Zobacz także
Nowe Trendy w Turystyce już za nami
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym Gdańsk
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw Blogerów
Mało Polaków wyjechało turystycznie na Wielkanoc?
Zapraszamy na Nowe Trendy w Turystyce 2024
Niemcy stawiają na turystykę kulturalną i zrównoważone podróżowanie
Promocja Pomorza w Wielkiej Brytanii
Jesień to dobry czas na krótkie, weekendowe wyjazdy, a także na planowanie letnich wakacji. Na początku listopada mieszkańcy wybranych miast Wielkiej Brytanii znaleźli w swoich gazetach magazyn VisitGdansk, a w nim zachętę do odwiedzenia polskiego Pomorza.
Bogato ilustrowany, ośmiostronicowy, wydany na eleganckim papierze magazyn prezentuje najważniejsze atrakcje turystyczne Gdańska, Sopotu i Gdyni, a także innych miejscowości Pomorza. Czytelnicy poznają Gdańsk jako piękne, dumne miasto, pełne miejsc, które weszły do historii współczesnej Europy, a jednocześnie raj dla wielbicieli turystyki aktywnej: żeglarzy, kajakarzy, rowerzystów, windsurfingowców czy miłośników pieszych wędrówek.
Z kolei Sopot prezentuje się jako tętniący życiem kurort, w którym nie zabraknie okazji do dobrej zabawy, a także, dzięki ukończonym niedawno inwestycjom (hala sportowo-widowiskowa Ergo Arena i Państwowa Galeria Sztuki w nowym Domu Zdrojowym), do kontaktu z kulturą i sportem na najwyższym poziomie. Dwa teksty poświęcone Gdyni ukazują to miasto jako najbardziej słoneczne miasto w Polsce (1671 słonecznych dni w roku), stolicę polskiego żeglarstwa i miejsce spektakularnych wydarzeń kulturalnych, takich jak Open’er Festival czy Ladies’ Jazz Festival. Całą stronę zajmują teksty przedstawiające atrakcje Pomorza adresowane do miłośników kultury, aktywnej turystyki, SPA i turystyki miejskiej (city breaks).
90-tysięczny nakład VisitGdansk trafił jako dodatek do gazet i magazynów lotniskowych w miastach Wielkiej Brytanii mających dogodne połączenia lotnicze z Gdańskiem: Glasgow ("The Herald", magazyn lotniskowy "Connected" ), Leeds ("Leeds Weekly News", "Wharfe Valley Times") i Edynburg (magazyn lotniskowy "Capital"). Ponadto magazyn VisitGdansk znalazł się w dystrybucji bezpośredniej na lotnisku Glasgow Prestwick, a także był dostępny na polskim stoisku podczas najważniejszych targów turystycznych w Europie - World Travel Market w Londynie. Oczywiście turyści znajdą go też na Pomorzu w punktach informacji turystycznej i hotelach.
To już 16. wydanie magazynu VisitGdansk, który ukazuje się od 2005 roku, promując za granicą przyjazdy turystyczne na Pomorze. Łączny nakład gazety osiągnął 900 tys. egzemplarzy. Dodatki przygotowane w 6 językach trafiły do takich gazet jak "The Sunday Times" w Londynie, "Svenska Dagbladet" i "Sydsvenska Dagbladet" w Szwecji, "Lübecker Nachrichten" w Niemczech, "Dagbladet" w Norwegii, "Politiken" w Danii i "Turun Sanomat" w Finlandii.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Starsze aktualności:
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
POT podpisała deklarację w sprawie promocji
Pożar we wrocławskim Art Hotelu
Kryzys nad beskidzkimi jeziorami
Jak zorganizować idealny lunch biznesowy?
Brytyjscy hotelarze walczą o pracowników?
"Ile zapłacić, żeby nie płacić"
Wawel wyposażony w bramki do wykrywania metali
Licheń stawia na azjatyckich turystów
Obwodnica Krakowa czynna już od listopada
Kolejni ranni w wypadku pod Grenoble wracają do kraju
Roku Chopinowski 2010 elementem promocji Warszawy wśród Rosjan
Czeska Szumawa zaprasza na zimowy urlop rodziców z dziećmi
ULC: w piątek poznamy nowe opłaty terminalowe na 2009 r.