TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Wizz Air: działania w czasie zamknięcia przestrzeni lotniczej

Działania podejmowane przez Wizz Air w związku z zamknięciem przestrzeni lotniczej nad Europą.


Wizz Air otrzymał ogromną ilość reklamacji, które są indywidualnie rozpatrywane, niemniej w związku z ich bardzo dużą ilością odbywa się to wolniej niż na ogół. Przewoźnik postępuje zgodnie z rozporządzeniem Unii Europejskiej nr 261/2004. Wizz Air zwraca pasażerom koszty lotu, przebookowuje loty bez żadnych dodatkowych opłat i pokrywa koszty zakwaterowania i transportu (w granicach ustalonych przez przewoźnika limitów).

Jednocześnie Wizz Air kontaktuje się z rządami państw i Unii Europejskiej i apeluje o to, aby linie lotnicze nie były jedyną stroną, która musi ponosić koszty związane z odwołaniem lotów w wyniku działania siły wyższej. Decyzja o zamknięciu przestrzeni powietrznej została podjęta właśnie przez nich, nie biorąc pod uwagę jej wpływu na przemysł. Mamy nadzieję, że w zaistniałej sytuacji pokryją one część kosztów spowodowanych odwołaniem lotów.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Wizz Air w czasie zamknięcia przestrzeni lotniczej reklamacji Unii Europejskiej z odwołaniem lotów


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję