TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Rusza nowa kampania dla hoteli

Tegoroczne wakacje pokazały, że coraz częściej pies jest uznawany za członka rodziny i zabierany na wspólny urlop. Jednak nie wszystkie hotele chętnie przyjmują zwierzęta w swoich pokojach.


Rusza kampania "Pies w hotelu", której celem jest edukacja podróżujących z pupilami oraz promocja obiektów noclegowych przyjaznych czworonożnym gościom.

Według raportu TNS Polska "Zwierzęta w polskich domach" z 2014 r. wynika, że blisko połowa Polaków posiada zwierzę, a 83 procent z nich cieszy się towarzystwem psa. Coraz częściej pies wyjeżdża także z rodziną na wspólne wakacje. Choć hotelarze dostrzegają ten trend, to jednak nie wszystkie obiekty chętnie przyjmują czworonogi w swoich pokojach. Aby ułatwić "psiarzom" wyszukanie miejsca odpowiedniego na wypoczynek z pupilem oraz podpowiedzieć, jak przygotować się do wspólnego wyjazdu, powstała kampania "Pies w hotelu".

Jestem właścicielką psa i z racji mojej pracy często podróżuję z nim po Polsce. Podczas tych wspólnych wyjazdów zorientowałam się, że większość obiektów - choć nie informują o tym w sposób wyraźny - chętnie przyjmuje psy i wita ich jako gości specjalnych. Bardzo mnie to ucieszyło, tym bardziej, że właściciele psów chętnie podróżują ze swoimi pupilami. Aby ułatwić im znalezienie odpowiedniego miejsca na taki wypoczynek, postanowiłam promować te obiekty, które są przyjazne zwierzętom, poprzez kampanię "Pies w hotelu - mówi Violetta Hamerska, organizatorka kampanii.

W ramach kampanii został uruchomiony portal www.pieswhotelu.pl. Będzie na nim można wyszukać hotele, które są przygotowane na przyjęcie czworonoga. Żeby się znaleźć na stronie pieswhotelu.pl, hotele przyjazne zwierzętom muszą spełnić szereg określonych kryteriów. Do najważniejszych należą między innymi udostępnienie odpowiedniego wyposażenia, np.: posłań, kuwet, misek, smyczy czy obroży, zapewnienie wyodrębnionych miejsc na spacer z czworonogiem, a także możliwość przygotowania jedzenia przez hotelową kuchnię dla zwierząt na specjalnej diecie. Każdy z obiektów przyjaznych zwierzętom powinien również posiadać bazę lekarzy weterynarii.

Chcemy, aby kampania odpowiadała faktycznym potrzebom osób podróżujących ze zwierzętami. Dlatego wiele uwagi poświęciliśmy wymianie doświadczeń z hotelarzami oraz właścicielami czworonogów. Mamy nadzieję, że dzięki wypracowanej wspólnie idei nie tylko ułatwimy "psiarzom" znalezienie odpowiedniego miejsca na wypoczynek z pupilem, lecz także ograniczymy zjawisko porzucania zwierząt przed urlopami i wyjazdami, pokazując, że podróż z czworonożnym przyjacielem nie stanowi najmniejszego problemu - podsumowuje Violetta Hamerska.

Hotele, biorące udział w kampanii, będą miały specjalne oznakowanie w formie naklejek oraz autorskie wywieszki na drzwi pokoi, w których przebywają zwierzęta.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
hotel kampania promocyjna pies w hotelu weterynarz obiekt noclegowy




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję