Subskrypcja

Szukaj



Zmiany w hotelu Q Plus Wrocław

Roszady w Zarządzie hotelu Spa Dr Ireny Eris w Polanicy Zdroju oraz wrocławskim, czterogwiazdkowym hotelu Q Plus Wrocław.


Przemysław Winiarski został nowym dyrektorem generalnym hotelu Q Plus Wrocław. Wcześniej pełnił funkcję kierownika działu konferencji w hotelu andel's by Vienna House Łódź. Z kolei, poprzedni generalny dyrektor wrocławskiego hotelu, Mariusz Kaczmarski został mianowany na dyrektora generalnego hotelu Spa Dr Ireny Eris w Polanicy Zdroju.

Winiarski od 2014 roku pełnił funkcję kierownika działu konferencji i zajmował to stanowisko przez 3 lata do czasu podjęcia współpracy z Q Hotel. Nową dyrektor sprzedaży wrocławskiego hotelu została natomiast Magdalena Jaszowska.

»»»» Starsze informacje 2017-05-09 ««««


Niedawno pisaliśmy o zmianach personalnych i nowej strukturze organizacyjnej Louvre Hotels Group. Tymczasem to nie koniec zmian, jakie zachodzą w tej grupie hotelowej.

Do zespołu Louvre Hotels Group, dołączył Adam Konieczny, obejmując stanowisko Dyrektora ds. Rozwoju na Polskę i Europę Wschodnią. Odpowiedzialny będzie za rozwój nowych projektów poprzez podpisywanie umów franczyzy, zarządzania oraz najmu.

Swoja karierę zawodową rozpoczął pracując w DTZ (obecnie Cushman & Wakefield) jako konsultant branży hotelarskiej. W 2012 roku objął funkcję Business Development Managera na Polskę i Ukrainę w Christie & Co, a w 2013 roku został Country Head w tej samej firmie w biurze w Warszawie. Następnie zaangażowany był w liczne projekty doradcze, wyceny oraz wybór operatora hotelu. W 2016 roku, reprezentując jeden z funduszy amerykańskich, uczestniczył w sprzedaży dwóch 4-gwiazdkowych hoteli we Wrocławiu i Gdańsku. Jest także współzałożycielem konferencji Spotlight Hotel Investment Poland.

Posiada doświadczenie m.in. w obszarze badania rynku pod kątem nowych inwestycji hotelarskich, doradztwa w zakresie rozwoju i planowania projektów hotelowych, badania potencjału komercyjnego nieruchomości, wyceny nieruchomości, przeglądu finansowego projektów hotelowych, które będzie wykorzystywał na nowym stanowisku.

Adam Konieczny jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej oraz Sheffield Hallam University. Posiada również certyfikat z zakresu inwestycji hotelowych zdobyty na Cornell University, NY, School of Hotel Administration. Jest członkiem Królewskiego Instytutu Dyplomowanych Rzeczoznawców (RICS).

Starsze informacje 2017-04-28


Louvre Hotels Group w Polsce od marca tego roku działa w nowej strukturze organizacyjnej. Powstały trzy regiony, zarządzane przez Dyrektorów Regionalnych.

W związku z obecnym, jak i planowanym rozwojem Louvre Hotels Group w Polsce oraz optymalizacją procesów operacyjnych, Sebastien Denier, Wiceprezes ds. Operacyjnych na Europę Środkową i Północną w marcu tego roku podzielił dotychczasową strukturę organizacyjną w Polsce na trzy regiony i nominował Dyrektorów Regionalnych, którzy raportują bezpośrednio do niego.

Nominacje na nowe stanowiska otrzymali: Natalia Kukowska na stanowisko Dyrektora Regionu Zachodniego, Grzegorz Uszycki Dyrektora Regionu Centralnego i Jan Błoński Dyrektora Regionu Południowego. Do ich obowiązków należy m.in. optymalizacja wyników finansowych hoteli, dbałość o wysoką jakość świadczonych przez nie usług, wspieranie motywacji zespołów hotelowych oraz przestrzeganie standardów i procedur: sieciowych i branżowych. Dyrektorzy Regionalni współpracują także blisko z inwestorami hoteli działających pod markami Louvre Hotels Group: zarządzanych przez sieć i franczyzowych.

Natalia Kukowska, Dyrektor Regionu Zachodniego
hotele: Campanile Bydgoszcz, Campanile Poznań i Campanile Szczecin

Natalia Kukowska ponad 10-letnie doświadczenie w branży hotelarskiej. Zdobywała je w Polsce i zagranicą, szybko obejmując funkcje menedżerskie: najpierw menedżera restauracji, a następnie zastępcy dyrektora hotelu Campanile Bydgoszcz. Od 1 lipca 2015 pełni obowiązki dyrektora hotelu Campanile Bydgoszcz.

Grzegorz Uszycki, Dyrektor Regionu Centralnego
hotele: Golden Tulip Warsaw Centre, Campanile Warszawa, Premi re Classe Warszawa, Campanile Lublin , Campanile Łódź i wkrótce otwierany hotel Golden Tulip Warsaw Airport

Grzegorz Uszycki z branżą hotelową związany jest od ponad 25 lat. Posiada międzynarodowe doświadczenie, które zdobywał pracując w Kanadzie, Francji, Zjednoczonych Emiratach Arabskich i Polsce. Przez wiele lat związany był z grupą hotelową Accor, od 2001 pełniąc obowiązki dyrektora w kolejnych hotelach tej sieci. W latach 2005 - 2008 prezes Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego. Od kwietnia 2014 rozpoczął pracę dla Louvre Hotels Group na stanowisku dyrektora kompleksu hoteli warszawskich, w którego skład wchodzą hotele: Golden Tulip Warsaw Centre, Campanile Warszawa, Premi re Classe Warszawa.

Jan Błoński, Dyrektor Regionu Południowego
hotele: Campanile Kraków, Campanile Katowice, Campanile Wrocław Centrum, Campanile Wrocław Stare Miasto i Campanile Nowy Targ - Zakopane

Jan Błoński z hotelarstwem związany jest od 15 lat. Posiada bogate doświadczenie w zarządzaniu hotelami oraz podnoszeniu ich efektywności operacyjnej. Zdobywał je pracując m.in. dla zabytkowych obiektów hotelowych należących do ZR Hotele & Restauracje oraz Hotel Tarnovia. Od sierpnia 2012 pełni obowiązki dyrektora hotelu Campanile Kraków.


Starsze informacje 2017-03-16


Nowe twarze na kierowniczych stanowiskach w Zdrojowa Hotels

Sieć Zdrojowa Hotels poinformowała o zmianach na niektórych kierowniczych stanowiskach w firmie.

Nowym zastępcą dyrektora Marine Hotel*****& Ultra Marine, a Magdalena Sokołowska na nowo utworzonym stanowisku kształtuje politykę kadrową całej grupy.

Monika Murawska zarządza zespołem operacyjnym Marine Hotel*****& Ultra Marine z 277 pokojami. Jest odpowiedzialna za funkcjonowanie działów, ich współpracę, utrzymanie i wdrażanie nowych rozwiązań oraz standardów jakości. Może pochwalić się 16-letnim doświadczeniem w hotelarstwie - pierwsze szlify zdobywała w szczecińskim Radisson SAS, potem w Warszawie - 2 lata w Hilton Warsaw & Convention Centre, a następnie 7 lat w Starwood Hotels. Ekspertka sprzedaży hotelowej, tworzenia strategii cenowej i kontroli przychodów, a także motywowania zespołu w realizowaniu założonych celów. Absolwentka Wydziału Humanistycznego na Uniwersytecie Szczecińskim oraz studiów podyplomowych z zakresu zarządzania relacjami z klientem i jednostkami hotelowymi. Jej pasją zawodową jest rozwój relacji między gościem a pracownikiem hotelu, a prywatnie zgłębia tajniki starożytności i dyplomacji oraz podróżuje motocyklem.

Magdalena Sokołowska jako Kierownik ds. Zasobów Ludzkich współtworzy strategię personalną sieci, politykę szkoleniową oraz odpowiada za procesy rekrutacyjne kadry zarządzającej i kluczowych pracowników. Zakres jej obowiązków obejmuje również zbudowanie od podstaw całego zespołu Radisson Blu Resort, Świnoujście, którego otwarcie przewidziano na lipiec 2017. Specjalizuje się w przygotowywaniu i wdrażaniu projektów rozwojowych, których celem jest wzrost efektywności organizacji dzięki lepszemu zarządzaniu pracownikami. Przez 10 lat była związana z siecią Starwood, gdzie pracowała w dziale personalnym, dodatkowo prowadząc liczne szkolenia wewnętrzne. Zdobyła również doświadczenie w branży FMCG - w korporacji McCormick, gdzie poza obowiązkami kadrowymi, współrealizowała projekty wizerunkowe CSR z udziałem pracowników. Studiowała marketing polityczny i europeistykę, ukończyła również Szkołę Trenerów Grupy Trop. Wolny czas poświęca rodzinie i ich wspólnej pasji, jaką jest piłka nożna.



   
                    Wersja do druku

Komentarze


(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:




Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij