Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. sprzedaży Gorzów Wlkp.
- pilot Trójmiasto
- PILOT WYCIECZEK NIEMCY BAWARIA
- 2 ha z linią brzegową jeziora, nad morzem, dobra...
- okazja Telebim ekran LED 20 m2
- Specjalista ds turystyki Itaka
- Specjalista ds. turystyki
- INCOMING W UK
- Specjalista ds. sprzedaży - część etatu/ cały etat
- Rezydent turystyczny / Rezydentka turystyczna


Przedstawiciele niemieckich firm branżowych odwiedzili polskie miasta
We Wrocławiu, Poznaniu i Warszawie odbyły się warsztaty niemieckich i polskich firm z branży turystycznej. Organizatorami objazdowego roadshow po polskich miastach były biura promocji Brandenburgii i Saksonii przy współpracy z polskim przedstawicielstwem Niemieckiej Centrali Turystyki.
W jesiennych warsztatach wzięło udział ok. 20 niemieckich firm. Były to zarówno biura promocji regionów (Brandenburgii, Saksonii, Zagłębia Ruhry), miast oraz firm zajmujących się bezpośrednio obsługą ruchu turystycznego np. sieci hotelowych Steigenberger Hotels, A&O Hotels and Hostels i kilku mniejszych hoteli.
Poza firmami z Brandenburgii i Saksonii, które były najliczniej reprezentowane, w spotkaniu z polskimi kontrahentami wzięło udział też kilka firm z innych regionów Niemiec. Byli to m.in. przedstawiciele niemieckich miast, hoteli, centrów kongresowych i innych firm np. z Norymbergi, Hamburga, Frankfurtu n/ Menem, Magdeburga, Bayreuth, Rüdesheim n/ Renem, Unterschleißheim.
Pewnym zaskoczeniem było pojawienie się na spotkaniach przedstawicieli branży turystycznej z Bawarii. Ten kraj związkowy, będący jednym z głównych centrów ruchu turystycznego w Niemczech i nigdy nienarzekający na brak zagranicznych turystów, w Polsce promuje się bardzo mało. Bawarczycy uważają, że i bez tego mają wystarczającą liczbę turystów, nie zabiegali specjalnie do tej pory o polskich turystów.
Warsztaty z niemieckimi przedstawicielami branży turystycznej poprzedziły konferencje prasowe głównych organizatorów spotkań. Głos zabrali:
- Klara Piwnicka - Hensche - Tourismus Marketing Brandenburg,
- Jadwiga Köhler - Tourismus Marketing Gesellschaft Sachsen (firmy zajmującej się promocją Saksonii)
- Tomasz Pędzik - dyrektor biura marketingu i sprzedaży Niemieckiej Centrali Turystyki w Polsce.
JEN
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Przewoźnicy chcą móc spóźniać się
Łatwiejsza sprzedaż niemieckich
Compensa ubezpiecza turystów z nowym
Dział centra informacji i promocji:
Polacy chcą wyjechać na dłuższe wakacje w
Polska na Maderze 4-tym rynkiem
Konferencja Nowe Trendy w Turystyce już za 10
Starsze aktualności:
Nowy międzynarodowy touroperator wchodzi do
Ceny wyjazdów na sierpień lekko w
Koniunktura sprzyja hotelom, ale inwestycji wciąż jest
Wakacje last minute - duży stres czy świetna
NIK wątpi w jakość wsparcia
Wybrano najlepsze linie lotnicze w
Polska destynacją dla
Decyzja o pomocy dla Condora
ITAKA kończy współpracę z największym
Odczuwalny wzrost cen na
Izrael popularny wśród turystów
Sąd przyznał odszkodowanie dla klientów Sky Clubu
O jakich problemach dyskutowali hotelarze?
Jak POT promuje Polskę na EXPO 2015?
Personel pokładowy LOT zapowiada strajk
Biuro ds. Turystyki Egiptu będzie działać z Berlina
Inspekcja Handlowa skontrolowała firmy cateringowe
Remont na lotnisku w Kiszyniowie
Hiszpania zarabia dzięki spokojowi
Home Broker ukarany za nieprawidłowości przy budowie hotelu
Problemy z Lowcost Travel Group trwają nadal