TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Turkish Airlines będą korzystać z oprogramowania Comarchu

Linie lotnicze Turkish Airlines podpisały umowę na korzystanie z programu Comarch Loyalty Management (CLM).


Klienci linii mogą wybrać jedno z ponad 260 lotnisk docelowych. W 2014 roku z usług Turkish Airlines skorzystało ponad 54,7 mln pasażerów.

"Zdecydowaliśmy się na współpracę z Comarch, ponieważ chcieliśmy ulepszyć nasz obecny program lojalnościowy i dostosować go do potrzeb współczesnego podróżnika" - mówi Ziya Öztürk, wiceprezes Turkish Airlines ds. marketingu. "Naszym głównym celem jest, aby wszyscy pasażerowie dowiedzieli się o programie Miles & Smiles, który oferuje im szereg korzyści. Dodatkowo zależy nam, aby zbudować rozległą sieć partnerów we wszystkich krajach, do których podróżują nasi pasażerowie. Jestem pewien, że dzięki innowacyjnemu rozwiązaniu Comarch osiągniemy ten cel i zwiększymy zasięg naszego programu lojalnościowego" - dodaje.

5,5 miliona członków programu "Miles & Smiles" zostanie przeniesionych z istniejącą platformy do platformy Comarch CLM. Dodatkowo CLM będzie integrował “Miles & Smiles" z programami lojalnościowymi oferowanymi przez 27 linii lotniczych będących członkami sojuszu Star Alliance, dzięki czemu naliczanie punktów będzie odbywało się w jednolity sposób w obrębie całej grupy.

"Jesteśmy bardzo dumni ze współpracy z Turkish Airlines w ramach projektu wdrożenia systemu Comarch Loyalty Management do wsparcia nowego programu lojalnościowego dla klientów tureckiego przewoźnika. Dzięki połączeniu uniwersalności produktu z innowacyjnymi pomysłami i elastycznym podejściem, nowe rozwiązanie oferuje zestaw dodatkowych funkcji, które urozmaicą korzyści związane z programem lojalnościowym i zwiększą zaangażowanie nowych partnerów" - mówi Joanna Tomczyk, country manager, Comarch Turcja.

"Wdrożenie Comarch Loyalty Management koncentruje się na nowej odsłonie programu Miles & Smiles i jest częścią szeroko zakrojonego procesu mającego na celu polepszenie relacji firmy Turkish Airlines z klientami. Projekt jest jednym z filarów programu dynamicznego rozwoju linii na świecie, a także dalszej ekspansji na rynku tureckim, poprzez dobór właściwych rozwiązań lojalnościowych. Comarch jest częścią tego procesu" - dodaje Piotr Kozłowski, dyrektor konsultingu.

Comarch Loyalty Management jest częścią platformy Comarch CRM & Marketing.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
comarch crm turkish airlines Comarch Loyalty Management star alliance miles&smiles




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję