdy. Zachęcamy do udziału w konkursie, ale też do dzielenia się pomysłami i prezentacji swoich prac w mediach społecznościowych" - mówi Magda Plutecka-Dydoń, PR Manager Neckermann Polska.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
neckermann polska kampania reklamowa konkurs turyści spot reklamowy havas media


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję