Sunshine Holiday kończy działalność
Biuro Sunshine Holiday SA zakończyło działalność touroperatorską w Polsce. Zarząd zdecydował o zgłoszeniu wykreślenia firmy z rejestru touroperatorów. Pełne oświadczenie biura można znaleźć na końcu tego tekstu.
Prezes Anis Shili podziękowała za współpracę i zakończenie działalności organizatora uzasadniła spadkiem zainteresowania wyjazdami do popularnych destynacji turystycznych takich jak Tunezja, Egipt i Turcja. Zastrzegła także, że w razie poprawy sytuacji na tych kierunkach działalność touroperatora powróci. Spólka Sunshine Holiday SA jest własnością tunezyjskiej firmy turystycznej dysponującej siecią hoteli El Mouradi.
Firma miała siedzibę w Chorzowie na ulicy Wolności 22/1 (NIP 525-254-76-11, REGON 146520574, KRS 0000448042). Biuro posiadało gwarancję ubezpieczeniową ważną do 14 marca z kwotą wynoszącą 3,8 mln złotych. Gwarantem była firma ERV. Firma obiecała zwrócić zaliczki od klientów i agentów do 15 kwietnia 2016. Biuro już wcześniej borykało się z problemami, czego dowodem było odejście wiceprezes i założycielki spółki Joanny Olejniczak-Chahrour. Do KRS ujawniono jej odejście 31 stycznia 2016 roku.
Możesz także pobrać plik: turinfo_20160314_zakonczenie_dzialalnosci.pdf
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Sunshine Holiday kończy działanie
[2016-03-15 09:05 87.207.31.*]
Zaczęło się.... odpowiedz »
Sunshine Holiday kończy działanie
[2016-03-15 09:19 188.122.18.*]
smutno, takie fajne biuro :( odpowiedz »
Sunshine Holiday kończy działanie
[2016-03-15 11:41 89.76.84.*]
Tak w ogóle b.odważna i niespotykana decyzja!. Ciekawy jestem jaka to była skala kapitałowa tych zaliczek które będą rozliczać z klientami Agenci, którzy jednocześnie będą zmuszeni zwracać często skonsumowane prowizje a obsługę trzeba było wykonać! odpowiedz »
Sunshine Holiday kończy działanie
[2016-03-15 15:30 178.37.143.*]
uczciwie i bez kantów jak co poniektórzy robili wcześniej, taki organizator nie jest zagrożeniem dla nas jako agentów bo przy każdym upadku to my ponosimy konsekwencje bo tracimy zaufanie naszych klientów odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Dział aktualności dnia:
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
Starsze aktualności:
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
POT podpisała deklarację w sprawie promocji
Klienci zwlekają z zakupem wycieczek
Lotnisko Chopina wprowadza nową usługę dla pasażerów
Kto został wyróżniony na X Gali Lotniska Chopina?
Coraz mniej turystów wybiera Turcję
TravelCamp za tydzień w Poznaniu
Nowy sekretarz generalny Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego
Turystyka kulturowa wypromuje Kanał Elbląski?
Interaktywność i mobilność - media społecznościowe w służbie hotelarzom
Lotnisko w Radomiu ma nowego przewoźnika
Mistrzyni świata przedłuża współpracę w Egiptem
Ellinair wchodzi na polski rynek
Listopad kolejnym miesiącem wzrostów w PKP Intercity
Czy przedsiębiorca udostępniający Wi-Fi odpowiada za to co robią jego klienci w sieci?
MSZ ostrzega przed wyjazdami do Maroka
Lux Express otwiera nowe połączenie
KE domaga się zmian opłat lotniczych na wrocławskim lotnisku
Polska popularna wśród rosyjskich turystów
WSTiE zainaugurowała studia podyplomowe `Menedżer Hotelu`