TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Promocja Pomorza w Wielkiej Brytanii

Jesień to dobry czas na krótkie, weekendowe wyjazdy, a także na planowanie letnich wakacji. Na początku listopada mieszkańcy wybranych miast Wielkiej Brytanii znaleźli w swoich gazetach magazyn VisitGdansk, a w nim zachętę do odwiedzenia polskiego Pomorza.


Bogato ilustrowany, ośmiostronicowy, wydany na eleganckim papierze magazyn prezentuje najważniejsze atrakcje turystyczne Gdańska, Sopotu i Gdyni, a także innych miejscowości Pomorza. Czytelnicy poznają Gdańsk jako piękne, dumne miasto, pełne miejsc, które weszły do historii współczesnej Europy, a jednocześnie raj dla wielbicieli turystyki aktywnej: żeglarzy, kajakarzy, rowerzystów, windsurfingowców czy miłośników pieszych wędrówek.

Z kolei Sopot prezentuje się jako tętniący życiem kurort, w którym nie zabraknie okazji do dobrej zabawy, a także, dzięki ukończonym niedawno inwestycjom (hala sportowo-widowiskowa Ergo Arena i Państwowa Galeria Sztuki w nowym Domu Zdrojowym), do kontaktu z kulturą i sportem na najwyższym poziomie. Dwa teksty poświęcone Gdyni ukazują to miasto jako najbardziej słoneczne miasto w Polsce (1671 słonecznych dni w roku), stolicę polskiego żeglarstwa i miejsce spektakularnych wydarzeń kulturalnych, takich jak Open’er Festival czy Ladies’ Jazz Festival. Całą stronę zajmują teksty przedstawiające atrakcje Pomorza adresowane do miłośników kultury, aktywnej turystyki, SPA i turystyki miejskiej (city breaks).
90-tysięczny nakład VisitGdansk trafił jako dodatek do gazet i magazynów lotniskowych w miastach Wielkiej Brytanii mających dogodne połączenia lotnicze z Gdańskiem: Glasgow ("The Herald", magazyn lotniskowy "Connected" ), Leeds ("Leeds Weekly News", "Wharfe Valley Times") i Edynburg (magazyn lotniskowy "Capital"). Ponadto magazyn VisitGdansk znalazł się w dystrybucji bezpośredniej na lotnisku Glasgow Prestwick, a także był dostępny na polskim stoisku podczas najważniejszych targów turystycznych w Europie - World Travel Market w Londynie. Oczywiście turyści znajdą go też na Pomorzu w punktach informacji turystycznej i hotelach.

To już 16. wydanie magazynu VisitGdansk, który ukazuje się od 2005 roku, promując za granicą przyjazdy turystyczne na Pomorze. Łączny nakład gazety osiągnął 900 tys. egzemplarzy. Dodatki przygotowane w 6 językach trafiły do takich gazet jak "The Sunday Times" w Londynie, "Svenska Dagbladet" i "Sydsvenska Dagbladet" w Szwecji, "Lübecker Nachrichten" w Niemczech, "Dagbladet" w Norwegii, "Politiken" w Danii i "Turun Sanomat" w Finlandii.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
promocja Pomorza w Wielkiej Brytanii magazyn VisitGdansk festiwale Gdańsk Sopot




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję