Ogłoszenia
Ogłoszenia
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
Zbliża się kolejna edycja projektu Poznań za pół ceny
Taniej i ciekawiej - tak ma wyglądać majówka w stolicy Wielkopolski za sprawą ósmej już edycji akcji "Poznań za pół ceny". 2 i 3 maja na turystów czekać będzie blisko 190 atrakcji.
"Poznań za pół ceny" jest organizowany przez Poznańską Lokalną Organizację Turystyczną. To wyjątkowy weekend, kiedy na turystów czeka w Poznaniu i jego okolicach około 190 miejsc, w których za usługi turystyczne zapłacimy połowę mniej. I tak, ceny w hostelach zaczynają się już od 30 zł, a za dwuosobowy pokój w czterogwiazdkowym hotelu zapłacimy 130 zł. Tradycyjnie dużym zainteresowaniem cieszy się oferta kulinarna. Ta jest wyjątkowo bogata, możemy wybierać spośród ok. 80 restauracji i spróbować kuchni całego świata.
Imponująco wygląda program turystyczny, w którym wiele nowości i atrakcji niewidzianych w Poznaniu od lat. "W tym roku wracamy symbolicznie nad Wartę. W czasie akcji będziemy mogli skorzystać z rejsów trzema statkami oraz spływów na tratwach i kajakach. Podróżować w promocyjnej cenie będziemy mogli po Poznaniu jeszcze zabytkowymi autobusami, meleksami, samochodami do wynajęcia czy drezynami do Wielkopolskiego Parku Narodowego. " - zapowiada Jan Mazurczak, szef Poznańskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej.
Do tego organizatorzy dokładają kilkanaście tematycznych wycieczek, także po angielsku czy niemiecku. Dodatkowo dla turystów otwarty będzie INEA Stadion, Stary Browar, Zamek Cesarski, Międzynarodowe Targi Poznańskie, Centrum Wycieczkowe Browarów Lech. Tradycyjnie na nudę nie będą narzekać miłośnicy fortyfikacji. Zobaczą Fort III, Va, także trudno dostępny na co dzień bunkier przeciwatomowy Prezydenta Poznania czy normalnie zamknięty blokhauz Bastionu IV usytuowany w Parku Marcinkowskiego. Wyjątkową ofertę przygotowała Brama Poznania, która nie tylko oferuje bilety za pół ceny, ale i wiele innych atrakcji na Ostrowie Tumski i Śródce.
Za pół ceny zwiedzimy też poznańskie muzea czy no nowo otwarty zabytkowy fotoplastykon. Po raz pierwszy specjalną ofertę koncertową przygotowały poznańskie kluby: Blue Note i Oczy. Taniej wybierzemy się też do parków wodnych, linowych, zoo, palmiarni, na bowling, ściany wspinaczkowe, treningi sztuk walki, tenis, bowling, SPA, salony masażu, groty solne i do wielu innych miejsc.
Z nowości warto wymienić Mind Escape, czyli grę typu "escape the room". Uczestnicy zostają zamknięci w specjalnym pokoju, z którego muszą się wydostać w ciągu godziny. Miłośników legend może zainteresować nowe miejsce przy ul. Wronieckiej - "Blubry - poznańskie legendy 6D".
Pełen program dostępny na stronie internetowej projektu.
Pierwszy "Poznań za pół ceny" odbył się w 2008 r. i od tego czasu gromadzi coraz więcej turystów oraz atrakcji. W 2014 r. z ofert skorzystało ok. 80 tysięcy osób, które wydały w czasie trwania akcji 2,3 mln zł. Pomysł znalazł także naśladowców w ponad 30 miastach w Polsce.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Przewodnik Michelin - więcej lokali z
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Bez oznaczenia stron transakcji można mieć problemy z procedurą VAT marża
Centrum Turystyki Oskar wzmacnia swoją flotę autokarową
Terroryzm wciąż wpływa na spadki liczby rezerwowanych wycieczek
Touroperator ogłosił niewypłacalność
TravelCamp Kraków - udane prezentacje dla hotelarzy
Kongres Turystyki Polskiej w Świdnicy podsumowany
Finnair rozwija azjatycką siatkę połączeń
Skyscanner rozpoczyna współpracę z Grouponem
Jakich utrudnień można się spodziewać w trakcie szczytu NATO?
Skuteczne działania marketingowe Izraela
Więcej Polaków skorzysta z usług biur podróży?
Jaki wpływ miał Brexit na wyniki easyJet?
Polski rynek hotelowy w rozkwicie