TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Best Western zmieni nazwę i logo

Rozpoznawalne na całym świecie logo Best Western od lat towarzyszy marce w światowej ekspansji i ciągłym dążeniu do poprawy jakości. Podczas tegorocznego spotkania członków zarządu Best Western, firma zapowiedziała wprowadzenie m.in. nowej nazwy - Best Western Hotels&Resorts - a także odmienionych znaków firmowych. Zmiany mają podkreślać metamorfozę, jaką firma przeszła w ostatnich latach.


"Od ponad dwóch dekad Best Western posiada popularne, rozpoznawalne i dobrze widoczne logo. Jednak w związku ze stałym inwestowaniem w tę 69-letnią markę, czujemy potrzebę uświadomienia naszym klientom, jakie ulepszenia dla nich wprowadziliśmy. Wchodzimy w przyszłość z nowo zdefiniowaną tożsamością marki, która jasno pokazuje ofertę, a także umacnia nasz przekaz dzięki nowoczesnej i energetycznej identyfikacji wizualnej" - powiedział David Kong, president and chief executive officer w Best Western Hotels & Resorts. "Zaczęliśmy wszystko od początku. Nowe znaki firmowe zdecydowanie różnią się od poprzednich i ukazują aktualną, ulepszoną ofertę Best Western" - dodał Kong.

Sieć Best Western ewoluowała znacząco w ciągu minionych dziesięciu lat. Nowa nazwa marki głównej, a także oddzielne znaki firmowe dla każdej marki hotelowej mają na celu zakomunikowanie podróżującym i inwestorom wprowadzonych zmian. Wśród nich można wymienić:

  • ustanowienie stabilnego i rozwijającego się zespołu zarządzającego, prowadzonego przez Davida Konga, jednego z najbardziej doświadczonych dyrektorów generalnych w branży podróżniczej,
  • podział portfolio firmy na trzy marki (Best Western, Best Western Plus i Best Western Premier) w 2011 roku w celu lepszego dostosowania oferty do oczekiwań gości

Firma zmieni wkrótce nazwę z Best Western International na Best Western Hotels&Resorts. Nowe logo będzie wyraźniej odzwierciedlać portfolio firmy składające się z sześciu marek: Best Western, Best Western Plus®, Best Western Plus Executive Residency®, Best Western Premier®, Vībsm i BW Premier Collection®. W nowym znaku firmowym znajdą się inicjały marki - "BW" - które będą wykorzystywane we wszystkich kanałach komunikacji. Będzie to miało szczególne znaczenie w przestrzeni digitalowej, w której często znaleźć można ograniczenia dotyczące liczby wprowadzanych znaków.

"Poprzez wprowadzenie odrębnej identyfikacji wizualnej dla każdej z naszych marek hotelowych hotelarze i inwestorzy mogą być pewni, że goście będą widzieć i rozumieć różnice między nimi" - powiedziała Suzi Yoder, senior vice president of international operations for Best Western Hotels & Resorts. "Ta transparentność pomoże w prowadzeniu biznesu, a także z pewnością przyczyni się do większych zwrotów z inwestycji poczynionych przez hotelarzy" - dodała Suzi Yoder.

Nowe znaki firmowe Best Western zostaną oficjalnie wprowadzone w połowie listopada po uzyskaniu akceptacji ze strony właścicieli hoteli Best Western w Stanach Zjednoczonych.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
best wester hotelarstwo hotele zmiany wizerunkowe strategie marketingowe nowe logo nazwa




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję