Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Junior Reservation Manager
- Pilot na wycieczkę do Wiednia 3 - 4 maja
- Pracownik biura podróży od kwiecien - maj 2024...
- Junior Reservation Manager
- Instruktor kitesurfingu/windsurfingu
- Specjalista ds Turystyki Itaka
- Praca na Zielonych Szkołach CHRIS
- Specjalista ds turystyki Katowice
- Sprzedawca produktu turystycznego
- Sprzedawca usług turystycznych
Jak reklamują się browary?
Przypadający na przełom wiosny i lata start sezonu piwnego to czas, w którym rośnie aktywność reklamowa piwowarów.
W drugim kwartale br. producenci piwa zrzeszeni w Związku Browary Polskie (Kompania Piwowarska, Grupa Żywiec i Carlsberg Polska) wyemitowali 80 nowych reklam. To o jedną trzecią więcej niż w pierwszych trzech miesiącach 2016 r., ale o połowę mniej niż w analogicznym okresie 2015 r. Według analiz Instytutu Monitorowania Mediów, wszystkie przekazy reklamowe wyemitowane między 1 kwietnia a 30 czerwca były zgodne z wytycznymi Kodeksu Etyki Reklamy.
Przełom kwietnia i maja to dla branży piwowarskiej początek najbardziej intensywnego okresu w roku. Z danych Instytutu Monitorowania Mediów wynika, że tegorocznej inauguracji sezonu towarzyszyła mniejsza - w porównaniu z poprzednimi latami - aktywność reklamowa producentów piwa. Od kwietnia do czerwca browary zrzeszone w Związku Browary Polskie wypuściły 80 reklam - prawie dwukrotnie mniej niż przed rokiem i ponad dziewięciokrotnie mniej niż w tym samym okresie 2014 roku.
W analizowanym okresie najwięcej reklam piwa pojawiło się w telewizji. Formę telewizyjnego spotu miał blisko co drugi (44 proc.) przekaz reklamowy wyemitowany między kwietniem a czerwcem. Niemal co trzeci (29 proc.) ukazał się za pośrednictwem reklamy zewnętrznej, co dało outdoorowi drugie miejsce w rankingu najchętniej wybieranych przez branżę nośników. Na reklamę piwa mogli również natknąć się internauci (17 proc. przekazów) oraz czytelnicy prasy (10 proc. przekazów).
Wszystkie zmonitorowane przez IMM przekazy reklamowe opatrzone zostały hasłami odpowiedzialnościowymi: "Alkohol - tylko dla pełnoletnich", "Nigdy nie jeżdżę po alkoholu" oraz "W ciąży nie piję alkoholu".
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
NIK: Działalność człowieka zagraża Półwyspowi
Zachodniopomorscy przedsiębiorcy zadowoleni z ferii
Dział centra informacji i promocji:
Stary Rynek i ratusz w Poznaniu znów
Niemcy stawiają na turystykę kulturalną i zrównoważone
Wyróżnienie dla Niemieckiej Centrali
WITD w Poznaniu organizuje bezpłatne szkolenie dla zawodowych kierowców
Kolejny atak na turystów w Egipcie
Oddano do użytku część wyremontowanego terminalu w Balicach
Polacy coraz częściej korzystają z produktów lokalnych dostawców
Rozstrzygnięto konkurs na najlepszą restaurację z dowozem w 2015 roku.
Austriacka grupa hotelowa zmienia nazwę
Air Canada Rouge uruchomiło nowe połączenie z Warszawy do Toronto
W maju najczęściej rezerwowano hotele 3 gwiazdkowe
Nowa marka hotelowa pojawi się w Krakowie
Wkrótce loty z Krakowa do popularnego ośrodka pielgrzymkowego
Rusza nowa kampania dla hoteli
Jakie perspektywy ma rynek podróży luksusowych?