TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Thomas Cook tworzy nową markę hotelową

Grupa Thomas Cook ogłasza powstanie nowego hotelowego brandu. Casa Cook jest pierwszym produktem "lifestyle" w segmencie wakacyjnym i ma uzupełniać pięć istniejących w grupie marek - Sentido, smartline, SunConnect, Sunwing i Sunprime. 


Produkt Casa Cook adresowany jest do mieszkańców dużych miast, zainteresowanych modą, designem  i  dbającym o zachowanie równowagi między pracą a życiem prywatnym. Pierwszy hotel Casa Cook zostanie otwarty w maju 2016 r. w kurorcie Kolymbia na Rodos. . Obecnie obiekt jest hotelem koncepcyjnym marki Sunprime (Sunprime Resort White Pearl). Zimą będzie przekształcony w pierwszy hotel Casa Cook Rhodes z 90 pokojami. Dwa lub trzy kolejne tego typu obiekty grupa Thomas Cook zamierza uruchomić do sezonu letniego 2017.

Nazwa Casa (z jęz. włoskiego i hiszpańskiego: "dom") wyjaśnia koncepcję marki - hotele będą budowane jak domy. Każdy tego typu obiekt będzie miał swój indywidualny charakter dzięki atmosferze, meblom w stylu vintage czy starannie dobranym dodatkom. Nie zabraknie takich elementów jak długie stoły, a także wiklinowych foteli, wygodnych sof czy hamaków. Przestrzeń między barem, restauracją i basenem zostanie tak zaaranżowana, by tworzyła spójną całość, gdzie będzie można się spotykać z przyjaciółmi. Każdy gość będzie mógł wypoczywać we własnym rytmie, nie będzie ograniczony godzinami posiłków. Jednym z centralnych punktów Casa Cook mają być restauracje, w których goście spróbują dań z kuchni lokalnej i międzynarodowej.
 
Koncept skierowany jest do klientów szukających autentycznych doświadczeń, którzy nie chcą być ograniczeni wyłącznie do hotelu np. chcą odwiedzać lokalne restauracje. Jednocześnie w hotelowych restauracjach mile widziani będą goście spoza hotelu. Pracownicy obiektów mają być ambasadorami integrującymi gości i lokalnych mieszkańców. Hotele Casa Cook mają wpisywać się miejscowy koloryt i krajobraz, dlatego klienci Thomasa Cooka będą zachęcani do wyjścia do miasta i poczucia atmosfery miejsc, w których spędzają wakacje. Wszystkie hotele Casa Cook będą oferować rowery, którymi będzie można przemieszczać się po okolicy.

"Tworzenie produktu w oparciu o własne marki hotelowe jest ważnym krokiem w realizacji naszej strategii  rentownego wzrostu. Dzięki  Casa Cook wnosimy nową koncepcję na rynek Sun &Beach, który jest bardzo popularny. Obecnie z sześcioma już hotelowymi brandami, kierowanymi do różnych grup klientów jesteśmy przygotowani  do tego, aby zwiększyć nasze portfolio i oferować klientom jeszcze więcej hoteli wysokiej jakości" - powiedział Peter Fankhauser, CEO Thomas Cook Group.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję