Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds turystyki
- Wychowawca kolonijny + ratownik
- Specjalista ds. rezerwacji hotelowych
- Pilot - Wiedeń 03-05.2024r.
- pilotaż Wiedeń - Kras Morawski
- Kraków- specjalista d/s turystyki 1/2 etatu
- Specjalista ds. Turystyki - Warszawa
Zobacz także
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i kultura
Wsparcie także turystyki w północno-wschodniej Polsce
Polska Wschodnia - tanie pożyczki dla turystyki
Ruszył fundusz pożyczek dla firm turystycznych ze wschodniej Polski
Rozpoczęły się targi TT Warsaw
Turystyka może stać się głównym źródłem przychodów dla Grecji
Konferencja dla przedstawicieli przemysłu spotkań
Stowarzyszenie "Konferencje i Kongresy w Polsce" oraz Wyższa Szkoła Promocji, Mediów i Show Businessu zapraszają do udziału w konferencji naukowo-praktycznej pt. "Branding w przemyśle spotkań".
Konferencja odbędzie się w Łodzi w dniu 22 września 2016 r. w powiązaniu z Galą Ambasadorów Kongresów Polskich w nowo otwartym postindustrialnym obiekcie - centrum konferencyjno-eventowym EC1 (Elektrociepłownia Łódź). Celem konferencji jest dostarczenie praktycznych zaleceń odnośnie rozwijania produktów turystycznych miast i regionów oraz usług konferencyjno-kongresowych zgodnie z koncepcją produktu markowego i najnowszymi doświadczeniami w tym zakresie w różnych krajach.
Zaproszenie do udziału kierowane jest zarówno do ekspertów brandingu z kraju i zagranicy, jak i przedstawicieli firm turystycznych realizujących politykę budowania marki oraz do samorządowców, w szczególności odpowiadających za wizerunek miast i regionów. Ponadto uczestnikami będą Ambasadorowie Kongresów zarówno z Polski jak i z zagranicy. Udział w konferencji bezpłatny. Zainteresowani udziałem mogąsię zarejestrować pod adresem brand2016.syskonf.pl
Konferencja nawiązuje do 20. rocznicy zainicjowania wdrażania koncepcji produktów markowych w turystyce w Polsce w oparciu o "Strategię Rozwoju Krajowego Produktu Turystycznego" wypracowanej w roku 1996. Dokument ten i związane z nim działania wynikały z Programu Unii Europejskiej Phare TOURIN. Warto przypomnieć, że międzynarodowi eksperci zarekomendowali w okresie przed akcesją Polski do UE (lata 1995-1997) rozwój gospodarki turystycznej w Polsce m.in. właśnie w dziedzinie turystyki biznesowej. Turystyka biznesowa została wskazana (obok turystyki miejsko-kulturowej, wiejskiej, aktywniej i tranzytowej) jako specjalność dająca przedsiębiorcom, regionom i krajowi szanse na sukces ekonomiczny. W "Strategii" zarekomendowano też nadawanie produktom turystycznym charakteru markowego, wzorując się na dobrych doświadczeniach brandingu w różnych dziedzinach gospodarki rynkowej. Obecnie po 20. latach dysponujemy bogatym zasobem doświadczeń w zakresie rozwijania marek, ale wnioski w tym zakresie nie zostały dotąd zebrane.
Abstrakty wystąpień będą oceniane przez Radę Naukową pod przewodnictwem prof. dr hab. Adama Grzegorczyka. Konferencja obejmie trzy bloki reprezentujące spojrzenia: nauki, samorządu terytorialnego oraz przedsiębiorców. Wystąpienia i wnioski z konferencji zostaną zebrane i opublikowane w postaci monografii.
Ramowy program:
- Godz. 13.00-14.00 Rejestracja
- Godz. 14.00-14.10 Wprowadzenie, Anna Jędrocha prezes SKKP
- Godz. 14.10-14.40 Znaczenie marki w marketingu terytorialnym - dr Katarzyna Liczmańska, Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
- Godz. 14.40-15.10 Badanie wartości marki miasta - dr hab. Adam Grzegorczyk, prof. nadzw. AFiB Vistula oraz WSPMiSB w Warszawie
- Godz. 15.10-15.30 Kraków w świetle badań nad marką miasta - Rafał Perłowski, dyr. Wydziału Promocji i Turystyki, Urząd Miasta Krakowa
- Godz. 15-30-15.50 Przerwa kawowa
- Godz. 15.50-16.35 Prezentacje doświadczeń wiodących przedsiębiorstw przemysłu spotkań - 3 case studies
- Godz. 16.35-16.55 Wyzwania dla Programu Ambasadorów Kongresów Polskich - prof. dr hab. inż. Marek Pawełczyk, Politechnika Śląska, Przewodniczący Kapituły Programu Ambasadorów Kongresów Polskich
- Godz. 16.55-17.45 Panel dyskusyjny "Czy branding w turystyce biznesowej się sprawdza?". Moderator dr hab. Piotr Zmyślony, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Paneliści: dr Wojciech Fedyk prezes Polskiej Organizacji Turystycznej, reprezentanci miast Łodzi i Krakowa, Anna Jędrocha prezes SSKKP
- Godz. 17.45- 18.00 Podsumowanie, prof. dr hab. Adam Grzegorczyk.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Dział targi, konferencje, workshop:
Nowe Trendy w Turystyce już za
POT uhonorowała Ambasadorów Kongresów
Starsze aktualności:
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Rozpoczęto budowę nowego obiektu noclegowego w Gdańsku
Lufthansa i Austrian wdrażają rozwiązanie Amadeus Fare Families
Znamy najlepsze hotele Spa & Wellness w Polsce
Nowe połączenia LOT z Lotniska Chopina
Lipsk promuje się we Wrocławiu
Dżihadyści zniszczą syryjskie zabytki?
Ecco Holiday rozpoczyna sprzedaż oferty letniej
Alfa Star - 400 zł kary za nieosiągnięcie limitu sprzedażowego
Jakie priorytety stawia sobie MSiT na rok 2016?
Orbis sprzeda hotel w Mrągowie
PolskiBus zapowiada nowe połączenia
Bezmyślni turyści niszczą tatrzańskie szlaki
Pasażerowie docenili Linie Emirates
Niemcy wybrali najlepsze portale oferujące wakacyjne zakwaterowanie
Paraliż w Grecji przez strajk powszechny
Jak realizowano inwestycje kolejowe?
Polacy chętnie podróżują do Turcji
Nielekkie życie w call center lotniczym
Nowy serwis rezerwacyjny wchodzi na rynek
Wzrasta liczba klientów biur podróży
Opóźnienie w objęciu podziemnych tras turystycznych nadzorem górniczym
Czy ktoś był lub będzie w hotelu VERA CLUB TMT w Bodrum?