Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystyki, GH Sarni Stok
- Specjalista ds turystyki
- poszukiwany przewodnik po Pradze 28.05
- pilot Rumunia oraz Włochy-Francja-Monako
- Specjalista ds. Turystyki Itaka Galeria Łódzka
- Animator dla dzieci - TUNEZJA
- Pilot wycieczek
- Koordynator rejsów czarterowych
Zobacz także
Małopolska zarobiła na turystyce więcej niż przed rokiem
Miasta apelują o uregulowanie najmu krótkoterminowego
Niemcy promują zwiedzanie zabytków w sposób zrównoważony
Turyści zastosowali się do instrukcji touroperatora, ale nie zostali wpuszczeni na pokład
Niemcy stawiają na turystykę kulturalną i zrównoważone podróżowanie
Blogerzy promują Kraków
Jesienią, na zlecenie Urzędu Miasta w Krakowie kreatywna grupa twórców internetowych Bloceania zrealizowała kampanię "Blogerzy w Krakowie".
Blogerzy opowiedzieli o mieście z dziewięciu różnych perspektyw, przygotowali dziewięć podróży, dziewięć przewodników i pokazali dziewięć twarzy Krakowa. Każdy, w oparciu o to, na czym się zna: "Kraków zielony i dziki" pokazali blogerzy LosWiaheros.pl, "Kraków rodzinny i kreatywny" TheFamilyWithoutBorders.com, "Kraków dla fotografów" - blogerka banita.travel.pl, "Kraków artystyczny i romantyczny" - GdzieWyjechac.pl, "Kraków uduchowiony" - ParagonzPodrozy.pl, "Kraków kulinarny" - AdamantWanderer.com, "Kraków w popkulturze" - StayFly.pl, "Kraków tajemniczy i mroczny" - ZycieJestPiekne.eu, "Kraków nowoczesny i dobrze zaprojektowany" - Wojazer.co.
Perspektywa blogera na miasto to perspektywa świeża. Mamy w Polsce blogerów niezależnych i kompetentnych, którzy mają szerokie grono odbiorców, ceniących ich rekomendacje - powiedział Rafał Perłowski, dyrektor Wydziału Promocji i Turystyki Urzędu Miasta Krakowa. Odzew, jaki otrzymała nasza kampania jest bardzo pozytywny - dodał.
Oprócz grupy Bloceania, w kampanii wzięli udział zaproszeni goście: krakowianie, blogerzy, fotografowie i twórcy wideo. Zrealizowane zostały trzy klipy promocyjne, podsumowujące każdy z trzech etapów tej kampanii. Przygotowane materiały zostały przetłumaczone również na język angielski i hiszpański, po to by spróbować pokazać w nowy sposób miasto również dla turystów zagranicznych.
Była to pierwsza kampania w Polsce zrobiona przez blogerów. Opublikowano 9 wpisów na blogach, 85 wpisów w social media. Łączny zasięg publikacji na facebooku to prawie 700 000, prawie 40 000 odsłon na blogach i ponad 150 000 zasięgu 3 filmów na facebooku.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Nowy sposób promocji Krakowa
[2016-12-20 13:35 89.69.151.*]
Jeśli była to kampania płatna, to proszę o nie pisać, że blogerzy są niezależni. Każdy bonus, choćby w postaci zaserwowanego obiadu, to rozbrat z niezależnością. Taki bloger - jeśli chce być wiarygodny - powinien umieścić przy swoim materiale stosowną informację: "materiał sponsorowany". odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
POT uhonorowała Ambasadorów Kongresów
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Travelplanet chwali się swoją ofertą i
Dział centra informacji i promocji:
Wsparcie także turystyki w północno-wschodniej
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Starsze aktualności:
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Ukraińskie stowarzyszenie touroperatorów przyjęte do
Wakacje latających
Więcej transakcji w systemie Merlin X
Enter Air zadebiutuje na giełdzie?
Rainbow wprowadzi nowy koncept wakacyjny
Polska Grupa Uzdrowisk podsumowuje 2015 rok
POT o inwestowaniu w produkty turystyczne o znaczeniu ponadregionalnym
MerlinX: więcej klientów w biurach niż przed rokiem
Nowe połączenie z Katowice Airport
DER Touristik rozpoczyna sprzedaż oferty na sezon Lato 2017
Władze Pekinu wprowadzają zakaz palenia
Ile branża turystyczna wydaje na reklamę?
Nowe trasy z lotnisk we Wrocławiu i Gdańsku
Wzrasta popularność hoteli dwugwiazdkowych