Ogłoszenia
Ogłoszenia
- specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista d/s turystyki biuro franchisingowe...
- Szkolenie "Dostępność usług...
- Biuro podróży zatrudni Specjalistkę do spraw...
- Pilot wycieczek na Zakynthos
- pilot/tłumacz j. francuskiego
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystyki, GH Sarni Stok
- Specjalista ds turystyki
W październiku odnotowano wzrost średniej ceny pokojonocy
W porównaniu do września br., w październiku odnotowano wzrost średniej ceny pokojonocy, która wyniosła 186,86 zł i była o 1,7% wyższa niż w miesiącu poprzedzającym - tak wynika z badań przeprowadzonych przez serwis Hotele.pl
Również w ujęciu rok do roku mieliśmy do czynienia za wzrostem, w tym przypadku jednak nieco wyraźniejszym, bo 2,95%.
Wzrost średniej ceny pokojonocy najbardziej był widoczny w przypadku hoteli 5*, i wyniósł 11,5%. Spadek średniej ceny odnotowano w przypadku hoteli 3* (-4,3%) oraz w przypadku apartamentów (-0,2%).
Kiedy i gdzie rezerwujemy
W październiku użytkownicy Hotele.pl rezerwowali nocleg średnio na 6 dni przed rozpoczęciem pobytu. Z najmniejszym wyprzedzeniem (5 dni) rezerwowano hotele 2*, a z największym (10 dni) hotele 5*.
Spośród największych miast, najdłuższy okres pomiędzy datą rezerwacji, a datą rozpoczęcia pobytu, odnotowano w przypadku Krakowa (11 dni), natomiast najkrótszy w przypadku Warszawy (7 dni).
Najchętniej wybieranymi hotelami w październiku były obiekty o standardzie 3*, których udział w łącznej liczbie rezerwacji wyniósł 49,31%. Również chętnie wybierano oferty hoteli 4*, których udział wyniósł 21,3%. Najrzadziej rezerwowano luksusowe hotele 5*, których udział wyniósł 3,02%.
Najtańsze hotele, tj. obiekty o standardzie 1* i 2*, odnotowały udział odpowiednio w wysokości 4,48% oraz 9,45%. Relatywnie niewielka różnica w średniej cenie pokojonocy hoteli o tym standardzie, oraz obiektów 3*, powoduje, że klienci byli bardziej skłonni wybierać hotele nieco droższe, ale o zauważalnie lepszym standardzie.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Turystyka z gorszą obsługą
Dział badania rynku i analizy:
Turystyka z gorszą obsługą
Nocowanie.pl: Zimowy wypoczynek w Polsce przyciąga węgierskich
Starsze aktualności:
Plażowanie nad Bałtykiem, a polskie
Dwie gwiazdki Michelin w
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Najwyższy hotel na świecie powstanie w Szwajcarii
Będą utrudnienia na niemieckich lotniskach
Dokąd najczęściej podróżowali Polacy w lipcu?
Sfinks chce podwyższyć kapitały i zrestrukturyzować dług
Ryanair ogłasza nowe połączenia z Krakowa i Wrocławia
Nowe międzynarodowe linie w PolskiBus.com
Odroczony wyrok w sprawie opłaty klimatycznej w Zakopanem
Drażniący gaz na lotnisku w Hamburgu
Wirtualne podróże trafią do biur?
Jak wysokie będą składki na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny?
PLL LOT otworzy bezpośrednie połączenie do Kazachstanu
Na co zwracać uwagę wypożyczając samochód?
Które polskie hotele zdobyły nagrodę World Travel Awards 2016?
Czy pociągi w Polsce są punktualne?
OROT najlepszą organizacją pozarządową na Opolszczyźnie
Sieć B&B otworzyła nowy hotel w Łodzi
Ilu turystów odwiedziło Chorwację?
Manorhouse w Chlewiskach k/Szydłowca - ODRADZAM!