Ogłoszenia
Ogłoszenia
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
Best Western wprowadza nowy model franczyzy
Sieć hotelowa Best Western Hotels & Resorts, zaprezentowała SureStay Hotels - franczyzę opartą na modelu white label. Będzie ona funkcjonować jako odrębna spółka, podczas gdy obiekty będą włączone do infrastruktury i kanałów dystrybucji sieci.
Trzy odrębne marki - SureStay Hotel (premium economy), SureStay Plus Hotel (lower midscale) and SureStay Signature Collection (midscale soft brand) - jak przekonuje spółka w komunikacie prasowym, mają zapewnić więcej możliwości franczyzobiorcom, którzy są rozczarowani jednostronnymi, nieprzynoszącymi im korzyści, umowami.
W Ameryce Północnej w segmentach economy i midscale istnieje obecnie 17000 hoteli sieciowych, a kolejne 12000 nie należy do żadnej grupy. Model white label pozwala Best Western wykorzystać ten potencjał bez ustępstw w zakresie wizerunku marki własnej - powiedział David Kong, prezes i CEO sieci Best Western Hotels & Resorts. Obecnie wiele z tych obiektów ma małe lub znikome znaczenie dla klientów. Ich marki mają niewielki potencjał do generowania dochodów, a właściciele ponoszą koszty związane z wysokimi opłatami franczyzowymi dla sieci, które nie zapewniają niezbędnego wsparcia, obsługi czy wartości - dodał David Kong.
Koncepcja SureStay została opracowana zgodnie z zasadami franczyzy Asian American Hotel Owners Association, przyznając właścicielom zapisy dotyczące wcześniejszego wypowiedzenia bez kar umownych.
Wszystkie trzy marki będą wprowadzone na rynek pod parasolem SureStay, bez wiązania ich w świadomości konsumentów z Best Western Hotels & Resorts. Pozwoli to sieci na wykorzystanie już istniejącej infrastruktury do zdobycia nowych strumieni przychodów. Hotele SureStay za pośrednictwem Best Western Hotels & Resorts będą miały dostęp do preferencyjnych, prowizyjnych cen OTA, skali i globalnej dystrybucji dużej sieci hotelowej, stron internetowych, a także doświadczenia wynikającego z siedemdziesięcioletniej obecności w branży.
Właściciele obiektów będą mogli także czerpać korzyści z platformy cyfrowej wyposażonej w wirtualne podróże Google 360°, a także liczyć na ulepszone wsparcie w zakresie SEO oraz SEM. Hotelom udostępnione zostanie doradztwo korporacyjne tak, aby pomóc im w zarządzaniu recenzjami i platformami w mediach społecznościowych. Hotelarze będą również szkoleni w zakresie sprzedaży na poziomie własnego obiektu i otrzymają wsparcie globalnego zespołu sprzedażowego, skupionego na klientach biznesowych i indywidualnych.
Aby móc przystąpić do SureStay, hotele będą musiały osiągnąć i utrzymać na portalu TripAdvisor ranking na poziomie co najmniej 3,5. Konieczne będzie także przestrzeganie SureStay Service Promise. Poprzez SureStay planujemy stworzenie grupy hoteli, która będzie koncentrować się na dostarczaniu wysokiej jakości oraz doskonałej obsługi - powiedział David Kong. Dla hoteli SureStay nie przewidujemy planów udoskonalania obiektów. Powiedziałbym, że pracujemy nad stworzeniem wartości dla klienta oraz gwarancji jakości i dbałości. Wierzymy, że podejście to spotka się z zainteresowaniem klientów w tych segmentach - dodał David Kong.
Pierwsze 100 hoteli, które dołączy do SureStay, otrzyma szereg bonusów, obejmujących pięcioletnie zniesienie opłat franczyzowych, pomoc regionalnego managera w ożywieniu działań sprzedażowych i marketingowych, a także wsparcie poprzez szkolenia na poziomie konkretnych obiektów. 100% opłaty marketingowej oraz 5% opłaty technologicznej uiszczanych przez obiekty zostaną zainwestowane tak, aby pomóc hotelom odnieść sukces.
SureStay otwiera także możliwość migracji dla hoteli Best Western, które nie chcą wdrażać programu w zakresie aranżacji obiektów. Niemal 20 listów intencyjnych SureStay zostało podpisanych od chwili zakomunikowania wprowadzenia nowej franczyzy członkom Best Western, które miało miejsce we wrześniu. Wstępne plany dotyczące rozwoju SureStay zakładają otworzenie 150 hoteli w ciągu trzech lat i 800 obiektów do 2026 roku.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Enoturystyka rozwija się w
Taylor Swift da zarobić
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Czy hotele powinny prowadzić własnego bloga?
Workshop dla organizatorów wyjazdów do Niemiec
Rainbow Tours zwiększa przychody w kwietniu
Turystyka kulinarna na poznańskim festiwalu naukowym
Best Western otwiera nowe obiekty w Krakowie
DZT promuje Niemcy jako cel zrównoważonej turystyki
Polska wśród stabilnych gospodarek Unii, dobre informacje dla branży turystycznej
Sfinks Polska przejmie sieć pizzerii
Ruszył proces sprawcy fałszywego alarmu bombowego w Modlinie
Jak zmieniają się podróżnicze zwyczaje Polaków?
Rozpoczął się strajk pilotów Lufthansy
Emirates chce wdrożyć nową strategię
Hilton Garden Inn Kraków Airport ma nowego dyrektora
Czy będą nowe połączenia z Ławicy?
Mołdawia + Ukraina (Karpaty Wschodnie)
Wkrótce rozpocznie się budowa południowej obwodnicy Warszawy
Rainbow Tours publikuje wyniki
Nowa marka wchodzi na rynek hotelarski i eventowy
Będzie ciężko o branżowego inwestora dla LOT-u
W karnawale wzrasta sprzedaż alkoholu
Rośnie obecność tanich przewoźników na świecie. Międzynarodowy ruch pasażerski 2016