Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specialista ds. sprzedaży
- Rezydent biura podróży 2024 (Chalkidiki)
- Pilotaż 27-30.05.2024 do Warszawy
- Junior Reservation Manager
- Pilot na wycieczkę do Wiednia 3 - 4 maja
- Pracownik biura podróży od kwiecien - maj 2024...
- Junior Reservation Manager
- Instruktor kitesurfingu/windsurfingu
- Specjalista ds Turystyki Itaka
- Praca na Zielonych Szkołach CHRIS
Zobacz także
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii lotniczych
TSUE rozpatrzył skargę Wizz Air na pomoc dla linii TAROM
Sąd UE kwestionuje pomoc dla KLM
Airhelp ocenił linie i lotniska
Jest porozumienie w sprawie jednolitej, europejskiej przestrzeni powietrznej
Parlament Europejski przyjął nowe przepisy dotyczące wynajmu krótkoterminowego
Wchodzą nowe przepisy dla linii lotniczych spoza UE
W czwartek, 2 lipca 2015 roku 22 przewoźników spoza terytorium UE uzyskało zgodę na prowadzenie działalności na terenie Unii.
Wymóg ten będą musiały spełnić wszystkie linie lotnicze z krajów trzecich. Certyfikat trzeba będzie uzyskać do końca 2016 roku. Do tej pory wnioski złożyło 700 firm ze 100 państw.
"Dziś 22 linie lotnicze spoza UE otrzymało autoryzacje poświadczające, że ich standardy są zgodne z międzynarodowymi wymogami bezpieczeństwa w lotnictwie. Dzięki temu zapewniły sobie dostęp do europejskiego nieba"- powiedziała na konferencji prasowej na brukselskim lotnisku unijna komisarz ds. transportu Violeta Bulc.
Do tej pory przewoźnicy byli zobligowani do uzyskania certyfikacji w każdym państwie członkowskim osobno. Nowe regulacje będą mniej sformalizowane od poprzednich.
"Europa ma najwyższe standardy bezpieczeństwa w lotnictwie na świecie, ale nasi obywatele nie latają tylko europejskimi liniami. Dzięki unijnemu certyfikatowi pasażerowie będą pewni, że korzystają z linii lotniczej, która spełnia odpowiednie wymogi bezpieczeństwa" - podkreślił po ceremonii podpisania poświadczeń dyrektor EASA Patrick Ky.
KE podkreśla, że nowe regulacje zdecydowanie wpłyną na zmniejszenie kosztów dla przewoźników, a także wzmocnią bezpieczeństwo pasażerów.Do tej pory certyfikacje otrzymały linie m.in. z USA, Japonii, Zjednoczonych Emiratów Arabskich, Nowej Zelandii i Rosji.
Dla przewoźników z krajów UE system się nie zmieni. Certyfikaty bezpieczeństwa nadal będą wydawane przez krajowe władze lotnicze działające w oparciu o normy EASA.
Unijna komisarz ds. transportu dodała, że ciągu kilku miesięcy KE przedstawi unijną strategię lotniczą, która będzie zawierała przepisy poprawiające konkurencyjność sektora lotniczego i poczucie bezpieczeństwa pasażerów.
Komentarze
Tagi:
Dział transport:
Golden Tulip podnosi komfort podróży biznesowych
Jak kształtowały się ceny pokojonocy w styczniu?
We Wrocławiu powstanie centrum obsługi technicznej samolotów Ryanair
Najlepsi bariści Starbucks będą rywalizować w Warszawie
Polacy częściej korzystają ze świątecznego cateringu
Hotel Jurata dołączył do Best Western
Turcja wraca do czołówki najpopularniejszych kierunków
Nowe połączenie z lubelskiego lotniska
Jakie wyniki osiągnął Rainbow w grudniu 2015 roku?
W lipcu odnotowano duży spadek średniej ceny pokojonocy
Polacy nie chcą jeździć do Tunezji na własną rękę?
Czy tegoroczny sezon urlopowy był udany?
Polska wyszkoli trenerów przewodnictwa na światowym poziomie