TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Znany sportowiec w kampanii biura podróży

Biuro Podróży Almatur we współpracy z Fundacją "MG13 Mierz Wysoko" po raz kolejny organizuje akcję z Marcinem Gortatem w roli głównej.


Marcin Gortat jako twórca Fundacji "MG13. Mierz wysoko" współpracuje z Biurem Podróży Almatur już drugi rok. Fundacja została utworzona w 2009 roku i ma na celu m. in. pomoc młodym ludziom w realizacji sportowych marzeń, a także promocję zdrowia i zdrowego trybu życia.

Tegoroczna akcja marketingowa Almatur będzie miała postać konkursu, który będzie skierowany do wszystkich młodych ludzi chcących spróbować swoich sił w wyścigu o nagrody. Do wygrania jest 14 piłek i 14 koszulek z autografami koszykarza.

Zabawa organizowana jest pod hasłem "Dokończ… i wygraj!". Akcja będzie polegała na rozwinięciu rozpoczętego przez Marcina Gortata zdania, znajdującego się w komiksowym dymku na konkursowej grafice. Konkurs jest realizowany na facebookowym profilu biura www.facebook.com potrwa 6 tygodni i będzie miał 14 edycji.

Za pomysł, realizację, przeprowadzenie akcji i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja interaktywna Biuro Podróży Reklamy, która zajmuje się obsługą Biura Podróży Almatur w mediach społecznościowych. Współpraca trwa od 2013 roku i została przedłużona na rok 2015.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Almatur biuro podróży Marcin Gortat promocja zdrowia facebook social media




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję