Ogłoszenia
Ogłoszenia
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
Listopad kolejnym miesiącem wzrostów w PKP Intercity
PKP Intercity podsumowało wyniki przewozowe za kolejny miesiąc. W listopadzie przewoźnik zanotował dynamikę wzrostu na poziomie 38% w komunikacji krajowej. Po 11 miesiącach z usług narodowego przewoźnika skorzystało już 28,5 mln pasażerów, tj. o 5 mln więcej niż w analogicznym okresie 2014 r. Praca eksploatacyjna w listopadzie wzrosła o 23% r/r.
"Dobre wyniki potwierdzają, że kolej wróciła do gry. Na miesiąc przed końcem roku na pokładach naszych pociągów przewieźliśmy o 5 mln więcej pasażerów niż w zeszłym roku. Cieszy nas w szczególności fakt, że przyrost pasażerów jest znacznie większy niż wzrost pracy eksploatacyjnej. Oznacza to, że coraz lepiej trafiamy z ofertą do naszych klientów" - powiedział Jacek Leonkiewicz, prezes zarządu PKP Intercity. "Dynamiczny wzrost liczby pasażerów to efekt połączenia atrakcyjnej oferty, dobrych czasów przejazdu oraz coraz większej liczby komfortowych pociągów. Liczymy, że dzięki nowemu rozkładowi jazdy, który został wdrożony, w przyszłym roku będzie z nami podróżowało co najmniej 37 mln pasażerów" - dodaje.
Dynamicznie rozwijał się segment ekonomiczny. W przypadku pociągów objętych Umową o dofinansowanie (TLK i IC) praca eksploatacyjna była o 13% wyższa niż w 2014 roku, przy wzroście liczby pasażerów o blisko 2 mln. Dzięki temu należna rekompensata w przeliczeniu na pociągokilometr (pockm) oraz na każdego przewiezionego pasażera jest niższa niż rok wcześniej.
W sumie, od początku roku przyrost liczby pasażerów we wszystkich pociągach PKP Intercity wyniósł 21,2% r/r, a w przypadku pracy eksploatacyjnej o 19,1%
O rosnącym zainteresowaniu ofertą PKP Intercity świadczy liczba pasażerów, którzy w pierwszym dniu obowiązywania nowego rozkładu jazdy (13 grudnia 2015 r.) skorzystali z usług przewoźnika. W niedzielę na pokładach pociągów PKP Intercity podróżowało o 44% więcej klientów niż w pierwszym dniu funkcjonowania rozkładu 14/15.
Komentarze
Tagi:
Dział badania rynku i analizy:
Turystyka z gorszą obsługą
Nocowanie.pl: Zimowy wypoczynek w Polsce przyciąga węgierskich
Dział transport:
Enter Air chwali się wynikami za 2023
Zmiany w Radzie Nadzorczej
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Rodziny ofiar zamachu w Tunezji pozwą touroperatora
MSZ ostrzega przed wyjazdami do południowo-wschodniej Turcji
Emirates podpisuje umowę code-share z Flybe
W Warszawie powstanie hotel ibis Styles
Trivago sprawdza dokąd kto przyjeżdża do Polski jesienią
Costa Coffee otworzyła nowe kawiarnie
Ceny first minute tańsze niż przed rokiem
Niepewna przyszłość lotniska w Bydgoszczy
Polskę odwiedza coraz więcej turystów
Słabsza końcówka stycznia w biurach podróży
Rozmawiali o dobrych praktykach w turystyce
Jakie nowości zaprezentują w zimie przewoźnicy z Lufthansa Group?
Jakie są wakacyjne wydatki Europejczyków?
Więcej turystów w Karkonoszach
Jak i gdzie wypoczywali Polacy w 2015 roku?
Zakończył się konkurs na prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego
Czy ktoś był w Hotelu Pyramisa Blue Lagoon w Hurgadzie?