Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot - Szlak Piastowski 05-07.06.2024
- Kraków- specjalista d/s turystyki 1/2 etatu
- Specjalista ds. Turystyki - Warszawa
- Specjalista ds. Turystyki - Krasnystaw
- wychowawca-lektor języka angielskiego
- SPECJALISTA DS.TURYSTYKI
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. turystyki wyjazdowej z...
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystki Siemianowice Śląskie
Pasażerowie docenili Linie Emirates
Linie Emirates zostały nagrodzone w plebiscycie APEX Passenger Choice Awards 2015, którego wyniki ogłoszono 28 września br. w sali balowej Oregon Convention Center w Portland w stanie Oregon. Przewoźnik zdobył nagrody we wszystkich siedmiu kategoriach, w których został nominowany. Otrzymał wyróżnienie między innymi za najlepszą obsługę pasażera i dla najlepszych linii lotniczych w regionie Bliskiego Wschodu.
Do Emirates powędrowały także nagrody za ofertę pokładową i usługi lotniskowe w następujących kategoriach: najlepszy interfejs użytkownika w systemie rozrywki pokładowej, najlepsza pokładowa sieć telekomunikacyjna, najlepszy wystrój kabiny, najlepsze jedzenie i napoje oraz najlepsza obsługa naziemna.
"W centrum naszej uwagi zawsze znajduje się klient. W powietrzu i na ziemi, w mniej i bardziej widoczny sposób, nasz zespół każdego dnia ciężko pracuje, aby zapewnić wyjątkową jakość podróży. Głosy pasażerów to dla nas najlepsza forma wyróżnienia i w dalszym ciągu będziemy starali się podnosić poprzeczkę. Linie Emirates nieustannie inwestują w produkty oparte na najnowocześniejszych technologiach i innowacyjne wyposażenie kabin, a także uatrakcyjnienie oferty usług i produktów dostępnych w ramach naszej infrastruktury naziemnej" - mówi Adel Al Redha, Executive vice president i chief operations officer Emirates.
W plebiscycie Passenger Choice Awards zorganizowanym przez stowarzyszenie APEX pasażerowie z całego świata są proszeni o ocenę swoich ostatnich podróży lotniczych. W tegorocznej edycji na swoje ulubione linie lotnicze zagłosowali pasażerowie z ponad 200 krajów, a głosowanie trwało dwa miesiące w okresie od maja do czerwca.
Komentarze
Tagi:
Dział nagrody i wyróżnienia:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Można składać oferty w Programie wsparcia
Kto dołączył do Polskich Marek
Chorwacja doceniona za osiągnięcia w rozwoju zrównoważonej
Starsze aktualności:
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Wzrasta liczba klientów biur podróży
Opóźnienie w objęciu podziemnych tras turystycznych nadzorem górniczym
Odkrywanie Polski na TT Warsaw
McDonalds zdenerwował producentów pizzy
Jakie zmiany czekają hotelarzy?
Lux Express wprowadza zmiany w rozkładzie jazdy
Organizatorzy ŚDM podpisali porozumienie z krakowskim lotniskiem
Dżihadyści zniszczą syryjskie zabytki?
Ecco Holiday rozpoczyna sprzedaż oferty letniej
Sindbad podsumowuje miniony rok
Udaremniono zamach w Disneylandzie?
Jakie wyniki osiągnął Rainbow w lutym 2016 roku?
Tramp Travel Grecja Paralia hotel typu Family - jak tam jest?
Niemcy wybrali najlepsze portale oferujące wakacyjne zakwaterowanie
Paraliż w Grecji przez strajk powszechny
Specjalny zespół zajmie się koncepcją Centralnego Portu Lotniczego
Rozbudowa Portu Lotniczego w Bydgoszczy zakończona
ICE Kraków podsumowuje rok działalności
Turcja termin 29.06.2011 Hotel Titan Garden i Titan Seleckt.