Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. turystyki - biuro w Poznaniu
- Specjalista ds. turystyki Wakacje.pl Zabrze
- specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista d/s turystyki biuro franchisingowe...
- Szkolenie "Dostępność usług...
- Biuro podróży zatrudni Specjalistkę do spraw...
- Pilot wycieczek na Zakynthos
- pilot/tłumacz j. francuskiego
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
Krajowy rynek zamówień gotowych posiłków przez internet dynamicznie wzrasta
Po zanotowaniu 185% wzrostu w 2015 roku Pyszne.pl utrzymało wysoką pozycję wśród serwisów do zamawiania jedzenia przez internet. Serwis pod koniec roku miał do zaoferowania dania z blisko 5 tysięcy restauracji. Uznanie rynku potwierdza także otrzymany tytuł Dobra Marka 2016.
W 2015 roku do sieci dołączyło prawie 2000 nowych restauracji, korzystających dzięki serwisowi z dodatkowego, silnego kanału marketingowego i w efekcie - odnotowujących wyraźne zwiększenie zysków. Obrót pojedynczej restauracji w serwisie Pyszne.pl wahał się od kilku do kilkudziesięciu tysięcy złotych. Wartość zamówień była wysoka, wiele z nich pochodziło od klientów firmowych. Serwis szczególnie docenia wkład lokali w rozwój biznesu. Jedną z okazji do wyrażenia uznania jest doroczny ogólnopolski plebiscyt Top Restauracje, w którym użytkownicy wybierają najlepsze lokale, a Pyszne.pl wyróżnia zwycięzców w serwisie, ogłasza wyniki w mediach, przekazuje dodatkowe nagrody, finansuje produkcję materiałów marketingowych wideo.
"Usługa jedzenia z dostawą wymaga od restauracji dodatkowego zaangażowania. Ranking Pyszne.pl to ukłon w stronę restauracji, które cieszyły się największym uznaniem wśród klientów i przyczyniły się tym samym do sukcesu platformy Pyszne.pl" - mówi Arkadiusz Krupicz - współzałożyciel i dyrektor zarządzający Pyszne.pl.
Wartość rynku i prognozy
Krajowy rynek zamówień gotowych posiłków w Internecie wycenia się na 200 mln złotych rocznie, z perspektywą kilkukrotnego wzrostu w ciągu kilku kolejnych lat. Zdecydowany trend wzrostowy utrzymuje się od dłuższego czasu nie tylko w Polsce, a w całej Europie Zachodniej, o czym świadczą wyniki osiągane przez międzynarodową grupę Takeaway.com. Według przewidywań, już za 10 lat przez Internet składanych będzie tyle samo zamówień posiłków, co drogą telefoniczną. Nowe rozwiązania technologiczne w branży gastronomicznej czeka więc czas dalszego intensywnego rozwoju. Pyszne.pl umacniać się będzie jako największa, najbardziej różnorodna i sprawdzona internetowa karta dań z tysięcy krajowych restauracji.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
NIK: Działalność człowieka zagraża Półwyspowi
Zachodniopomorscy przedsiębiorcy zadowoleni z ferii
Dział badania rynku i analizy:
Turystyka z gorszą obsługą
Nocowanie.pl: Zimowy wypoczynek w Polsce przyciąga węgierskich
Starsze aktualności:
Plażowanie nad Bałtykiem, a polskie
Dwie gwiazdki Michelin w
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Styczniowe wyniki linii Ryanair i easyJet
Luka w zabezpieczeniu lotnisk - od lat
Systematycznie wzrasta sprzedaż win w Polsce
Ceny noclegów w polskich górach niższe niż przed rokiem
Finnair wprowadza nową taryfę na loty po Europie
Akcje sieci fast-foodowej tracą na wartości
Polskie obiekty udzielają więcej noclegów niż przed rokiem
Prośba o głosy - tylko 3 kliknięcia
Kto zrefinansuje B&B Wrocław Centrum
Awans w Grupie Hotelowej Orbis
PKP Intercity udostępni filmy na żądanie
Turkish Airlines będą korzystać z oprogramowania Comarchu
Hotele chcą przyciągnąć turystów w okresie świątecznym
Turecka branża turystyczna w słabej kondycji?
Promocja Karkonoszy w Holandii
Czego klient hotelu może się domagać w ramach reklamacji?
Kolejny zamach terrorystyczny we Francji
Orbis zawarł umowę sprzedaży `Mercure Mrągowo Resort & SPA`
Port Lotniczy Olsztyn-Mazury rozpoczyna działalność
POT rozpoczyna cykl szkoleń i warsztatów
Alternatywa dla hoteli do pokoi goscinnych?