Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Wychowawca kolonijny + ratownik
- pilotaż Wiedeń - Kras Morawski
- Pilot - Szlak Piastowski 05-07.06.2024
- Kraków- specjalista d/s turystyki 1/2 etatu
- Specjalista ds. Turystyki - Warszawa
- Specjalista ds. Turystyki - Krasnystaw
- wychowawca-lektor języka angielskiego
- SPECJALISTA DS.TURYSTYKI
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. turystyki wyjazdowej z...
Turkish Airlines będą korzystać z oprogramowania Comarchu
Linie lotnicze Turkish Airlines podpisały umowę na korzystanie z programu Comarch Loyalty Management (CLM).
Klienci linii mogą wybrać jedno z ponad 260 lotnisk docelowych. W 2014 roku z usług Turkish Airlines skorzystało ponad 54,7 mln pasażerów.
"Zdecydowaliśmy się na współpracę z Comarch, ponieważ chcieliśmy ulepszyć nasz obecny program lojalnościowy i dostosować go do potrzeb współczesnego podróżnika" - mówi Ziya Öztürk, wiceprezes Turkish Airlines ds. marketingu. "Naszym głównym celem jest, aby wszyscy pasażerowie dowiedzieli się o programie Miles & Smiles, który oferuje im szereg korzyści. Dodatkowo zależy nam, aby zbudować rozległą sieć partnerów we wszystkich krajach, do których podróżują nasi pasażerowie. Jestem pewien, że dzięki innowacyjnemu rozwiązaniu Comarch osiągniemy ten cel i zwiększymy zasięg naszego programu lojalnościowego" - dodaje.
5,5 miliona członków programu "Miles & Smiles" zostanie przeniesionych z istniejącą platformy do platformy Comarch CLM. Dodatkowo CLM będzie integrował “Miles & Smiles" z programami lojalnościowymi oferowanymi przez 27 linii lotniczych będących członkami sojuszu Star Alliance, dzięki czemu naliczanie punktów będzie odbywało się w jednolity sposób w obrębie całej grupy.
"Jesteśmy bardzo dumni ze współpracy z Turkish Airlines w ramach projektu wdrożenia systemu Comarch Loyalty Management do wsparcia nowego programu lojalnościowego dla klientów tureckiego przewoźnika. Dzięki połączeniu uniwersalności produktu z innowacyjnymi pomysłami i elastycznym podejściem, nowe rozwiązanie oferuje zestaw dodatkowych funkcji, które urozmaicą korzyści związane z programem lojalnościowym i zwiększą zaangażowanie nowych partnerów" - mówi Joanna Tomczyk, country manager, Comarch Turcja.
"Wdrożenie Comarch Loyalty Management koncentruje się na nowej odsłonie programu Miles & Smiles i jest częścią szeroko zakrojonego procesu mającego na celu polepszenie relacji firmy Turkish Airlines z klientami. Projekt jest jednym z filarów programu dynamicznego rozwoju linii na świecie, a także dalszej ekspansji na rynku tureckim, poprzez dobór właściwych rozwiązań lojalnościowych. Comarch jest częścią tego procesu" - dodaje Piotr Kozłowski, dyrektor konsultingu.
Comarch Loyalty Management jest częścią platformy Comarch CRM & Marketing.
Komentarze
Tagi:
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Starsze aktualności:
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Orbis zawarł umowę sprzedaży `Mercure Mrągowo Resort & SPA`
Port Lotniczy Olsztyn-Mazury rozpoczyna działalność
POT rozpoczyna cykl szkoleń i warsztatów
Sąd Najwyższy rozstrzyga rozbieżności w sprawie klauzul abuzywnych
Frantisek Siling nowym dyrektorem Air France KLM w Polsce
Czy zamach w Paryżu wpłynie na turystykę?
Sfinks Polska planuje otwarcia lokali w mniejszych miastach
Finnair wprowadza nową taryfę na loty po Europie
Akcje sieci fast-foodowej tracą na wartości
Polskie obiekty udzielają więcej noclegów niż przed rokiem
Kto został nowym dyrektorem generalnym IATA?
Islamscy terroryści zaatakowali hotel
Lowcosttravelgroup upadło - pracownicy i klienci za burtą?