TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Jakie dodatkowe działania prowadzi DZT na polskim rynku?

Z okazji jubileuszu 25-lecia podpisania polsko-niemieckiego traktatu o dobrym sąsiedztwie i przyjaznej współpracy Niemiecka Centrala Turystyki prowadzi dodatkowe działania, by zachęcić Polaków do odwiedzenia kraju sąsiada.


Dodatkowe impulsy położono na istniejącą kooperację w turystyce przygranicznej "Partnerstwo Odry". Strona internetowa www.germany.travel/odra została opracowana na nowo i prezentuje największe atrakcje 8 regionów: Meklemburgii-Pomorza Przedniego, Berlina, Brandenburgii, Saksonii oraz Zachodniego Pomorza, Wielkopolski, Lubuskiego i Dolnego Śląska. Przeprowadzana w marcu 2016 r. kampania internetowa pod hasłem "Granice dzielą, Odra łączy. 25 lat polsko-niemieckiego partnerstwa" wygenerowała dodatkowe 50 000 odwiedzin.

Istniejące także od 25 lat partnerstwo miast między stolicami Polski i Niemiec zostało podkreślone majową kampanią "Berlin 365 / 24". Berlin prezentował się w Warszawie na plakatach City Light oraz w reklamie kinowej. Ponadto w październiku, we współpracy z VisitBerlin odbędzie się event dla branży turystycznej z okazji otwarcia w Warszawie specjalnego berlińskiego "Pop-up-Store".

Turystyka pomiędzy naszymi dwoma krajami rozwijała się w ostatnich latach bardzo mocno. Od 1992 r. liczba noclegów Polaków w Niemczech wzrosła o 190%. Z ponad 2,5 milionami noclegów Polska była w roku ubiegłym 10. europejskim rynkiem dla niemieckiej turystyki przyjazdowej. By jak najlepiej wykorzystać potencjał polskiego rynku, już od 1998 r. aktywnie na nim działamy i przeprowadziliśmy bardzo wiele kampanii marketingowych. Jubileusz jest świetną okazją by wzmocnić nasze działania marketingowe - komentuje Petra Hedorfer, prezes zarządu Niemieckiej Centrali Turystyki.

Według danych DZT, Niemcy są najczęściej wybieranym celem podróży Polaków: 44% wszystkich podróży zagranicznych wiedzie do kraju sąsiadów. Połowa odwiedzających pochodzi z regionów przygranicznych. 41% wyjazdów do Niemiec to podróże urlopowe, 34% podróże służbowe, 25% wizyty u rodziny i znajomych. Najpopularniejsze cele wyjazdów Polaków to Bawaria, Północna Nadrenia-Westfalia oraz Berlin.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
niemiecka centrala turystyki dzt działania marketingowe współpraca polsko-niemiecka atrakcje turystyczne




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję