TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Konferencja dla przedstawicieli przemysłu spotkań

Stowarzyszenie "Konferencje i Kongresy w Polsce" oraz Wyższa Szkoła Promocji, Mediów i Show Businessu zapraszają do udziału w konferencji naukowo-praktycznej pt. "Branding w przemyśle spotkań".


Konferencja odbędzie się w Łodzi w dniu 22 września 2016 r. w powiązaniu z Galą Ambasadorów Kongresów Polskich w nowo otwartym postindustrialnym obiekcie - centrum konferencyjno-eventowym EC1 (Elektrociepłownia Łódź). Celem konferencji jest dostarczenie praktycznych zaleceń odnośnie rozwijania produktów turystycznych miast i regionów oraz usług konferencyjno-kongresowych zgodnie z koncepcją produktu markowego i najnowszymi doświadczeniami w tym zakresie w różnych krajach.

Zaproszenie do udziału kierowane jest zarówno do ekspertów brandingu z kraju i zagranicy, jak i przedstawicieli firm turystycznych realizujących politykę budowania marki oraz do samorządowców, w szczególności odpowiadających za wizerunek miast i regionów. Ponadto uczestnikami będą Ambasadorowie Kongresów zarówno z Polski jak i z zagranicy. Udział w konferencji bezpłatny. Zainteresowani udziałem mogąsię zarejestrować pod adresem brand2016.syskonf.pl

Konferencja nawiązuje do 20. rocznicy zainicjowania wdrażania koncepcji produktów markowych w turystyce w Polsce w oparciu o "Strategię Rozwoju Krajowego Produktu Turystycznego" wypracowanej w roku 1996. Dokument ten i związane z nim działania wynikały z Programu Unii Europejskiej Phare TOURIN. Warto przypomnieć, że międzynarodowi eksperci zarekomendowali w okresie przed akcesją Polski do UE (lata 1995-1997) rozwój gospodarki turystycznej w Polsce m.in. właśnie w dziedzinie turystyki biznesowej. Turystyka biznesowa została wskazana (obok turystyki miejsko-kulturowej, wiejskiej, aktywniej i tranzytowej) jako specjalność dająca przedsiębiorcom, regionom i krajowi szanse na sukces ekonomiczny. W "Strategii" zarekomendowano też nadawanie produktom turystycznym charakteru markowego, wzorując się na dobrych doświadczeniach brandingu w różnych dziedzinach gospodarki rynkowej. Obecnie po 20. latach dysponujemy bogatym zasobem doświadczeń w zakresie rozwijania marek, ale wnioski w tym zakresie nie zostały dotąd zebrane.

Abstrakty wystąpień będą oceniane przez Radę Naukową pod przewodnictwem prof. dr hab. Adama Grzegorczyka. Konferencja obejmie trzy bloki reprezentujące spojrzenia: nauki, samorządu terytorialnego oraz przedsiębiorców. Wystąpienia i wnioski z konferencji zostaną zebrane i opublikowane w postaci monografii.

Ramowy program:

  • Godz. 13.00-14.00 Rejestracja
  • Godz. 14.00-14.10 Wprowadzenie, Anna Jędrocha prezes SKKP
  • Godz. 14.10-14.40 Znaczenie marki w marketingu terytorialnym - dr Katarzyna Liczmańska, Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • Godz. 14.40-15.10 Badanie wartości marki miasta - dr hab. Adam Grzegorczyk, prof. nadzw. AFiB Vistula oraz WSPMiSB w Warszawie
  • Godz. 15.10-15.30 Kraków w świetle badań nad marką miasta - Rafał Perłowski, dyr. Wydziału Promocji i Turystyki, Urząd Miasta Krakowa
  • Godz. 15-30-15.50 Przerwa kawowa
  • Godz. 15.50-16.35 Prezentacje doświadczeń wiodących przedsiębiorstw przemysłu spotkań - 3 case studies
  • Godz. 16.35-16.55 Wyzwania dla Programu Ambasadorów Kongresów Polskich - prof. dr hab. inż. Marek Pawełczyk, Politechnika Śląska, Przewodniczący Kapituły Programu Ambasadorów Kongresów Polskich
  • Godz. 16.55-17.45 Panel dyskusyjny "Czy branding w turystyce biznesowej się sprawdza?". Moderator dr hab. Piotr Zmyślony, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Paneliści: dr Wojciech Fedyk prezes Polskiej Organizacji Turystycznej, reprezentanci miast Łodzi i Krakowa, Anna Jędrocha prezes SSKKP
  • Godz. 17.45- 18.00 Podsumowanie, prof. dr hab. Adam Grzegorczyk.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
konferencja przemysł spotkań turystyka biznesowa branding marka Konferencje i Kongresy w Polsce




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję