Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specialista ds. sprzedaży
- Rezydent biura podróży 2024 (Chalkidiki)
- Pilotaż 27-30.05.2024 do Warszawy
- Junior Reservation Manager
- Pilot na wycieczkę do Wiednia 3 - 4 maja
- Pracownik biura podróży od kwiecien - maj 2024...
- Junior Reservation Manager
- Instruktor kitesurfingu/windsurfingu
- Specjalista ds Turystyki Itaka
- Praca na Zielonych Szkołach CHRIS
Kujawsko-Pomorskie promuje się przez film i telewizję
Kujawsko-pomorskie wspólnoty samorządowe, firmy i organizacje pozarządowe promują się w filmach fabularnych, interesujących dokumentach, kultowych serialach i programach telewizyjnych - to efekt uruchomionego po raz pierwszy w historii regionalnego marszałkowskiego funduszu filmowego, wykorzystującego lokowanie jako narzędzie kreatywnej promocji marek.
Łączna wartość dofinansowania to 3 miliony złotych, wszystkie wsparte w ten sposób produkcje już powstały.
Najbardziej oczekiwaną z nich jest z realizowany w plenerach Ciechocinka, Nieszawy i Torunia najnowszy film Janusza Majewskiego "Ekscentrycy". W obsadzie Maciej Stuhr, Wojciech Pszoniak, Wiktor Zborowski, Adam Ferency i Anna Dymna. "Ekscentrycy" są filmem o miłości, Polsce lat sześćdziesiątych ubiegłego wieku i swingującym jazzie niosącym powiew wolności, pieniędzy i Zachodu. Autorem zdjęć jest Adam Bajerski, za oprawę muzyczną odpowiada znany wszystkim fanom jazzu Wojciech Karolak. Kujawsko-pomorskie plenery kręcono w drugiej połowie kwietnia, ekipa filmowców zawojowała przede wszystkim Ciechocinek, w którym kręcono ujęcia eksploatujące najpiękniejsze miejsca naszego najbardziej znanego naszego uzdrowiska. Premiera jeszcze tej jesieni.
"Cieszę się, że zainteresowanie było duże, a cały program należy uznać za udany. Film i telewizja są jedną z najbardziej nośnych form promocji. Odbiorcy w całym kraju, a także za granicą dowiedzą się lub już się dowiedzieli o naszym regionie, jego najpiękniejszych miejscach, potencjale naszych firm" - podkreśla marszałek Piotr Całbecki.
Władze województwa dofinansowały 36 projektów, z których dziesięć to przedsięwzięcia promocyjne lokalnych samorządów, w ramach 23 promują się przedsiębiorstwa, jedno przygotowała pod własne potrzeby działająca we Włocławku organizacja pozarządowa, dwa dotyczą promocji regionu i są inicjatywą samorządu województwa ("Ekscentrycy" i popularny serial turystyczno-krajoznawczy "Nie ma jak Polska"). Z dofinansowaniem funduszu powstało osiem filmów, w tym dwa pełnometrażowe obrazy fabularne (oprócz "Ekscentryków" także "11 minut" w reżyserii Jerzego Skolimowskiego) i interesujące dokumenty (m. in. "Ziggy Dust" Ryszarda Kruka); zrealizowano dwa sezony popularnego serialu "Lekarze" (rzecz dzieje się w Toruniu, w obsadzie sporo gwiazd) i dwa odcinki serialu "M jak miłość"; województwo ma też na koncie 11 programów telewizyjnych (w tym odcinki "Nie ma jak Polska" z Kujawsko-Pomorskim w roli głównej).
Wśród beneficjentów funduszu są m. in. samorządy Bydgoszczy i Torunia, Uzdrowisko Ciechocinek (film promocyjny dla kilku kanałów publicznej TVP), firma Dudek Paragliders (promocja m. in. w Discovery Channel), powiat żniński (lokowanie w serialu "M jak miłość" i bloku śniadaniowym TVP2), gmina Aleksandrów Kujawski, producent akcesoriów meblowych Rejs z Rypina (lokujący produkty w cyklicznych produkcjach TVP "Dekoratornia" i "Dekorady") oraz Fundacja Samotna Mama z Włocławka, promująca się w telewizyjnym cyklu muzyczno-podróżniczo-edukacyjnym "Pianobus Tomka Stroynowskiego".
Wsparcie wyniosło 70-95 procent kosztów promocji za pomocą lokowania marki. Emisja wszystkich filmów i programów powinna się odbyć najpóźniej w czerwcu 2016.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
TUI stawia na sztuczną
Można składać oferty w Programie wsparcia
Dział centra informacji i promocji:
Stary Rynek i ratusz w Poznaniu znów
Niemcy stawiają na turystykę kulturalną i zrównoważone
Wyróżnienie dla Niemieckiej Centrali
Ryanair poleci z Modlina do Geteborga
Sofitel rozpoczyna cykl wydarzeń związanych z francuskim winem
Wizz Air zapowiada otwarcie nowych połączeń z Polski
Ilu turystów skorzystało z bazy noclegowej w październiku
Gdańskie lotnisko z systemem ILS w II kategorii
Są szanse na wzrost sprzedaży w biurach
czy ktoś zna OWR BARBARA W KARWI?
Powołano Parlamentarny Zespół ds.Turystyki
Parlament Europejski zaakceptował zniesienie wiz dla Gruzinów
PIT krytykuje system ostrzeżeń MSZ
Warimpex sprzedaje hotele w Jekaterinburgu
Za jakie wyjazdy turyści zapłacą najmniej?
Akcja Dolny Śląsk za pół ceny pod koniec listopada
Workshop dla organizatorów wyjazdów do Niemiec
Rekordowa liczba turystów w Tatrzańskim Parku Narodowym
W Gdańsku otwarto nietypowy hotel
Sphinx otwiera lokal na wrocławskim dworcu
Rozstrzygnięcie konkursu Merigo w Hotelu Sheraton
Eurowings zapowiada nowe połączenia
W Polsce wzrasta poziom sprzedaży autobusów turystycznych