Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. turystyki - biuro w Poznaniu
- Specjalista ds. turystyki Wakacje.pl Zabrze
- specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista d/s turystyki biuro franchisingowe...
- Szkolenie "Dostępność usług...
- Biuro podróży zatrudni Specjalistkę do spraw...
- Pilot wycieczek na Zakynthos
- pilot/tłumacz j. francuskiego
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
Grupa Wyszehradzka planuje wspólną promocję turystyczną
Od ponad 15 lat Polska, Czechy, Węgry i Słowacja razem tworzą ofertę turystyczną, gdy chodzi o USA, Chiny, Japonię, Indie czy inne pozaeuropejskie kraje. Wspólna promocja zwiększa atrakcyjność wszystkich państw Grupy Wyszehradzkiej - V4 - przekonuje Ministerstwo Sportu i Turystyki.
Polska jako kraj sprawujący aktualnie przewodnictwo w Grupie Wyszehradzkiej zorganizowała w roku 2017 spotkanie wysokiego szczebla przedstawicieli Ministerstwa Sportu i Turystyki Rzeczypospolitej Polskiej, Ministerstwa Rozwoju Regionalnego Republiki Czeskiej, Węgierskiej Agencji Turystyki oraz Ministerstwa Transportu i Budownictwa Republiki Słowackiej.
Spotkaniu przewodniczył Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki Rzeczypospolitej Polskiej Dawid Lasek. Delegacje spotkały się w dniach 14 i 15 lutego 2017 r. w Warszawie. W wydarzeniu wzięli również udział prezesi i dyrektorzy generalni krajowych organizacji turystycznych wyżej wymienionych krajów.
Chcemy promować region krajów V4 jako ciekawą, różnorodną oraz bezpieczną destynację- mówi Dawid Lasek. Podczas spotkania przedstawiciele poszczególnych państw wymienili informacje dotyczące aktualnej sytuacji i wydarzeń w dziedzinie turystyki oraz przedstawili swoje opinie na temat istotnych zagadnień, takich jak: rozwój turystyki w krajach Grupy Wyszehradzkiej, wpływ ekonomii współdzielenia na turystykę oraz wdrażanie dyrektywy 2015/2302.
Pierwszy dzień spotkania państw V4 poświęcony turystyce zakończył się podpisaniem przez przedstawicieli narodowych organizacji turystycznych czy właściwych podmiotów wspólnego Planu Marketingowego na 2017 rok.
Od ponad 15 lat Polska, Czechy, Węgry i Słowacja razem tworzą ofertę turystyczną, gdy chodzi o tzw. rynki dalekie. Zgłoszone przez poszczególne kraje projekty zakładające wspólną promocję zostały, podczas spotkania w Warszawie, ujęte w obowiązujący w roku 2017 Plan Marketingowy. Polska, Czechy, Słowacja i Węgry zaplanowały działania w 2017 roku na kwotę 315 000 euro. Na kumulacji środków mają skorzystać wszystkie kraje Grupy Wyszehradzkiej. Warunkiem współpracy jest objęcie w zaakceptowanych zadaniach całej Grupy V4.
Chcielibyśmy, aby w ramach naszej współpracy zafunkcjonowało coś, co można nazwać roboczo "Domem Marek Środkowoeuropejskich". Zamierzamy tworzyć wspólne pakiety tak, aby turyści, którzy przybywają na kilkudniowe pobyty na przykład do Pragi przejechali także do Polski, na Słowację czy na Węgry - dodaje Dawid Lasek.
Najwięcej pieniędzy w 2017 roku zostało przeznaczonych na promocję w USA - 122 000 euro z czego ponad 30% to środki węgierskie. Promocja w Rosji została obliczona na 76 000 euro. W planie marketingowym uwzględnione jeszcze zostały Indie, Ameryka Łacińska, Białoruś, Kazachstan, Korea Południowa i Chiny.
Na rynkach pozaeuropejskich potrzebna jest nam taka synergia, a co za tym idzie połączenie środków, która pozwala na efektywniejsze działanie - mówi Barbara Tutak, dyrektor Departamentu Instrumentów Marketingowych w POT, koordynująca działania w ramach Grupy V4. Dzięki temu wzmacniamy naszą obecność na ważnych dla nas rynkach oraz promujemy się tam, gdzie samodzielnie nie moglibyśmy zaistnieć- dodaje dyrektor Tutak.
Podstawowe obszary wspólnych działań to między innymi:
- współpraca w dziedzinie promocji - udział w targach turystycznych (m.in. poprzez organizację wspólnych stoisk), liczne prezentacje i organizacja wizyt studyjnych dla zagranicznych przedstawicieli biur podróży, touroperatorów i dziennikarzy
- wspieranie współpracy w dziedzinie turystyki przygranicznej, zwłaszcza realizowanej przez regionalne organizacje turystyczne
- opracowywanie wspólnych projektów w celu zwiększania ruchu turystycznego z krajów trzecich
- przygotowanie wspólnych produktów turystycznych, które są promowane w krajach trzecich (takich jak np. pobyty w miastach historycznych, uzdrowiskach, agroturystyka etc. )
- aktualizacja portalu www.discover-ce.eu
- przygotowanie materiałów promocyjnych
- opracowanie wspólnych badań marketingowych
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Teneryfa: nie chcemy (tylu)
POT uhonorowała Ambasadorów Kongresów
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Travelplanet chwali się swoją ofertą i
Trzysetny franczyzowy salon
Dział prawo i podatki:
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
IATA: Jednolita europejska przestrzeń powietrzna to
Turyści zastosowali się do instrukcji touroperatora, ale nie zostali wpuszczeni na
Wymóg uzyskania pisemnej zgody pasażera stanowi warunek zwrotu kosztów w formie
Dział centra informacji i promocji:
Wsparcie także turystyki w północno-wschodniej
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Starsze aktualności:
Plażowanie nad Bałtykiem, a polskie
Dwie gwiazdki Michelin w
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
PZOT: Coraz większe spadki sprzedaży
Sejm uchwalił nowelę Prawa Lotniczego
WSTE wprowadza studia MBA w turystyce
Egipt i Hiszpania najbardziej popularne pod koniec sezonu turystycznego
Ceny greckich kierunków w górę
Palestyna krajem partnerskim TT Warsaw
PIU doradza samodzielnie podróżującym
Samolot Turkish Airlines wypadł z pasa w czasie lądowania
Sieć hotelowa sprawdza preferencje Polaków przy krótkich wyjazdach
Hotele sieci Zdrojowa promują regionalne specjały
AmRest ograniczy inwestycje w Rosji
PIT apeluje o lepszą ochronę turystyki młodzieżowej
Znamy laureatów konkursu The World`s 50 Best Restaurants