Ogłoszenia
Ogłoszenia
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
Jakie dodatkowe działania prowadzi DZT na polskim rynku?
Z okazji jubileuszu 25-lecia podpisania polsko-niemieckiego traktatu o dobrym sąsiedztwie i przyjaznej współpracy Niemiecka Centrala Turystyki prowadzi dodatkowe działania, by zachęcić Polaków do odwiedzenia kraju sąsiada.
Dodatkowe impulsy położono na istniejącą kooperację w turystyce przygranicznej "Partnerstwo Odry". Strona internetowa www.germany.travel/odra została opracowana na nowo i prezentuje największe atrakcje 8 regionów: Meklemburgii-Pomorza Przedniego, Berlina, Brandenburgii, Saksonii oraz Zachodniego Pomorza, Wielkopolski, Lubuskiego i Dolnego Śląska. Przeprowadzana w marcu 2016 r. kampania internetowa pod hasłem "Granice dzielą, Odra łączy. 25 lat polsko-niemieckiego partnerstwa" wygenerowała dodatkowe 50 000 odwiedzin.
Istniejące także od 25 lat partnerstwo miast między stolicami Polski i Niemiec zostało podkreślone majową kampanią "Berlin 365 / 24". Berlin prezentował się w Warszawie na plakatach City Light oraz w reklamie kinowej. Ponadto w październiku, we współpracy z VisitBerlin odbędzie się event dla branży turystycznej z okazji otwarcia w Warszawie specjalnego berlińskiego "Pop-up-Store".
Turystyka pomiędzy naszymi dwoma krajami rozwijała się w ostatnich latach bardzo mocno. Od 1992 r. liczba noclegów Polaków w Niemczech wzrosła o 190%. Z ponad 2,5 milionami noclegów Polska była w roku ubiegłym 10. europejskim rynkiem dla niemieckiej turystyki przyjazdowej. By jak najlepiej wykorzystać potencjał polskiego rynku, już od 1998 r. aktywnie na nim działamy i przeprowadziliśmy bardzo wiele kampanii marketingowych. Jubileusz jest świetną okazją by wzmocnić nasze działania marketingowe - komentuje Petra Hedorfer, prezes zarządu Niemieckiej Centrali Turystyki.
Według danych DZT, Niemcy są najczęściej wybieranym celem podróży Polaków: 44% wszystkich podróży zagranicznych wiedzie do kraju sąsiadów. Połowa odwiedzających pochodzi z regionów przygranicznych. 41% wyjazdów do Niemiec to podróże urlopowe, 34% podróże służbowe, 25% wizyty u rodziny i znajomych. Najpopularniejsze cele wyjazdów Polaków to Bawaria, Północna Nadrenia-Westfalia oraz Berlin.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Jakich zmian potrzebuje turystyka?
Włoskie zabytki pod wzmożoną kontrolą
Lowcosttravel otworzył nowe biuro w Krakowie
Podsumowujemy primaaprilisowe żarty
Europejskie linie lotnicze walczą o zmiany w UE
Sfinks zakończył emisję akcji serii N
Lekcja obciachu, czyli turysta przy szwedzkim stole
Wykorzystanie turystycznych obiektów noclegowych w 2015 roku
Lublin gospodarzem konferencji na temat przyszłości przemysłu spotkań
Na których wyspach Polacy najchętniej wynajmują domy i apartamenty wakacyjne?
Świąteczna akcja charytatywna popularnej sieci kawiarni
Koniec rozmów o przejęciu przez Sfinksa trzech marek gastronomicznych